Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@16:41:25 GMT

تولید ۴۰۰هزار گوشی تلفن همراه بومی

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۷۱۴۲

تولید ۴۰۰هزار گوشی تلفن همراه بومی

وی در ادامه افزود: مورد دیگری که در دستور کار قرار دادیم مساله باندلینگ است که از اپراتورها خواستیم گوشی را از دم قسط به مردمارائه کنند. اما بانک مرکزی در این زمینه مشکلاتی دارد که از رییس جمهوری خواستیم در این خصوص دستوراتی بدهند تا مشکلات حلشوند.

او در خصوص برنامه های کلان دیگری که پیش روی وزارت ارتباطات است، افزود: استفاده از تسهیلات صندوق نوآفرین برای حمایت از  کسب و کارها، عرضه سهام شرکت های حوزه فناوری اطلاعات در بورس،‌توسعه زیرساخت ابری دیتا سنترها،‌ تولید گوشی همراه و تجهیزات هوشمند داخلی،‌ تولید مودم داخلی برای اتصال به ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیونپورتVDSL در سال ۹۹،‌ پیگیری و اجرای سه طرح ملی، تدوین بسته های تسهیل حقوقی از برنامه های کلان پیش روی وزارت ارتباطات است.

آذری جهرمی خاطرنشان کرد: شفافیت در حوزه معافیت های مالیاتی و توسعه مرکز توانمندسازی بین المللی با همکاری یونیدو جزو مهم ترین برنامه های پیش روی حوزه ارتباطات است. 

وی با تاکید بر این که دولت الکترونیک در زمان شیوع کرونا توانسته نقش خود را ایفا کند، افزود:‌ به دلیل شیوع ویروس کرونا ۱۷ میلیون‌فقره وام ۱ میلیونی به مردم تخصیص پیدا کرد بدون این که یک مراجعه حضوری به بانک یا مراکز دیگر شکل بگیرد. مردم با ارسال یک پیامک توانستند وام خود را دریافت کنند. این مساله نشان می دهد که اگر بخواهیم یا مجبور شویم زیرساخت لازم برای این کار را داریم. 

او در پایان به موضوع دیگری اشاره کرد که مدتهاست جزو چالش های اصلی دولت الکترونیک است. پیشرفت ۲۳ پروژه الویت دار دولت‌الکترونیک با مشکل رو به رو است زیراعملکرد دستگاه های درگیر با موضوع در اجرا مطلوب نیست و با وجود عزم جدی وزارت ارتباطات،در صورت ادامه روال فعلی از سوی دستگاه ها شاید نتوان آنطور که انتظار داریم این پروژه به نتیجه نهایی برسد. دولت الکترونیک تنهابا همکاری همه جانبه دستگاه ها به نتیجه خواهد رسید.

برچسب‌ها روز جهانی ارتباطات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز جهانی ارتباطات روز جهانی ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۷۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود/ برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه

به گزارش«نماینده» احمد وحیدی وزیر کشور امروز چهارشنبه (8 فروردین ماه) در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران، گفت: انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و برنامه‌ وزارت کشور این است که در ۸ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیک برگزار شود و در حوزه هایی که تک نماینده است، انتخابات به شکل غیر الکترونیک خواهد بود.

این عضو کابینه دولت سیزدهم با اشاره به اینکه کم بودن مبلغ جرایم رانندگی باعث شده که بازدارندگی نداشته باشد، اضافه کرد: اساس جلوگیری از تخلفات رانندگی را فرهنگ سازی و توجه مردم به ضوابط رانندگی می‌دانیم ولی عده ای با عدم رعایت قوانین، برای خود و دیگران مشکل ایجاد می کنند.

دیگر خبرها

  • آموزش: چگونه گوشی سرقت شده یا گم شده را پیدا کنیم؟
  • آنچه که درباره اینترنت ماهواره‌ای نمی‌دانید
  • بعد از سرقت گوشی چه کار کنیم؟
  • ردیابی گوشی سرقتی با چند ترفند ساده
  • انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود/ برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه
  • برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • شمار زیادی از تجهیزات صنایع نفت و گاز در ۱۴۰۲ بومی‌سازی شد
  • انتخابات دور دوم مجلس در ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد
  • جهش تولید بدون اصلاح انگاره‌های ذهنی وجود ندارد
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی + دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۷ فروردین)