Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور با اشاره به تاخیر واریز ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت فروردین آژانس‌ها و تاکسی‌های اینترنتی گفت: سامانه‌ای در وزارت کشور به نام سامانه ملی اطلاعات سفر وجود دارد که تاکسی‌های اینترنتی درون و برون شهری اطلاعات خود را باید در این سامانه ثبت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور با اشاره به تاخیر واریز ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت فروردین آژانس‌ها و تاکسی‌های اینترنتی گفت: سامانه‌ای در وزارت کشور به نام سامانه ملی اطلاعات سفر وجود دارد که تاکسی‌های اینترنتی درون و برون شهری اطلاعات خود را باید در این سامانه ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: به محض اینکه اطلاعات از سوی وزارت کشور اعلام شود، شرکت فرآورده‌های نفتی ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت را ظرف مدت ۲۴ ساعت به حساب رانندگان مشمول واریز می‌کند.

به گفته سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور مابه التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت فروردین ماه ۲۹۱ هزار خودرو متعلق به آژانس‌های تاکسی تلفنی (زیر نظر شهرداری‌ها و صنفی) و تاکسی‌های اینترنتی روز گذشته ۲۷ اردیبهشت به حسابشان واریز شد.

کاهی تصریح کرد: این سهمیه با اعتباری بالغ بر ۴۸۰ میلیارد ریال شامل رانندگان آژانس‌های تحت پوشش شهرداری و اصناف و ناوگان اینترنتی است.

او در پایان با اشاره به علت تاخیر در واریز مابه التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت فروردین آژانس‌ها و تاکسی‌های اینترنتی اظهار کرد: علت این تاخیر، ایجاد سامانه اطلاعات سفر بوده که زیر نظر وزارت کشور است.

گفتنی است، اعتبار فوق در کارت‌های بانکی رانندگان شارژ می‌شود و در زمان سوخت‌گیری مشمولان می‌توانند از کارت‌های بانکی خود، به منظور پرداخت هزینه سوخت در جایگاه‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: تاکسی های اینترنتی فرآورده های نفتی وزارت کشور آژانس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۷۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید

محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مکاتبات ما با ۸ شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سود سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آنها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سود سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سود‌ها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • بازگشت آقای ستاره دوباره تاخیر افتاد؛یزدانی شاید وقتی دیگر!
  • تسلاهای ایلان ماسک تاکسی می شوند اما با قابلیتی منحصر به فرد
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ فروشندگان را به دردسر انداخت
  • پیگیری وضعیت بیمه کارگران و تاکسی داران در سمنان
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • رتبه اعتباری رژیم صهیونیستی در «اس‌اندپی»کاهش یافت