Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با بیان اینکه دوربین های نظارت تصویری ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس نشان می دهد، گفت: ترافیک در محور شهریار-تهران سنگین است.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، ایمان محرابی‌نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها بیان کرد: در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز و تردد در محورهای اصلی کشور روان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تردد روان در مسیر رفت و برگشت محورهای هراز، کندوان، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه رشت - قزوین، گفت: در محورهای منتهی به شمال کشور بارش خاصی نداریم.

وی اضافه کرد: آزادراه تهران - شمال هر روز و تا پیش از تعطیلات عید فطر و غیر از روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت 19 تا 7 صبح روز بعد مسدود است و محورهای جایگزین هراز، فیروزکوه و کندوان درنظر گرفته شده است.

* ترافیک سنگین در محورهای منتهی به تهران

وی با اشاره به اینکه دوربین های نظارت تصویری ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس نشان می دهد، گفت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه کرج - تهران محدوده گرمدره و ایران خودرو نیمه سنگین است.

وی با اشاره به بروز ترافیک سنگین در آزادراه ساوه - تهران حدفاصل نسیم شهر تا احمدآباد، از ترافیک سنگین در محور شهریار - تهران خبر داد.

* جاده‌ها در شبانه‌روز گذشته بین ساعات 18 تا 19 پرترافیک بودند

وی بیان کرد: طبق اطلاعات 2300 دستگاه ترددشمار جاده ای در شبانه روز گذشته کل تردد نسبت به روز قبل 14.1 درصد افزایش دارد در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 16.2، بیشترین  تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

* آزادراه کرج - تهران همچنان پرترافیک‌ترین جاده کشور

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار داشت:‌ در شبانه‌روز گذشته، آزادراه‌های کرج - تهران، کرج - قزوین و تهران - کرج پرترافیک‌ترین جاده کشور بود.

* انسداد 8 جاده به دلیل نبود ایمنی/جاده رودبار - قلعه‌گنج باز شد

وی با اشاره به انسداد 8 جاده به دلیل نداشتن ایمنی کافی بیان کرد: در حال حاضر محور شهداد-نهبندان  در استان کرمان، محور فرعی شمشک - دیزین در استان‌های البرز و تهران و جاده رامیان-شاهرود به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

وی گفت:‌ همچنین جاده خرم‌آباد -پلدختر، محور قزوین - همدان و  آزادراه قزوین - رشت محدوده رودبار به تنکابن به دلیل نداشتن ایمنی مسدود است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: وضعیت ترافیکی راهها محور شهریار تهران ترافیک سنگین راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۷۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در جاده های شمال

آفتاب‌‌نیوز :

سید محسن هاشمی در گفتگو با مهر با اشاره به وضعیت ترافیکی راه‌های استان گفت: با توجه به تصاویر دریافتی در حال حاضر تردد در محور کندوان مسیر شمال به جنوب محدوده‌های میانک تا مجلار، مسیر جنوب به شمال پل زنگوله تا تونل سنگین است.

وی با بیان اینکه تردد در محور هراز محدوده‌های آب اسک تا بایجان نیز سنگین است، افزود: تردد در محور‌های سوادکوه و کیاسر به صورت عادی و روان جریان دارد.

وی ادامه داد: وضعیت هوا ابری است.

ترافیک سنگین در آزادراه تهران- شمال

رییس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال خبر داد و از رانندگان خواست از عجله و شتاب پرهیز کنند.

سرهنگ پیمان کرمی اظهار کرد: این بار ترافیکی در خط جنوبی آزادراه تهران - شمال از محدوده تونل ۱۸ شهرستانک و انتهای تونل البرز سنگین است.

وی اضافه کرد: برای تخلیه بار ترافیکی در این آزاد راه، محدودیت ترافیکی مقطعی در این مسیر اجرا می‌شود. ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان‌سازی در جاده‌های استان مستقر شده‌اند.

 مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

دیگر خبرها

  • ◄ آخرین وضعیت راه های کشور؛ ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس
  • ترافیک در محور چالوس سنگین است/تردد روان در محور هراز و فیروزکوه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ممنوعیت تردد در جاده چالوس
  • ترافیک سنگین در جاده های شمال
  • وضعیت راه های کشور؛ آزادراه تهران– شمال، محور چالوس و هراز بسته شد
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین _ رشت
  • ترافیک سنگین در آزادراه کرج _ قزوین
  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - رشت
  • وضعیت راه‌های کشور؛جاده چالوس، هراز و آزادراه تهران– شمال یکطرفه شد
  • ممنوعیت تردد در محور‌های کرج_چالوس اعمال شد/ ترافیک سنگین در تمامی محور‌های شمالی