Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «محمد شریعتمداری» در آیین کلنگ زنی بزرگترین گاوداری شمال شرق کشور در شهرستان شیروان،که به شکل ویدئوکنفرانسی برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به سرانه پایین مصرف شیر در ایران که بین حدود ۹۰ تا ۱۰۰ کیلوگرم است، باید برای جلوگیری از بیماری ها، هزینه های درمانی آتی و همچنین ایجاد عدالت، قدم‌های موثری در این مسیر برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برنامه مجموعه‌های دامداری شستا برای افزایش تولید شیر تصریح کرد: قصد داریم تا با کمک دیگر نهادها ۹ میلیون تن شیر تولید شده در کشور را حداقل به دو برابر افزایش دهیم. 

شریعتمداری با اشاره به مگاپروژه گاوداری در شهرستان شیروان، ادامه داد: این پروژه بخشی از زنجیره تولید شیر در کشور است که به صورت رسمی و نمادین کلنگ زنی می شود .

وی افزود: شفاف‌ترین سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی در حوزه های بورسی است که شستا با حدود ۱۴۰ هزار میلیارد تومان سرمایه جدید وارد آن شده است و بیش از دو میلیون نفر سهام دار این مجموعه بزرگ اقتصادی هستند.

 افزایش سهم اشتغال روستایی به ۲۵ درصد 

وزیرکار همچنین با بیان اینکه حدود ۵هزار میلیارد تومان منابع از طرف صندوق توسعه ملی با اذن مقام معظم رهبری در اختیار صندوق بیمه بیکاری قرار گرفته است، ادامه داد: در صورتی که کسانی در مجموعه اقتصاد کشور بیکار شوند، می توانند از این منابع نیز استفاده کنند تا مشکلات خود را حل کنند. در حوزه های دیگری مانند به تعویق انداختن بدهی های بانکی یا حق بیمه های تامین اجتماعی و مالیاتی نیز دولت تلاش کرد تسهیلاتی را ایجاد کند.

وی  با اشاره به طرح اعطای وام اشتغال مولد و پایدار روستایی برای ایجاد اشتغال در نقاط محروم و همه روستاهای کشور اظهار کرد: سهم اشتغال روستایی از کل سبد اشتغال کشور از سه درصد به حدود ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده است که این نشان می دهد، این طرح در سطح کشور موفق بوده است.

برچسب‌ها هیأت مدیره شستا محمد شریعتمداری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هیأت مدیره شستا محمد شریعتمداری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی هیأت مدیره شستا محمد شریعتمداری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۷۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارسال برای ۲۴ هزار و ۵۰۴ نفرشغل ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛  شعبانی درنخستین کارگروه اقتصادی اشتغال وسرمایه گزاری استان در سال جدید افزود: برای سال جدید هم ایجاد ۱۷ هزار و ۶۶۹ شغل مدنظر است که بیش از ۷۵۰۰ شغل به فارغ التحصیلان اختصاص دارد.


 شانیان مدیرکل صنعت معدن وتجارت نیز اعلام کرد: ۳۰۰ طرح بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داریم که ۱۳۰ پروانه بهره برداری امسال صادر می شود واین طرح‌ها افتتاح ودر مدار تولید وخدمات قرار خواهند گرفت.


مدیرکل جهاد کشاورزی استان هم گفت: بنا داریم میزان تولیدات حوزه کشاورزی را از حدود ۴ ونیم میلیون تن به ۵ میلیون تن در سال جاری برسانیم.


 بهراملو با اعلام حمایت قاطع از طرح هر روستا یک دامداری افزود: برای توسعه مشاغل روستایی وخانگی برای هر روستا یک میلیارد تومان اعتبار مد نظر قرار گرفته  است وعلاوه براین ۶۳ طرح مربوط به باغبانی وشیلات داریم که با ۸۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار اشتغال ۹۲۶۲ نفر را رقم خواهد زد.


در ادامه کار گروه اقتصادی اشتغال وسرمایه گزاری مدیرکل میراث فرهنگی اعلام کرد: با سرمایه گزاری ۲۵۰۰ میلیارد تومانی عمدتا بخش خصوصی در حوزه میراث فرهنگی زمینه اشتغال ۲ هزار نفر فراهم میشود و در بخش گردشگری ۵۰۰ اتاق و ۱۸۰۰ تخت به مجموعه پذیرایی وگردشگری استان افزوده میشود.

همچنین در این کار گروه اعلام شد مجوز ایجاد دو شهر ک صنعتی صنفی به مساحت ۲۸۰ هکتار با زمینه اشتغال ۱۲ هزار نفر در استان به شهرک‌ها ونواحی صنعتی اضافه شده است.


 حسینی معاون اقتصادی استان استاندار هم از معرفی سامانه‌ای برای جذب سرمایه گزاران خرد وکلان خبر داد وگفت: بزودی قرارداداحداث کارخانه مدیریت پسماند شهر همدان با یک سرمایه گزار آلمانی - ایرانی به ارزش ۸۰ میلیون یورو منعقد میشود.


در پایان کارگروه اقتصادی اشتغال وسرمایه گزاری؛ استاندار با تاکید مجدد بر حمایت از تولید وتولید کنندگان گفت سال گذشته ۹ هزار نفر به بیمه شدگان اجباری اضافه شده که نشان میدهد دریافت کنندگان بیمه بیکاری کاهش یافته اند.


 قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه مشکلاتی در حوزه‌های مختلف هست، اما بنا داریم درسال جهش تولید آنها را برطرف کنیم گفت: با تمام وجود مشارکت مردمی را برای جهش تولید استقبال میکنیم.


استاندار همچنین گفت: بیش از ۴۵ درصد تسهیلات اشتغالزایی در اختیار فارغ التحصیلان قرار می گیرد وسال جدید سال حمایت ویژه از فارغ التحصیلان وتحصیل کرده هاست.

دیگر خبرها

  • مسائل کوچک نباید منجر به اختلال در چرخه تولید شرکت‌های صنعتی و تولیدی شوش شود
  • زیرساخت‌های شهری برای مهار تورم و جهش تولید باید تقویت شود
  • لزوم تقویت زیرساخت‌های شهری برای مهار تورم و جهش تولید
  • دستگاه قضایی پیشران حمایت از تولید و اشتغال در استان تهران است
  • پارسال برای ۲۴ هزار و ۵۰۴ نفرشغل ایجاد شده است.
  • لزوم رسیدگی به صنایع فعال استان گلستان
  • ۶۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در آذربایجان‌غربی محقق شد
  • تحقق ۶۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در آذربایجان‌غربی
  • رشد ۱۶۱ درصدی اشتغال در صنعت آذربایجان‌غربی
  • دستگاه قضایی پیشران حمایت از تولید و تقویت اشتغال در استان تهران است