Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@14:00:49 GMT

تفسیر آیات قرآن توسط رهبر انقلاب|پیروزی ملت ایران تضمین شده است

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۷۴۰۱

تفسیر آیات قرآن توسط رهبر انقلاب|پیروزی ملت ایران تضمین شده است

‍‍‍‍‍‍

اگر شما دین خدا، جهت‌گیری الهی، منطق و راه خدا را یاری کردید، خدا هم شما را نصرت و یاری خواهد کرد. وقتی خدا نصرت کرد، «فَلَا غَالِبَ لَكُمْ» هیچ کسی بر شما غلبه نخواهد کرد. ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی در جلسه‌ای به تفسیر و شرح آیه هفتم سوره مبارکه «محمد» پرداختند و فرمودند: پیروزی ملت ایران، پیروزی بسیج، پیروزی جریان عظیم انقلاب اسلامی در ایران تضمین شده است، خدای متعال در قرآن کریم می‌فرماید: «إِن يَنصُرْكُمُ اللَّهُ فَلَا غَالِبَ لَكُمْ» اگر خدا شما را یاری کند هیچ‌کسی بر شما غلبه نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان افزودند: یاری کردن خدا چگونه است؟ «إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ يَنْصُرْكُمْ» اگر شما دین خدا، جهت‌گیری الهی، منطق و راه خدا را یاری کردید، خدا هم شما را نصرت و یاری خواهد کرد، این همان چیزی است که امروز هم وجود دارد؛ این جریان عظیم انقلابی در کشور دارند اهداف الهی را دنبال می‌کنند؛ ایجاد جامعه اسلامی را دنبال می‌کنند، تحقق شریعت الهی در کشور را طلب و دنبال می‌کنند.

رهبر معظّم انقلاب خاطرنشان کردند: پس راه، کار خداست، راه خداست، نصرت خداست، وقتی نصرت خدا صورت گرفت، خدای متعال هم نصرت خواهد کرد، وقتی خدا نصرت کرد، «فَلَا غَالِبَ لَكُمْ» هیچ‌کسی بر شما غلبه نخواهد کرد.

به گزارش تسنیم، بخش فقه و معارف پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در ایام ماه مبارک رمضان، در مجموعۀ «سی تفسیر کوتاه» آیاتی از قرآن کریم را که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در بیانات خود به آن اشاره و آیه مورد نظر را تفسیر کرده‌اند، منتشر می‌کند.

تفسیر آیات قرآن توسط رهبر انقلاب|پیام همیشگی شهیدان به ماتفسیر آیات قرآن توسط رهبر انقلاب|توانمندی‌ها را روز به روز افزایش دهیدتفسیر آیات قرآن توسط رهبر انقلاب|نتیجه فراموشی نعمت‌های خدا

انتهای پیام/

R1410/P/S4,37/CT1 واژه های کاربردی مرتبط امام خامنه‌ای تفسیر قرآن ماه مبارک رمضان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام خامنه ای تفسیر قرآن ماه مبارک رمضان امام خامنه ای تفسیر قرآن ماه مبارک رمضان م انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۷۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی کشتی‌گیران تیم ملی از رهبر انقلاب

پیام جامعه کشتی به رهبر انقلاب به این شرح است؛ پیام شما در پی قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی در رقابت‌های آسیایی قرقیزستان، مایۀ دلگرمی و اطمینان خاطر جامعۀ کشتی است.

به‌عنوان عضو کوچکی از ایران بزرگ اسلامی، برایمان افتخار است که توانستیم بار دیگر دل رهبر انقلاب و مردم عزیز را شاد کنیم و امیدواریم که با دعای خیر شما و مردم شریف، در میادین بین‌المللی موفق باشیم.

گفتنی است، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی قهرمانی تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا با صدور پیامی افتخار آفرینی جوانان ایرانی را تبریک گفتند.

منبع: خبرآنلاین 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • تشکیل سپاه پاسداران نتیجه هوشمندی و درایت الهی امام راحل بود
  • نابودی صهیونیست ها نصرت اکبر الهی خواهد بود
  • بیانات رهبر انقلاب در باب اهمیت یادگیری قرآن + فیلم
  • جز حضرت امام(ره) و رهبر انقلاب کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • قدردانی کشتی‌گیران تیم ملی از رهبر انقلاب
  • عکسی از رهبر انقلاب در لباس نظامی
  • روایت رهبر انقلاب درباره رژه ارتش در سال ۵۸ (فیلم)
  • چرا برخی نعمت‌ها بر بنی‌اسرائیل حرام شد؟
  • تخریب بقیع؛ اهانت به آیات الهی
  • محفل انس قرآن کریم در پایگاه دریایی بوشهر برگزار شد