Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@00:58:08 GMT

کرونا؛ تهدیدی که به فرصت تبدیل شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۶۷۶۸

کرونا؛ تهدیدی که به فرصت تبدیل شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علیرضا مرادی یکشنبه ۲۸ اردیبهشت بیان کرد: در دو ماه گذشته شیوع کرونا آسیب زیادی به گردشگری قم واردشده است. استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری، زیارتی و فرهنگی و مذهبی استان به‌عنوان یک‌راه حل قابل‌اجرا در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار کرد: به‌منظور معرفی ظرفیت‌های گردشگری و زیارتی استان تولید کلیپ‌های حرفه‌ای از این اماکن و آثار قم به‌عنوان یکی از اولویت‌های اصلی در دستور کار قرار گرفت و در این راستا ۱۰۰ فیلم به زبان‌های فارسی، ‌ عربی و انگلیسی تولید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی قم، ‌استقبال از گردشگری مجازی استان را بسیار خوب دانست و افزود: اگرچه فعالان صنعت گردشگری قم در این ایام متحمل خسارت سنگین شدند ولی با تمرکز بر گردشگری مجازی و معرفی مکان‌ها و آثار دیدنی استان، ‌این انتظار وجود دارد که در صورت رفع محدودیت‌ها، شاهد افزایش گردشگران به قم باشیم.

این مسئول گفت: جاذبه‌های مذهبی، طبیعی، ‌تاریخی و صنایع‌دستی قم در این فیلم‌ها معرفی و در پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل میراث فرهنگی و کانال‌های گردشگری در فضای مجازی منتشرشده‌ است. همچنین بارگذاری این فیلم‌ها در فضای مجازی ادامه دارد و روزانه ۲ فیلم بارگذاری می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه استان قم جزو استان‌های تراز اول ازنظر گردشگری محسوب می‌شود افزود: وجود تاسیسات متعدد گردشگری، فعالیت ۶ هزار نفر در این صنعت و همچنین ورود سالانه ۲۰ میلیون زائر و گردشگر به قم، موجب شده تا این استان دارای ظرفیت‌های ویژه‌ای در حوزه گردشگری باشد.

کد خبر 512411 برچسب‌ها سفر - گردشگری استان قم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سفر گردشگری استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۶۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس صبح سه‌شنبه به ریاست سردار یدالله بوعلی دبیرکل این کنگره با موضوع بررسی عملکرد کمیته‌های دوگانه در اتاق جلسات کنگره برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سردار بوعلی با تاکید بر استفاده سپاه فجر فارس از ظرفیت رسانه‌ای اقشار بسیج و نواحی مختلف سپاه گفت: دومین کنگره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته باید با شکوه و عظمت هرچه تمام‌تر برگزار شود.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: کمیته‌ها و کارگروه‌های مختلف باید در مدت زمان باقیمانده تمام همت و تلاش خود را صرف برگزاری پیش‌برنامه‌ها و یادواره‌های مختلف به مناسبت‌های مختلف کنند تا برای برگزاری این رویداد آمادگی لازم را داشته باشند.

سردار یدالله بوعلی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب که بُرد و اثر رسانه را بیش از هرچیزی بیان کردند افزود: باید از تمام ظرفیت‌های رسانه و فضای مجازی و ابزارهای فرهنگی برای تبیین جایگاه شهدای گرانقدر به ویژه ۱۵ هزار شهید استان فارس بهره برد.

در ادامه جلسه سایر اعضای کمیته فضای مجازی و کمیته فرهنگی از جمله حمیدرضا قانعی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، محسن هاشمی رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس، سید رسول موسویان نژاد معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، سردار هاشم جمالی دبیر اجرایی دومین کنگره ملی ۱۵ هزار شهید استان فارس، سید مرتضی آل علی دبیر ستاد این کنگره و … گزارشی از عملکرد خود ارائه دادند.

دومین کنگره ملی شهدای استان فارس آبان امسال برگزار خواهد شد.

کد خبر 6086243

دیگر خبرها

  • نسل Z از نگاه اکونومیست/ چرا نباید نگران این جوانان بود؟
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • معرفی ظرفیت‌های صادراتی همدان برای افزایش تعاملات تجاری غرب
  • ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر معرفی می‌شود
  • انتقام از بلاگر معروف به خاطر اختلاف بر سر تبلیغات
  • نرم افزار «لرستان سفر» چندزبانه می‌شود
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی معرفی شد
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی
  • فریب افراد سودجو و فرصت‌طلب را نخورید