Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرکل ثبت اسناد و املاک همدان گفت: بیش از ۲۶۸ میلیارد و ۷۳۵ میلیون تومان از معوقات بانک‌ها سال گذشته توسط این اداره کل وصول شد. تاریخ انتشار: 12:43 - 28 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۲۱۴۳۰

اصغر پیرهادی در گفت‌وگو با میزان بیان کرد: ثبت اسناد و املاک همدان با حدود سه برابر افزایش در وصول معوقات بانکی نسبت به سال ۹۷، رتبه دوم کشور را در این زمینه پس از استان خراسان جنوبی به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: سال گذشته سه هزار و ۷۸۶ پرونده شامل اجرائیه‌های چک‌های بلامحل، مهریه و اسناد تعهدی، اسناد رهنی و شرطی بانک‌ها، قراردادهای داخلی بانک‌ها و سایر پرونده‌ها در ادارات اجرای اسناد رسمی سازمان ثبت اسناد و املاک رسیدگی و مختومه شد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک همدان خاطرنشان کرد: سال ۹۷ حدود یک هزار و ۳۶۵ پرونده رسیدگی و مختومه شده بود که این آمار در سال ۹۸ بیش از ۱.۷ برابر افزایش داشته و ثبت اسناد و املاک همدان بیشترین میزان رسیدگی به پرونده ها را در کشور به خود اختصاص داده است.

پیرهادی بیان کرد: با اجرایی شدن برنامه ششم توسعه کشور تمام پرونده های مطالبه ابتدا در واحدهای اجرای اسناد رسمی مطرح و رسیدگی شده و در صورت نبود منبعی برای وصول مطالبات پرونده به دادگاه ارجاع داده می شود.

    بیشتر بخوانید:    وصول ۴هزار و ٢٢۵میلیارد ریال مطالبات بانکی در سال گذشته

وی در پایان گفت: در سال گذشته ٢۶٨ میلیارد و ٧٣۵ میلیون تومان از معوقات بانک ها توسط ثبت اسناد و املاک همدان وصول شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ثبت همدان معوقات بانکی ثبت اسناد و املاک همدان معوقات بانک سال گذشته بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۸۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان در دادسرای جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲

علی صالحی دادستان تهران با ارائه گزارشی در رابطه با عملکرد دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲ گفت: مجموعاً میزان وصول مطالبات در مرحله تحقیق در دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی طی سال ۱۴۰۲، بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان بود که اکثراً شامل مطالبات برخی بانک‌ها، پرونده‌های مالیاتی و برخی پرونده‌های کثیرالشاکی بود.

دادستان عمومی و انقلاب تهران افزود: میزان وصول جزای نقدی از محکومان در شعب اجرای احکام این دادسرا طی سال گذشته بیش از ۱۸۴ میلیارد تومان و میزان ردّمال صورت گرفته نیز بیش از ۸۳۴ میلیارد تومان بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • وصول مطالبات ۱۱ هزار میلیاردی در پرونده‌های اقتصادی
  • وصول بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان در دادسرای جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲
  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان
  • عملکرد دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲
  • آمار جدید دادستان انقلاب؛ از وصول مطالبات تا پرونده‌های کثیرالشاکی
  • وصول ۹۳۵ میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان
  • ۹۳۵ میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان وصول شد
  • وصول بیش از ۸ هزار میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان
  • ۸ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان وصول شد
  • رشد ۴۱ درصدی درآمد‌های عمومی آذربایجان شرقی