Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-24@08:41:12 GMT

سه عضو شورای شهر از صحن علنی ترک کردند

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۷۶۶۲

سه عضو شورای شهر از صحن علنی ترک کردند

تین نیوز

سه عضو شورای شهر تهران نسبت به نحوه اداره صحن علنی انتقاد کرده و صحن شورا را ترک کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، در جریان بررسی دستورجلسه تمدید مصوبه تأمین منابع مالی موردنیاز پروژه های توسعه و بازسازی تأسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای آبرسانی اضطراری شهر تهران و تأمین بخشی از کسری قیمت تمام شده تعرفه خدمات آب و فاضلاب، برخی از اعضا درخواست کردند این موضوع به کمیسیون تخصصی بازگشت داده شود تا بررسی های بیشتری در این رابطه انجام شود که این پیشنهاد مورد موافقت اعضا قرار نگرفت و کلیات آن نیز در شورا به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن رئیس شورای شهر اعلام کرد پیشنهاداتی به هیئت رئیسه رسیده که آن را در صحن بررسی نمی کنیم و در جلسه هیئت رئیسه مورد بررسی قرار می گیرد که این موضوع مورد اعتراض شدید محمد سالاری قرار گرفت و گفت: شما حق ندارید بدون آنکه دلیل قانع کننده ای برای اعضا بیاورید، پیشنهادات را مطرح نکنید و این نحوه اداره شورا سنتی است.

 علیخانی نیز در تأیید نظرات سالاری گفت: حق ندارید پیشنهادات ما را وتو کنید. اگر قرار است این پیشنهادات وتو شود ما اینجا چه می کنیم که هاشمی اعلام کرد اگر می خواهید اینجا ننشینید که پس از بیان این سخنان از سوی رئیس شورا، علیخانی، سالاری و خلیل آبادی صحن علنی شورا را ترک کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۷۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، بنا به اخبار رسیده از صحن شورا، جلسه امروز با موضوع پاسخ‌گویی "حسین مهدی‌زاده" شهردار ارومیه به ۹ سوال ۸ تن از اعضای شورا برگزار شد.

در این جلسه بعد از پاسخ شهردار به سوالات اعضای شورا و بعد از رای گیری اعضای شورای شهر نسبت به پاسخ‌های شهردار قانع نشدند و استیضاح شهردار ارومیه با ۶ رأی مثبت اعضا تأیید شد.

به گفته سخنگوی شورای شهر، ریاست شورا حداکثر تا ۱۰ روز موظف به تعیین وقت جلسه استیضاح و رأی‌گیری در این خصوص خواهد بود.

گفتنی است، چنانچه در آن جلسه ۸ نفر از اعضا شورای شهر به برکناری شهردار رأی بدهند وی برکنار و سرپرست جدید از بین پرسنل شهرداری ارومیه انتخاب خواهد شد و اگر آرا برکناری به حد نصاب لازم نرسید حسین مهدی‌زاده کماکان شهردار باقی خواهدماند.

در ماه‌های اخیر انتقادات زیادی از عملکرد شهردار ارومیه مطرح شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898406

دیگر خبرها

  • مصوبات جلسه علنی سه شنبه مجلس
  • نمایشگاه کتاب در سال آینده در شهر آفتاب برگزار خواهد شد
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • در یکصد و پنجاهمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزئیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • آغاز جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف / بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • بررسی طرح رصد در مناطق مختلف پایتخت در شورا