Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@22:10:50 GMT

مراسم احیاء شب ۲۳ ماه رمضان در سرخس

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۶۵۶۴

مراسم احیاء شب ۲۳ ماه رمضان در سرخس

مراسم احیاء شب بیست و سوم ماه رمضان با رعایت نکات بهداشتی در مسجد امام رضا علیه‌السلام سرخس برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، مراسم احیاء شب بیست و سوم ماه رمضان با رعایت نکات بهداشتی در مسجد امام رضا علیه‌السلام سرخس برگزار شد.

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۶۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنا‌های تاریخی پایتخت نونوار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرکل معماری و ساختمان شهرداری تهران گفت: مصوبه "صدور پروانه مرمت و احیا، سیاستگذاری تملک و بهره برداری و مدیریت بافت و بنا‌های تاریخی شهر تهران" با هدف تجدید حیات و تزریق کاربرد متناسب در بافت و بنا‌های تاریخی شهر تهران ابلاغ شد.

حامد سلیمی افزود: بر این اساس، شهرداری تهران به منظور حفاظت از ابنیه و بافت تاریخی شهر تهران، کاهش زمان و تسهیل در فرآیند مرمت و احیای آن ها، "پروانه مرمت و احیاء" را صادر خواهد کرد.

مدیرکل معماری و ساختمان شهرداری تهران گفت:مالکان و سرمایه گذاران خصوصی هم زیرساخت‌های لازم و قانونی در حوزه‌های صدور پروانه مرمت و بهره برداری و نظارت بر کاربری‌های متناسب با هویت بنای تاریخی را برای مرمت و احیاء بنا‌های ارزشمند شهر تهران ایجاد خواهند کرد.

حامد سلیمی افزود: معافیت از همه عوارض مربوط به پروانه‌های ساختمانی، امکان توسعه بنا به میزان ۲۰ درصد از مساحت اعیان تا سقف ۲۰۰ متر مربع، اعطای کارکرد متناسب برای احیاء و ملزم نبودن به تامین پارکینگ، از مشوق‌های پیش بینی شده برای مرمت و احیاء ابنیه تاریخی و ارزشمند شهر تهران است. وی گفت: در شهر تهران بیش از ۲۲۰۰ بنای ثبت ملی و واجد ارزش تاریخی فرهنگی شناسایی شده است.

دیگر خبرها

  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • امشب: مراسم سالگرد آیت‌الله بروجردی در مسجد اعظم قم/ 3 ویژگی مرجع فقید
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • بنا‌های تاریخی پایتخت نونوار می‌شود
  • واکسیناسیون ‌۸۷۵ هزار قطعه طیور بومی در سیستان و بلوچستان
  • قطار مشهد-سرخس با روزانه چهار رام در فصل بهار حرکت می‌کند
  • فعالیت قطار مشهد-سرخس با چهار رام قطار در روز
  • گرامیداشت شهید مدافع حرم سیدمهدی جلادتی برگزار می‌شود