Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-28@23:46:14 GMT

خط رباتیک بدنه خودروهای "ساینا "و "کوئیک "راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۷۴۴۹

خط رباتیک بدنه خودروهای 'ساینا 'و 'کوئیک 'راه اندازی شد

گروه خودروسازی سایپا تنها خودروساز ایرانی است که تجهیزات و توانایی ساخت خط تولید بدنه خودرو را دارد و براساس همین توانمندی خط رباتیک تولید بدنه دو منظوره محصولات جدید خود را نصب و راه‌‌اندازی کرده است.

به گزارش عصر ایران، سید جواد سلیمانی مدیرعامل گروه سایپا از تیرماه سال گذشته در راستای اجرای برنامه توقف تولید محصولات خانواده پراید و برای جبران افت تیراژ آن، دستور افزایش ظرفیت تولید محصولات S200 و Q200 شامل خودروهای خانواده ساینا و خانواده کوییک در گروه خودروسازی سایپا را ابلاغ کرد و به همین منظور طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی خط رباتیک جدید برای تولید بدنه این خودروها در شرکت پارس خودرو آغاز و در کمتر از ده‌ ماه در میانه اولین فصل از سال جهش تولید آماده راه‌اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خط بدنه شامل ۱۴۵ دستگاه فیكسچر و ابزار، ۶ دستگاه ربات و دو دستگاه سیستم EMS است.

از مهمترین ویژگی‌های این خط تولید، می‌توان به طراحی و ساخت كامل تمامی تجهیزات در شركت سایپا به دست متخصصان ایرانی و استفاده از منابع داخلی كشور در کنار بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا و نیز كاهش ارزبری راه‌اندازی آن نسبت به خطوطی است كه در سالیان گذشته از خارجِ كشور تامین شده است، اشاره کرد.

این خط تولیدی جدید در صورت نیاز قابلیت افزایش ظرفیت اسمی را دارد و با نصب و راه‌اندازی آن شركت پارس‌خودرو قادر به تولید چند تیپ مختلف از محصولات كوییك و ساینا شده است.

لینک کوتاه: asriran.com/0033cY

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سایپا کوئیک راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۷۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه سوم راهبردی قم در حال تدوین است / اجازه ورود حواشی به بدنه شهرداری را نمی‌دهیم

شهردار قم گفت: شهرداری قم در سال سوم اجرای برنامه راهبردی قم ۱۴۰۴ به سر می‌برد و برنامه سوم قم ۱۴۰۹ با تکالیف مختلفی که بیشتر نرم‌افزاری هستند، در حال تدوین است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد، امروز _ چهارشنبه هشتم فروردین_ در دیدار با حجت‌الاسلام علی مظفری رئیس‌کل دادگستری قم، ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و بهار طبیعت اظهار کرد: چهار رکن اساسی برنامه محوری، منابع (انسانی و مالی)، انسجام (درونی و بیرونی) و مدیریت برای موفقیت یک سازمان نیاز است که تلاش کردیم در شهرداری قم از هر چهار رکن استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در سال سوم برنامه راهبری قم ۱۴۰۴ هستیم، ابراز کرد: برنامه سوم قم ۱۴۰۹ در حال تدوین است و تکالیف مختلفی که بیشتر نرم‌افزاری بوده در این برنامه در نظر گرفته خواهد شد.

شهردار قم، وضعیت امروز شهرداری قم در منابع مالی و املاک را قابل‌قبول دانست و افزود: شهرداری قم در اوایل شکل‌گیری دوره جدید فعالیتی در سال ۹۴ با حضور تعدادی از مدیران شاخص اصفهانی همراه بود که امروز تعداد این افراد به تعداد یک دست بود و خوشبختانه شهرداری قم توانسته است برای دستگاه‌های دیگر نیز در سطح ملی تربیت نیروی انسانی داشته باشد.

وی وجود برخی حواشی پیرامون شهرداری قم را موردتوجه قرار داد و گفت: تاکنون جلوی ورود این حواشی به بدنه گرفته شده است و انسجام خوبی نیز در درون و بیرون با دستگاه‌های مختلف قضائی، انتظامی، استانداری، اماکن متبرکه و دیگر دستگاه‌ها شکل‌گرفته است.

سقائیان‌نژاد با اشاره به اهمیت فعالیت و کار کردن در شهر قم، تصریح کرد: ارزش کار در شهر قم از بسیاری از شهرها بالاتر است و قدردان این جایگاهی که هم‌اکنون در آن فعالیت می‌کنیم، هستیم.

وی از برنامه‌ریزی برای اجرای ۱۰ تقاطع در سال‌جاری خبر داد و گفت: میلگرد بسیاری از پروژه‌ها و قیر برای آسفالت تا حدود قابل‌قبولی تأمین‌شده است و امیدواریم در سال‌جاری نیز در حوزه عمرانی بتوانیم روند مثبت سال‌های قبل را داشته باشیم.

کد خبر 739535

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا / پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۹۰ میلیونی شد
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳/ قیمت پراید چقدر است؟
  • جهش تولید خودروهای تجاری
  • رشد ۲ رقمی تولید خودرو ایران/ جهش تولید خودروهای تجاری
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳/ سدان گرانقیمت سایپا چقدر فروخته می‌شود؟
  • برنامه سوم راهبردی قم در حال تدوین است / اجازه ورود حواشی به بدنه شهرداری را نمی‌دهیم
  • تحویل خودروهای مشتریان زامیاد در ایام عید نوروز/ تسهیلات ویژه برای تحویل حضوری محصولات زامیاد
  • قیمت خودروهای داخلی امروز، سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • ساخت سامانه رباتیک معاینات پزشکی از راه دور توسط جوان خوزستانی
  • قیمت محصولات سایپا سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳/ خودرو جدید سایپا چقدر فروخته می‌شود؟