Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با ۲۳ ماه مبارک رمضان و در سومین شب از لیالی قدر بوشهری‌ها در جای جای این استان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مساجد و مراکز دینی، مذهبی حضور یافتند و فریاد بندگی و العفو سر دادند. ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، شب 23 ماه مبارک رمضان جای جای این استان مملو از روزه‌دارانی بود که با زمزمه الهی العفو دست استجابت برای مقدرات آینده به سوی پروردگار عالم بلند کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان مردم ولایتمدار استان بوشهر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حضور در مساجد، حسینیه‌ها، امامزادگان و مراکز دینی مذهبی ندای روح بخش الهی العفو را در فضایی معنوی زمزمه کردند.

مردم مومن استان، با به سر گرفتن قرآن و قرائت دعای جوشن کبیر و مجیر با خدای خود راز و نیاز کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به جایگاه لیالی قدر نزد مسلمانان اظهار داشت: شب‌های قدر فرصتی ارزشمند است ، که در اختیار مسلمانان قرار گرفته و آن‌ها با زمزمه "خلصنا من النار یا رب" و طلب مغفرت، از درگاه خداوند تقدیر و سرنوشت خود را خواستار می‌شوند.

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی با اشاره به اینکه مراسم شب قدر در نقاط مختلف استان بوشهر برگزار شد افزود:مکان‌های برگزاری شب قدر  برای مقابله با ویروس کرونا ضدعفونی شد و مردم روزه‌دار با همراه داشتن ماسک و دستکش و لوازم ویژه برگزاری مراسم دعا فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کردند.

شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در مصلی جمعه بوشهر به‌روایت تصاویر زمزمه‌های ناب بندگی مردم روزه‌دار بوشهری در دومین شب از لیالی‌قدر بوشهر| امام جمعه دیر: از امام علی(ع) باید درس عفو و تقوا فرا بگیریم

وی بیان کرد: این مراسم به مدت 2 ساعت در نقاط مختلف شهری و روستایی با حضور روحانیون اعزامی برگزار شد.

انتهای پیام/190/ت

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان استان بوشهر لیالی قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۶۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام قریب به ۱۲ هزار مورد بازرسی در اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ایرج مرندی گفت: در طول اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز ۱۴۰۳ در استان ۱۱ هزار و ۹۴۵ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی، تولیدی، خدماتی، انبار و سردخانه‌ها، عمده‌فروشی‌ها، خرده‌فروشی‌ها انجام شده است.
وی افزود: با انجام بازرسی‌های فوق ۲ هزار و ۳۴۷ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال تشکیل و جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به دستگاه‌های ذیربط ارجاع گردید.
مرندی خاطرنشان کرد: در بازه زمانی اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ که از ۱۶ اسفندماه سال ۱۴۰۲ آغاز و در ۲۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ به پایان رسید، ۴۱ اکیپ بازرسی در سطح استان در دو شیفت صبح و بعدازظهر از واحد‌های مختلف صنفی بازرسی و اقدام به نظارت میدانی و تشکیل پرونده‌های مختلف تعزیراتی نمودند.
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اداره کل صمت آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری متعدد جلسات با ادارات ذیربط در راستای اجرای موثر طرح نظارتی گفت: تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی، شرکت پشتیبانی امور دام، اتاق اصناف مرکز استان، اتحادیه‌های صنفی، بازرسی اصناف و سایر ارگان‌های دخیل در اجرای طرح نظارتی در قالب اکیپ‌های مشترک با بازرسان صمت استان حضور مستمر داشتند و در پیشبرد کیفی بازرسی‌ها نقش بسزایی را ایفا کردند.
مرندی اضافه کرد: با عنایت به تقارن ماه مبارک رمضان با عید نوروز ۱۴۰۳ و آغاز سفر‌های نوروزی و همچنین در راستای اجرای مصوبات جلسات ستاد خدمات سفر استان، اکیپ‌های مشترک بازرسی با حضور نمایندگان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و میراث‌فرهنگی تشکیل و نسبت به نظارت و بازرسی از رستوران‌های شهری و بین شهری، هتل‌ها، مهمان‌پذیری‌ها، غذاخوری‌ها و خدمات مورد نیاز مسافران نوروزی در طول تعطیلات نوروزی اقدام و با متخلفین برخورد قانونی صورت پذیرفت.
وی بیان کرد: در طول اجرای طرح نظارتی ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ بیشترین تخلفات پرونده‌های متشکله مربوط به عدم درج قیمت با یک هزار و ۱۰۷ مورد، گران‌فروشی با ۴۶۰ مورد و کم‌فروشی با ۱۰۱ مورد بوده است که پرونده‌های متخلفین پس از تکمیل جهت رسیدگی و رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.
مرندی در خاتمه گفت: همشهریان عزیز در طول سال می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی از سوی واحد‌های صنفی و غیر صنفی اعم از احتکار، قاچاق، عدم فروش کالا، گرانفروشی، کم فروشی، عدم صدور فاکتور، عدم درج قیمت بر روی کالا و خدمات و ... را از طریق سامانه شبانه روزی ۱۲۴ ستاد خبری اداره کل صنعت، معدن وتجارت در میان بگذارند تا در اسرع وقت مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • انجام قریب به ۱۲ هزار مورد بازرسی در اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در آذربایجان غربی
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز
  • طنین فریاد مرگ بر آمریکا در سراسر ایالات‌متحده/ حامیان فلسطین پرچم آن را به آتش کشیدند
  • بازدید بیش از شش هزار مورد از مراکز عرضه فرآورده های دامی
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره مسطورا
  • مهلت شرکت در جشنواره مسطورا تمدید شد
  • ۱۱۲ ویژه برنامه قرآنی در سوادکوه اجرا شد
  • سال گذشته بیش از ۴۶ هزار گلستانی خون خود را اهدا کردند
  • تعامل تمییز و دلچسب با مردم در طرح «زندگی با آیه ها»
  • اهدای بیش از ۲ هزار واحد خون و پلاکت در ماه مبارک رمضان