Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@16:27:22 GMT

رونمایی از تلویزیونی که با صوت کنترل می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۶۰۴۷

رونمایی از تلویزیونی که با صوت کنترل می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، شرکت آنر تصمیم دارد فردا یک محصول سریSmart Life را رونمایی کند. به گفته کارشناسان در این رویداد چند دستگاه از جمله یک تلویزیون هوشمند رونمایی خواهند شد.طبق آخرین گزارش ها این تلویزیون دارای ۶ میکروفون است.

چند روز قبل فاش شد تلویزیون هوشمند آتی آنر مجهز به فناوریMEMC است که از آن به عنوان افکت روان تر کردن حرکات نیز یاد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت تاکنون ۳ تیزر درباره تلویزیون مذکور منتشر کرده است. در تیزر اول نشان داده می شود این دستگاه هوشمند مجهز به فناوریACM ( مدیریت سازگاری کنتراست) است. این فناوری کنتراست رنگ ها را براساس محتوایی که در تلویزیون نمایش داده می شود، تنظیم می کند.

 همچنین این برند تایید کرده تلویزیون هوشمند آتی شرکت با الگوریتمSR عرضه می شود. این الگوریتم محتوایی با وضوح پایین را به طور واقعی و با بافت و جزئیات بهتر نمایش می دهد.

در آخر تیزر جدید نشان می دهد این تلویزیون هوشمند دارای ۶ میکروفون است. این میکروفون ها به کاربر کمک می کنند تا دستگاه را به وسیله صوت و از از فاصله دور کنترل کنند. بنابراین نیازی به کنترل از راه دور نیست.

کد خبر 4927265 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: نمایشگر هوشمندسازی نوآوری ویروس کرونا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان تحقیقات علمی فناوری نانو تولید فناوری فضایی نوآوری کووید 19 امنیت اطلاعات اینترنت زلزله گوشی هوشمند موبایل تلویزیون هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۶۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد؛ سرهنگ یاوری در دومین جلسه هماهنگی اجرای طرح کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی که با حضور نمایندگان دستگاه‌های دولتی و مردم نهاد از جمله استانداری، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی، آستان قدس رضوی، موسسه نسیم اسکان یزد و... در سالن جلسات شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی معاونت اجتماعی برگزار شد، گفت: طرح ملی کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، با اولویت ۳۳۰ محله آسیب‌پذیر و حاشیه‌نشین در سراسر کشور و در یزد با اولویت سه محله و با محوریت کوپ‌ها و با مشارکت، حمایت، هدایت و نظارت مستقیم معاونت فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان یزد اجرا خواهد شد.   وی هدف از تشکیل جلسه را هماهنگی بین دستگاه‌ها در خصوص اجرایی کردن این طرح عنوان کرد و گفت: عمده مشکلات این سه محله باید توسط معتمدان محل و مشاوران کلانتری‌ها بررسی و احصا شود.   سرهنگ نعیم یاوری در پایان خاطر نشان کرد: کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی نیازمند همکاری تعامل خوب و سازنده بین دستگاه‌های اجرایی است، در پایان مقرر شد محل اجرای طرح با هماهنگی رئیس کلانتری و معتمدین محل مشخص و اطلاع رسانی کامل زمان و مکان اجرای طرح از طریق نصب بنر، نصب اطلاعیه، ارسال پیامک، فضای مجازی و... انجام و نیز مشکلات هر منطقه احصا و نیز هماهنگی لازم با سایر دستگاه‌ها جهت اجرای طرح انجام و مشخصات نماینده هر دستگاه جهت شرکت در جلسات قبل و حین اجرای طرح اعلام شود.

دیگر خبرها

  • رونمایی از دستگاه پرس گرم عایق بندی شینه‌های ژنراتور‌های نیروگاهی
  • نصب ۵۲ دستگاه کنتور هوشمند حجمی توسط شرکت آب‌منطقه‌ای
  • بررسی کامل تلوزیون های شیائومی
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • لازم است تلویزیون در طول سال کنار کتاب باشد نه چند روز خاص!
  • «زنگ آخر» و «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه»، از تلویزیون
  • فرمانده مرزبانی : کنترل مرزهای کشور هوشمند و به صورت پهپادی و تصویری انجام می شود
  • از ممنوع التصویریم در تلویزیون ناراحت نیستم
  • اپل جایگاه برتر تولید گوشی‌های هوشمند را از دست می‌دهد
  • حمله پشه با پشه کش به فامیل دور ؛ سکانس پربازدید مهمونی را ببینید