Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-25@14:03:20 GMT

برد پیت از همسر سابقش عذرخواهی کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۷۱۶۲

برد پیت از همسر سابقش عذرخواهی کرد

خرداد: برد پیت بازیگر سرشناس هالیوودی از چهره‌هایی است که طی چند سال اخیر با حواشی متعددی در زندگی شخصی خود رو به رو شده است، گرچه اخیرا تمام تلاش خود را به کار برده است که این حواشی را به حداقل ممکن کاهش دهد. جدایی او از جنیفر آنیستون و ازدواجش با آنجلینا جولی و در نهایت طلاقش از جولی بمب‌های پیاپی زندگی شخصی او یکی پس از دیگری بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خرداد به نقل از انتخاب، برد پیت و جنیفر آنیستون از خیره کننده‌ترین زوج‌های هالیوود بودند. با این حال، این زن و شوهر در سال ۲۰۰۵ طلاق گرفتند. اگرچه به نظر می‌رسید رابطه پیت و آنیستون از هم پاشیده است و این موضوع پس از ازدواج مجدد پیت تشدید شد، اما اکنون با گذشت سال‌ها از آن ماجرا به نظر می‌رسد همه چیز تغییر کرده است.


برد پیت و جنیفر آنیستون آشکارا با یکدیگر صمیمی شده اند تا جایی که برد پیت در مصاحبه‌ای گفت: تجدید دوستی وی با جنیفر آنیستون بر زندگی شخصی وی تاثیر مثبت گذاشته است.


اکنون یک منبع اگاه و نزدیک به برد پیت می‌گوید: بعد از اینکه برد پیت از آنجلینا جولی جدا شد، وی از اشتباهاتش در رابطه با آنیستون و شکستن قلب وی عذرخواهی کرد. همین موضوع نیز به آن‌ها اجازه داده تا به صمیمیت سابق خود ادامه دهند.» درواقع به نظر می‌رسد برد پیت متوجه شده است که با بازسازی پل‌های خراب شده می‌توان احساس بهتری داشت.


اگرچه هر دو گروه طرفداران آنیستون و آنجلینا جولی امیدوارند برد پیت به یکی از روابط پیشین خود بازگردد، اما در حال حاضر، پیت و آنیستون فقط دوستان صمیمی یکدیگرند. آن‌ها یک رابطه بسیار بالغ دارند که با گذشت زمان تکامل یافته است، زیرا هر دو ازدواج مجدد نکرده و سعی کرده اند زندگی آرامی را تجربه کنند.

برچسب ها: برد پیت ، جنیفر آنیستون

منبع: خرداد

کلیدواژه: برد پیت جنیفر آنیستون جنیفر آنیستون برد پیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۷۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم رویایی 11 نفره اندی کول از هم تیمی های سابقش در منچستریونایتد / فیلم

اندی کول مهاجم انگلیسی سال های گذشته منچستریونایتد و لیگ برتر انگلیس، تیم منتخب از هم بازی های سابق خود را معرفی کرد. 

دانلود (5.2MB)

دیگر خبرها

  • روایت یک دلداگی به همسر؛ مرد ایرانی ۲۵ سال در دریا سرگردان بود! +تصویر
  • ادعای جنجالی ایران‌اینترنشنال؛ سردار علیرضا عسگری کیست و کجا زندگی می‌کند؟
  • عروس امام خمینی درگذشت | جزئیاتی از زندگی همسر سیدمصطفی خمینی؛ معصومه حائری که بود؟
  • مجنون گیلانی که ده‌ها سال آواره‌ی دریا بود/ عشق لیلا با «کاجامه‌ خوس» چه کرد؟
  • تیم رویایی 11 نفره اندی کول از هم تیمی های سابقش در منچستریونایتد / فیلم
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • تکرار قصه ناتمام زن‌کشی/ زیبا؛ زن ارومیه‌ای که تاوان طلاقش را با مرگ داد
  • اخاذی با مهریه سنگین!
  • جزئیات جدید از زندگی علی هیبتی؛ از تحصیل در هوافضا و زندگی در آلمان تا مبارزه در رینگ
  • ۱۴ سال پرستاری از جانبازی که بی‌نام و نشان بود