Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از تدوین دستورالعمل بازگشایی اماکن ورزشی دانشگاه‌ها تا پایان هفته خبر داد و گفت: با این دستورالعمل دانشجویان می‌توانند برای امتحانات (در حوزه ورزش) خود از این اماکن استفاده کنند.

محمدحسین علیزاده در گفتگو با خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اظهار کرد: در حال تدوین دستورالعمل بازگشایی اماکن ورزشی دانشگاه‌ها هستیم؛ هم‌چنین دستورالعملی که ستاد مبارزه با کرونا در خصوص بازگشایی اماکن ورزشی صادر کرده است را با ویژگی‌های دانشگاه سازگار خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دستورالعمل بازگشایی اماکن ورزشی دانشگاه‌ها تا پایان هفته تدوین خواهد شد و به دانشگاه‌ها ابلاغ می‌شود تا  دانشجویان بتوانند در امتحانات خود از این اماکن استفاده کنند.

مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص برگزاری امتحانات دروس تربیت‌بدنی 1 و 2 عنوان کرد:  پس از «نشست هماهنگی دانشگاه‌های کشور در مدیریت دروس عملی تربیت بدنی»، دستورالعملی در خصوص چگونگی برگزاری و ارزش‌یابی  امتحانات دروس تربیت‌بدنی 1 و 2 به تمامی دانشگاه‌ها ابلاغ شد.

علیزاده خاطرنشان کرد: به زودی نرم‌افزاری در اختیار دانشجویان سراسر کشور قرار خواهد گرفت تا درصورتی که آموزش مجازی ادامه داشت، کلاس‌های تربیت بدنی 1 و 2 و دیگر کلاس‌های ورزشی برگزار شود. در این نرم‌افزار دانشجویان طی 10 جلسه ویدیوهای خود را در سامانه بارگذاری می‌کنند و پس از آن مورد ارزشیابی قرار می‌گیرد. 

وی با بیان اینکه امنیت این نرم‌افزار را دانشگاه تأمین می‌کند، افزود: ویدیوی دانشجویان تنها توسط استاد دیده می‌شود. 

انتهای پیام/4084/

منبع: آنا

کلیدواژه: تربیت بدنی نرم افزار آموزش مجازی ورزش 1 تربیت بدنی 2 مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم تربیت بدنی 1 و 2

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۷۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون تا پایان هفته

الیاس آبده رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشاگرد گفت: راه‌های روستایی مسدود شده بر اثر بارندگی های۲۷ فروردین در بخش گافر و پارامون شهرستان بشاگرد تا پایان هفته بازگشایی می‌شود.

در این بارندگی راه ۱۰ حدود روستای بخش گافر و پارامون مسدود شد.

وی افزود: ماشین آلات و لودر به مناطقی که راه آن‌ها مسدود شده اعزام و راه‌ها به طور موقت باز شده و رفت وآمد برقرار است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشاگرد گفت: ساخت راه روستا‌های خوشاب، ذهاب، ذهبارک، زمین عباسو، دهوست بالا، میهان، آخران، پارپیان و جنگل از برنامه‌های امسال اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است.

۱۰ روستای بخش گافر و پارامون شش هزار نفر جمعیت دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد
  • «آکادمی ورزش و تندرستی» دانشگاه علامه‌طباطبائی راه‌اندازی شد
  • اولین کودکستان‌های «تاک» دانشگاه آزاد مهرماه افتتاح می‌شوند
  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • لزوم توجه ویژه مسوولان مرکزی به خوابگاه دانشجویان متاهل
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • نظام تعلیم و تربیت در کشور نیازمند کیفیت‌بخشی است
  • بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون تا پایان هفته
  • بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون بشاگرد تا پایان هفته