Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-18@09:14:30 GMT

دستگيري عامل انتشار سوالات مقطع دکتري لاهيجان

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۶۱۹۰

دستگيري عامل انتشار سوالات مقطع دکتري لاهيجان

خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری عامل انتشار سوالات امتحانی مقطع دکتری خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سرهنگ "قاسم جانعلی‌پور" با اعلام این خبر، اظهارداشت: در پی دریافت پرونده شکایت یكی از دانشگاه‌های شهرستان لاهیجان مبنی بر اینكه فردی در یکی از شبکه های اجتماعی اقدام به انتشار سوالات امتحانی یكی از رشته‌ها در مقطع دکتری قبل از برگزاری امتحان کرده، بررسی موضوع در دستور كار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس فتا با اقدامات فنی و رصد دقیق فضای مجازی، متهم این پرونده را شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را دستگیر كردند.
وی با بیان اینكه متهم دستگیر شده از دانشجویان مقطع دكترای این دانشگاه است، گفت: وی در تحقیقات پلیس ابتدا با ارائه مطالب ضد و نقیض منكر ارتباط خود با این پرونده شده اما پس از مواجهه با دلایل و مدارک به جرم خود اعتراف کرد.
سرهنگ جانعلی‌پور تصریح كرد: متهم 36 ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه هنجارشكنی و بی‌قانونی در فضای مجازی را از طریق سایت www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی به پلیس اطلاع‌رسانی كنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دستگیری انتشار سوالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۶۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و کشف ۶ دستگاه خودروی سرقتی در عملیات هماهنگ مأمورن پلیس این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی داداش‌تبار اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی در ادامه سخنانش گفت: پس از بررسی‌های میدانی و تحقیقات گسترده نامحسوس توسط کارآگاهان پلیس آگاهی، سارق شناسایی و اقدامات تخصصی پلیسی برای دستگیری متهم آغاز شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان بابل افزود: سرانجام با کار دقیق و هوشمندانه پلیسی محل اختفاء متهم در یکی از شهرستان‌های استان شناسایی و سارق در یک عملیات هماهنگ دستگیر شد.

وی با اشاره به اعتراف سارق به سرقت 6 خودرو و کشف هر 6 دستگاه خودروی مسروقه خاطر نشان کرد: متهم برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ داداش تبار به مالکان خودروها و وسایل نقلیه توصیه کرد: حتما خودروی خود را به قفل پدال، دزدگیر و یا سایر تجهیزات بازدارنده مجهز کنند و با رعایت کامل هشدارهای انتظامی فرصت سوء‌استفاده را از سارقان سلب کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • دستگیری ۵۱ متهم تحت تعقیب در آزادشهر
  • عامل ساخت پیام‌های جعلی و هتک حرمت افراد در اینستاگرام دستگیر شد