Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@23:37:00 GMT

سالن ورزشی مسکن مهر بروجرد ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۷۰۷۳

سالن ورزشی مسکن مهر بروجرد ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

سعید رشنو روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به جمعیتی که در مسکن مهر وجود دارد، سالن ورزشی چند منظوره در این منطقه بسیار ضروری بود که عملیات اجرای یک سالن ورزشی از چند سال پیش آغاز شد.

وی اضافه کرد: تاکنون این سالن ورزشی ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد اما با توجه به این که تکمیل این پروژه نیاز به اعتبارات زیادی دارد و اعتبارات دولتی در این بخش جوابگو نیست، برای تکمیل و بهره برداری، این پروژه ورزشی به بخش خصوصی واگذار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشنو اظهار داشت: یکی دیگر از پروژه های ورزشی نیمه کاره در بروجرد سالن شمشیربازی است که بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که این پروژه نیز برای اتمام به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

رییس اداره ورزش و جوانان بروجرد گفت: در حال حاضر ۲ پروژه ورزشی نیمه کاره وجود دارد که به بخش خصوصی واگذار می شود و پروژه استادیوم  ۱۵ هزار نفری یک پروژه ملی است که پیگیری های لازم برای جذب اعتبارات مورد نیاز در راستای تکمیل این پروژه در حال انجام است.

وی با اشاره به این که سه زمین چمن مصنوعی در روستاهای بروجرد احداث می شود افزود: در روستاهای ونایی، جهان آباد و جعفر آباد سه زمین چمن مصنوعی ساخته می شود.

رشنو اضافه کرد: برای هر زمین چمن مصنوعی حدود ۶ میلیارد ریال هزینه خواهد شد و در اختیار اهالی روستا قرار می گیرد.

برچسب‌ها بروجرد وزارت ورزش و جوانان لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد وزارت ورزش و جوانان لرستان بروجرد وزارت ورزش و جوانان لرستان سالن ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۷۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲هزار متر مربع به سرانه ورزش دانش‌آموزی هرمزگان اضافه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان حمیدرضا خان محمدی در آئین افتتاحیه سالن‌های ورزشی جدید الاحداث استان هرمزگان اظهار داشت: قبل از اجرای طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سرانه ورزش دانش آموزی استان هرمزگان سی و چهار صدم متر مربع بود و با اضافه شدن طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سرانه ورزشی استان به پنجاه صدم متر مربع رسید.

وی افزود: با افتتاح پروژه‌های جدید ۲ هزار متر مربع به سرانه‌های ورزش دانش‌آموزی استان هرمزگان اضافه شد.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، بیان کرد: پروژه اولی که امروز افتتاح شد در روستای تالار شهرستان میناب بود که با زیر بنای ۷۰۴ متر مربع و هزینه‌ای قریب به ۸۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گفته خان محمدی، دو پروژه ورزشی نیز در آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس افتتاح شد که در ابتدا سالن چند منظوره زمزم واقع در پیامبر اعظم این شهرستان با هزینه ۵۰ میلیارد در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع بود.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: پروژه دوم نیز سالن ورزشی آیت الله صدر در مرکز شهر بندرعباس بود که با زیر بنای ۶۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال ساخته و به بهره برداری رسید.

کد خبر 6081830

دیگر خبرها

  • تامین ۲۷۱ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک تبریز
  • ۲هزار متر مربع به سرانه ورزش دانش‌آموزی هرمزگان اضافه شد
  • پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان نیر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • افزایش ۲ برابری سرانه ورزشی آذربایجان‌غربی در دولت سیزدهم
  • طرح نهضت ملی مسکن دلیجان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پروژه بیمارستانی «نیایش» خرم‌آباد در ایستگاه ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی
  • بهره‌برداری از ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی
  • ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسید
  • پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان