Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@18:20:58 GMT

تابلو دیواری زانکو؛ خلاقیت هنرهای تجسمی

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۷۷۹۸

تابلو دیواری زانکو؛ خلاقیت هنرهای تجسمی

همیشه حس کمال جویی بشر در کنار قدرت انتخاب و اراده او سبب شده تا امروز یعنی در قرن 21 ما شاهد خلق زیبایی های شگرفی در تمام حوزه های هنر باشیم. یکی از این حوزه های هنری که طی سالیان دراز تکامل یافته و بعضا در شکل های جدیدی رخ نموده هنرهای تجسمی است. اگر سابقا در روزگاران دور بیشتر در قصرها و خانه های مجلل اثری از این قبیل هنرها چون تابلو نقاشی و مجسمه و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. یافت می شد، امروز به لطف توسعه تکنولوژیکی بشر این قبیل هنرها، بخصوص در شکل های جدید و امروزی اش در همه خانه ها، محل کار، ادارات و... مشاهده می شود؛

لذا برند نام آشنای زانکو با شناخت این مهم یعنی حس کمال جویی انسان، اهداف درازمدت خود در تولید تابلو دیواری را بر این اساس استوار ساخته و با بهره گیری از بهترین متریال ساخت و طراحی های خلاقانه مفهومی و مینیمال و... در کنار قیمت مناسب سعی کرده زیبایی بی حد و حصری را در قالب انواع تابلو دیواری نقش برجسته، دکوراتیو، سه بعدی و... به دکوراسیون خانه یا محل کارتان بیاورد، چون بر این باور است که زیبایی موهبتی الهی و متعلق به همه است.

 

جنس و کیفیت تابلو دیواری زانکو

در ساخت تابلو دیواری ممکن است از هر جنس و متریالی استفاده شود و شرکت ها و کارگاه های تولیدی بنا بر سیاست های کلی خود یک سری اولویت ها یا معذوریت ها را در ئظر بگیرند که اگر همچون متولیان برند زانکو به این نکته باور داشته باشند که مشتری به خوبی تفاوت بین کیفیت خوب و معمولی را از هم باز می شناسد قطعا سود و زیان را فدای اعتماد و رضایت مشتری نخواهند کرد که البته مشتری مداری در درازمدت به سودآوری نیز منتهی خواهد شد. بر این اساس تابلو چوبی  زانکو علاوه بر اینکه از یکی از عناصر طبیعی یعنی چوب در ساخت خود بهره برده از ظرافت بسیار بالا و البته محکمی نیز برخوردار است.

 جنس چوب تابلو ها از ام دی اف 3 میل یا 6میل بوده و قبل و بعد از برش و اجرای آن به شکل تابلو دیواری مورد ارزیابی کارشناسان خبره زانکو قرار می گیرد تا از نداشتن عیب و ایراد در سطح ظاهری چوب اطمینان حاصل شود. همچنین وزن مناسب و سبک این مدل تابلو دیواری سبب می شود که براحتی با چسب های دوطرفه ای که برای آن در نظر گرفته شده به دیوار بچسبد، در ساخت چسب ها هم به گونه ای عمل شده که تا حد ممکن در عین قدرت چسبندگی بالا، اثری از خود بر روی دیوار به جای نگذارد و باعث خرابی آن نشود. تابلو دیواری زانکو تا حد بسیار بالایی در برابر نور آفتاب و رطوبت مقاوم بوده و با یک دستمال خشک براحتی تمیز می شود.

 

طرح و نقش و ابعاد تابلو دیواری زانکو

با توجه به بسط و گسترش معماری نوین، دیگر کمتر خانه و سازه ای پیدا می کنید که با طراحی به سبک و سیاق قدیمی و کلاسیک ساخته شود و  امروز خانه ها یا حداقل دکوراسیون داخلی آن چهره ای مدرن و بعضا مینی مالیستی پیدا کرده است. آگاهی از این امر سبب می شود تا نیازهای جدیدی در تناسب با معماری و دکوراسیون جدید خانه ها و کلا سازه ها شکل بگیرد. یکی از این نیازها وجود تزئینات متناسب با این سازه ها و دکوراسیون داخلی آن است که در این زمینه برند زانکو با تولید تابلو دیواری متنوع درطرح های جذاب و بعضا مینی مالیستی گام بزرگی برداشته است. تنوع طرح ها و نقش ها که در ابعاد متنوعی تولید شده و حداقل به بالای 100 طرح و نقش می رسد، به شما این امکان را می دهد که بسته به فضای مثبت و منفی اتاق و شکل دکوراسیون انتخاب مناسبی داشته باشید. طرح و نقش تابلو دیواری زانکو با ظرافت تمام بر روی چوب ام دی اف برش خورده و در عین سادگی، بسیارکاربردی و مفهومی است و حس مطلوبی را به محیط خانه و محل کار شما می آورد.

 

قیمت های کاملا رقابتی تابلو دیواری زانکو

شاید ما جزو معدود تولید کنندگانی باشیم که توانسته به پشتوانه دانش فنی بالا و تولید انبوه و صد البته تلاش بیشتر، خلاف باور «هیچ گرانی بی حکمت نیست، هیچ ارزانی بی علت» را اثبات کرده و جنس ارزان با کیفیت و البته با دوام ارائه کند و شما با صرف فقط چند ده هزار تومان بتوانید صاحب تابلو دیواری چوبی نفیس و با کیفیت برند زانکو شوید و دکور و زیبایی غیر قابل وصفی را به خانه و نمای اتاقتان بدهید. همچنین قیمت تابلو دیواری زانکو بسته به ابعاد آن و استفاده از متریال ام دی اف 3 یا 6 میل متغیر است. بی شک قیمت های ما شما را شگفت زده خواهد کرد، فقط کافیست با مراجعه به سایت ایران پنز www.iranpens.com  از دنیای تابلو دیواری زانکو دیدن کنید.

تضمین کیفیت و اصلی بودن تابلو دیواری زانکو

از آنجاییکه برند زانکو تولید کننده محصولاتی هنری است لذا همیشه جنبه های کیفی و هنری کار را بر جنبه مادی آن ارجح دانسته و معتقد است که فروش پایان معامله نیست و برای داشتن آینده تجاری موفق باید پس از فروش نیز در کنار مشتری بود. با این حساب این برند در راستای فروش مجموعه های کم نظیر تابلو دیواری خود  هم کیفیت و هم اصالت کالا را بعد از فروش تضمین می نماید.

جهت خرید محصولات زانکو از سایت www.iranpens.com  اقدام فرمائید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا شب قدر متین قوسی رزمایش مساوات حسین کاظم پور اردبیلی دعای روز بیست و سوم رمضان طراحی های خلاقانه طراحی های مفهومی دکوراسیون خانه هنرهای تجسمی ویروس کرونا شب قدر متین قوسی رزمایش مساوات حسین کاظم پور اردبیلی دعای روز بیست و سوم رمضان خانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۷۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاقیت و نوآوری در میان دانش‌آموزان تقویت شود

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با بیان اینکه صنعت و تولید کشور نیاز به خلاقیت، نوآوری و تحول دارد، گفت: خلاقیت و نوآوری در میان دانش‌آموزان تقویت شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در مراسم افتتاح نمازخانه دبیرستان دخترانه شهیدان شیخ‌داد، اظهار داشت: کمک به ساخت و تکمیل مدرسه یکی از اقدامات خیر و ماندگار است و تلاش‌های انجام شده در این راستا قابل تحسین و تقدیر است.

امام جمعه یزد بیان کرد: به همه دانش آموزان توصیه می‌کنم تا برای مفید و موثر بودن در جامعه تلاش کنند و بدانند که تلاش‌های آنها هم در زندگی دنیا و هم در زندگی آخرت اثرات و برکات فراوانی خواهد داشت.

ناصری با تاکید بر اینکه معلمان باید خلاقیت و نوآوری را در دانش‌آموزان تقویت و شکوفا کنند  ادامه داد: همه باید برای اصلاح خود و جامعه تلاش کنیم و تحقق این امر نیازمند تفکر در مورد هدف زندگی است.

وی تاکید کرد: هدف خلقت، موضوعی است که اگر درست هدایت شود و به آن پاسخ صحیح داده شود، در دنیا و آخرت رستگار خواهیم شد.

نماینده ولی‌فقه در استان یزد ادامه داد: در قرآن کریم هدف از خلقت انسان، آسمان و زمین و آنچه در آن قرار دارد، رسیدن به کمال الهی مطرح شده است.

 ناصری بیان کرد: دنیا برای انسان و انسان برای رسیدن به کمال الهی خلق شده و باید تلاش کنیم راه‌های کمال الهی را بر اساس دستورات قرآن و انبیاء الهی و ائمه معصومین(ع) پیش ببریم و سبک زندگی را طوری پیش ببریم که لذت زندگی دنیوی و اخروی را بر اساس رضایت خدا پیش ببریم.

انتهای پیام/781

دیگر خبرها

  • هنرمندانی که برای وعده صادق نقش زدند/چهره سال هنر انقلاب تجسمی شد
  • پیام تبریک مدیرکل تجسمی برای مسعود نجابتی «چهره سال هنر انقلاب»
  • خلاقیت و نوآوری در میان دانش‌آموزان تقویت شود
  • نمایشگاه هنرهای تجسمی بناهای تاریخی ایران افتتاح شد
  • کشت و صنعت مغان صاحب برند بذر گندم شد
  • چهره‌های برتر هنر انقلاب استان بوشهر معرفی شدند
  • پرسپولیس برترین برند ورزشی ایران است
  • دستمزد اجرا و نصب انواع ساندویچ پانل های سقفی و دیواری چه قدر است؟
  • تاکید مدیر کل هنر‌های تجسمی وزارت ارشاد بر رونق اقتصاد هنر
  • خلاقیت در عرضه ماست (+عکس)