Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@07:56:18 GMT

طواف پیکر فرمانده شهید اصغر پاشاپور در حرم سیدالکریم(ع)

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۷۸۸۶

طواف پیکر فرمانده شهید اصغر پاشاپور در حرم سیدالکریم(ع)

مراسم وداع و طواف پیکر مطهر سردار شهید مدافع حرم اصغر پاشاپور در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، آئین وداع و طواف پیکر مطهر سردار شهید مدافع حرم حاج اصغر پاشاپور در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) با حضور خانواده محترم شهید بزرگوار برگزار شد.

در این مراسم معنوی پیکر پاک شهید پاشاپور گرد مضجع حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، امامزاده حمزه بن موسی(ع) و امامزاده طاهربن زین العابدین(ع) طواف داده شد که به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی فقط بستگان نزدیک در این مراسم حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر شهید اصغر پاشاپور که صبح امروز از مقابل منزل شهید در شهرک بروجردی بدرقه و در خیابان غیبی واقع در ملک آباد شهرری بر دوش عاشقان آل الله تشییع شده بود، پس از طواف در حرم سیدالکریم برای خاکسپاری به گلزار شهدای بهشت زهرا(س) منتقل شد.

شهید اصغر پاشاپور متولد شهرری و از اولین نفراتی بود که به همراه حاج قاسم سلیمانی به منظور دفاع از حرم اهل بیت (ع) به سوریه رفت و نهایتاً روز سیزده بهمن ۹۸ پس از گذشت یک ماه از شهادت سردار سلیمانی در حلب سوریه به همرزمان شهید خود پیوست.

پیکر مطهر این فرمانده شهید پنجم اسفندماه ۹۸ به کشور بازگشت و ششم اسفند نیز با حضور همرزمان و بستگان شهید در حرم مطهر امام رضا(ع) در مشهد طواف داده شد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید مدافع حرم سوریه قاسم سلیمانی اصغر پاشاپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۷۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر پدر شهید احمد سامع در شهرضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ حاج عزیزالله سامع پدر شهید والامقام احمد سامع، در سن ۹۲ سالگی به علت بیماری و کهولت سن، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

مجلس ترحیم روز دوشنبه صبح از ساعت ۸:۳۰الی ۱۱:۳۰صبح در بیت العباس (ع) شهرضا برگزار می‌شود.


شهید احمد سامع، ۲۸ شهریور ۱۳۴۹، در شهرستان شهرضا چشم به جهان گشود و ۵ خرداد ۱۳۶۵ در منطقه فاو از ناحیه سر مجروح و در بیمارستان گلستان اهواز بستری و ۱۲ خرداد ۶۵ به فیض شهادت نائل شد.

دیگر خبرها

  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود
  • ببینید | حاج محسن مرادی مولودی خوانی شبکه دو سیما حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی
  • پدر جدوی خراسان رضوی درگذشت/ پیام تسلیت فرمانده سپاه
  • تشییع و خاکسپاری پیکر پدر شهید احمد سامع در شهرضا
  • برگزاری مراسم گرامیداشت ایام رحلت حضرت عبدالعظیم با شعار «جهاد و شهادت»