Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@00:55:46 GMT

چهارمین دوره جایزه ملی ایثار برگزیدگانش را شناخت

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۷۳۱۱

چهارمین دوره جایزه ملی ایثار برگزیدگانش را شناخت

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار به صورت مجازی صبح امروز با حضور حجت الاسلام محمدحسن کاویانی راد معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و محمدعلی فقیه دبیر علمی این جایزه در سالن عرفان بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین کاویانی راد در این مراسم با تبریک به برگزیدگان این دوره از جایزه ملی ایثار گفت: این اتفاق به برکت همان نهالی که در ۳۴ سال پیش کاشته شد تا نسلی قدرتمند تربیت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این دوره بیش از ۷۰ منتخب در بخش های مختلف شناسایی شدند که اینها گوشه ای از توانمندی جامعه ایثارگری است. امیدوارم در سال های بعدی زمینه عرضه بیشتر چهره های ارزشی به عنوان الگوی جامعه اسلامی فراهم شود.

سپس پیامی از حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی شهیدی نماینده ولی فقیه و معاون رئیس جمهور در بنیاد شهید و امور ایثارگران پخش شد.

وی در این پیام با ابراز خرسندی از برپایی چهارمین دوره جایزه ملی ایثار گفت: وظیفه همه ماست که نسبت به افرادی که فداکاری کردند قدردان باشیم که فرزندان شاهد و ایثارگر از آن جمله است از وزارتخانه هایی که در این طرح شرکت کرده اند قدردانی می کنم و امیدوارم این تجلیل از خانواده شهدا همیشگی باشد.

سپس محمدعلی فقیه مدیرکل آموزش بنیاد شهید و دبیر علمی جایزه ملی ایثار بیانیه هیات داوران را قرائت کرد.

در پایان این مراسم از برگزیدگان در بخش های حوزه های علمیه، وزارت بهداشت، وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی قدردانی شد.

کد خبر 4927394 شیما دنیادار رستمی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدعلی فقیه دانشگاه آزاد اسلامی وزارت بهداشت ویروس کرونا کتاب و کتابخوانی ترجمه کتابفروشی گردشگری ادبیات جهان تازه های نشر رایزنی فرهنگی ادبیات معرفی کتاب موزه خبرگزاری مهر انتشارات سروش شیوع کرونا جایزه ملی ایثار بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۷۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانبازان، سند زنده عزت و ایستادگی در دفاع از امنیت جامعه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، در آستانه ۲۹ فروردین روز ارتش، فرمانده انتظامی لرستان با جانبازان بالای ۳۵ درصد انتظامی استان دیدار کرد.
 سردار یحیی الهی در این دیدار ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهداء و ایثارگران نظام مقدس جمهوری اسلامی، بخصوص شهید عزیز اخیر نیروی انتظامی شهید مجتبی نعمت پورگفت: دیدار با جانبازان ادای دین به ارزش‌ها و شعائر والای انقلاب است و باید فداکاری‌ها و ایثارگری‌های آنان در جهت ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه تبیین و تشریح شود.
سردار یحیی الهی جانبازان و ایثارگران را میراث داران انقلاب اسلامی و شهداء دانست و افزود: از منظر قرآن، ائمه معصومین (ع) و امامین انقلاب اسلامی، شما جانبازان حق زیادی به گردن ما دارید و انشالله که شرمنده شما نشویم و بتوانیم جزء ناچیزی از این دین را اداء کنیم.
سردارالهی خاطرنشان کرد: جانبازان مظهر گذشت و نمونه‌های برجسته از ایثار و فداکاری هستند که سلامت جسم خود را در راه انقلاب صرف کردند و امروز رنج ها، درد‌ها و ناراحتی‌های خود را با صبر و بردباری تحمل می‌کنند.
فرمانده انتظامی لرستان ادامه داد: جانبازان سند زنده عزت و ایستادگی در دفاع از امنیت و آرامش جامعه هستند و ما همیشه قدر دان شما هستیم و خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • پرونده چهارمین همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری بسته شد
  • نواختن زنگ حماسه و ایثار در مدرسه ای در روستای چاه ملک خوروبیابانک
  • تشریح مصوبات کمیته علمی و پژوهشی کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس
  • جانبازان، سند زنده عزت و ایستادگی در دفاع از امنیت جامعه
  • معرفی برگزیدگان چهارمین مسابقه عکس حوادث و سوانح
  • پایان داوری چهارمین مسابقه سراسری عکس حوادث و سوانح  با محوریت خشکسالی
  • سردار افشار: میراث مرتضی هنر متعهد است/ آوینی فرهنگ ایثار را در قله معرفی کرد
  • داوری نهایی چهارمین دوره جشنواره خودنویس برگزار شد
  • شوشتر، میزبان چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها
  • داوران چهارمحالی رقابت‌های کشوری کوراش را سوت می‌زنند