Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده منتخب مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس یازدهم گفت: مسئولان استان برای رتبه‌های اول استان در بحث بیکاری، فلاکت و اجاره بها مسکن باید پاسخگو باشند. ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

مهرداد ویسکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد،  ضمن انتقاد از قیمت بالای اجاره مسکن در لرستان اظهارداشت: افزایش اجاره بها مسکن علت‌های مختلفی دارد که مهمترین آن مافیایی است که در مسکن شکل گرفته و وقتی هرکسی می‌تواند به هر تعدادی که بخواهد مسکن خریداری کند و آنها را خالی بگذارد که در این راستا چنانچه بتوانیم برای واحدهای مسکونی خالی مالیات تعیین کنیم و نظارت بر مسکن را بیشتر کنیم تا حدودی توانسته‌ایم مشکل  اجاره بها را حل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استان لرستان جزء گران‌ترین شهرهای کشور در حوزه مسکن است چرا که در ایجاد مسکن در بحث آجر، فولاد، سیمان و غیره تولید کننده نیستیم  بر همین اساس باید صنایع مرتبط با مسکن را توسعه بدهیم.

مدیران لرستان برای رفع مشکل بیکاری جوانان باید جهادی وارد عمل شوند26 هزار نفر برای دریافت بیمه بیکاری در استان البرز ثبت نام کردندجهش تولید؛ پادزهر بیماری و بیکاری

نماینده منتخب مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس یازدهم عنوان کرد: مسکن و شهرسازی باید  جهت رفع مشکل مسکن استان جهادی‌تر وارد عمل شود چراکه از نظر تعداد مسکن مشکلی نداریم بلکه در مدیریت مسکن ضعف داریم و دلال‌ها اجازه توزیع مسکن به مردم را نمی‌دهند که باید این امر را مدیریت کنیم. 

وی با بیان اینکه مسئولان استان برای رتبه‌های اول استان در بحث بیکاری، فلاکت و اجاره بها مسکن باید پاسخگو باشند بیان کرد: مسئولان و نمایندگان استان به عنوان ناظر بر مسئولان باید پاسخگوی مشکلات و آمارهای سر سام آور استان در بحث بیکاری و فلاکت باشند.

ویسکرمی با اشاره به مشکلات بروکراسی اداری در استان بیان کرد:گاهی در استان مشکل  اشتغال به سبب بروکراسی اداری و مسائل حاکم بر ادارات اجازه حل این مشکل را نمی‌دهد که در همین راستا نیازمند تصمیمات جدی تر از از طرف مدیریت استان هستیم.

وی گفت:جهت پاسخگویی مسئولان برای مشکلات استان ابتدا از طریق ملاقات‌های حضوری  در جریان مشکلات استان قرار خواهیم گرفت و پس از آن دوستانه تذکراتی داده می‌شود که اگر میسر نشود و در استان کسی پاسخگو نباشد حتما از طریق سوال و استیضاح وزیر پیگیر مشکلات استان  خواهیم بود. 

نماینده منتخب مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس یازدهم تصریح کرد: جهت رفع مشکلات استان باید سیستم کاغذ بازی در استان کم و مدیران شهامت، جسارت و ریسک پذیریشان را بالا ببرند و همچنیم سن مدیریت در استان باید جوان‌تر و پویاتر شود که بتوان مشکلات استان را بهتر حل کرد.

انتهای پیام/645/ت

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اجاره بها مسکن مشکلات استان باید پاسخگو خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۵۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش مدت زمان انعقاد قراردادهای اجاره از طريق سامانه خودنویس امکان‌پذیر شد

راه اندازی سامانه خودنویس که یکی از اقدامات دولت سیزدهم در راستای بهبود وضعیت بازار اجاره مسکن بوده نقش موثری در کاهش مدت زمان انعقاد قرارداد اجاره و استفاده از ظرفیت‌های مردمی را دارد که همین امر خود  می‌تواند بازار را به سمت آرامش برساند.

از بهمن ماه که مشاوران املاک هم باید قراردادهای خود را در سامانه خودنویس ثبت کنند باعث شد که دست دلالان و سوداگران از این بازار کوتاه شود.

در همین رابطه جنتی مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: بازار اجاره مسکن همواره در سال گذشته با حضور دلالان و سوداگران با نوسان و افزایش قیمت روبرو بود که خوشبختانه با راه اندازی سامانه خودنویس بخش عمده ای از حضور این افراد در بازار مسکن کوتاه شد‌.

وی افزود: راه اندازی این سامانه توانست حضور مردم و مستاجران را در بازار اجاره تقویت کند و نمونه بارزی از مشارکت های مردمی در کنترل بازار مسکن به شمار می رود.

او تاکید کرد: ثبت قرارداد های مسکن خود نقش موثری در کنترل بازار اجاره دارد و مدت زمان ثبت قرارداد را به صورت چشم گیری کاهش داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • کاهش مدت زمان انعقاد قراردادهای اجاره از طريق سامانه خودنویس امکان‌پذیر شد
  • پیگیری اجرای طرح ساماندهی اجاره و فروش مسکن در همدان
  • آیا همه موجرها ثروتمند هستند؟
  • ۷ افسانه و سبدی از «خیال‏‏‌پردازی‏‏‌ها» در بازار اجاره مسکن
  • مهارت‌آموزی مشکل مدرک‌گرایی و بیکاری را حل می‌کند
  • اجاره بها در استان مدیریت شود
  • اجاره ‏‏‌بها «کنترل» شد یا «رکورد» زد؟
  • اجاره‏‏ بها «کنترل» شد یا «رکورد» زد؟
  • رکوردشکنی قیمت اجاره مسکن در دولت رئیسی
  • ادعای بی سند، باز هم کار دست وزیر اقتصاد داد/ اجاره در دولت رئیسی چند برابر قبل شد؟