Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@06:19:43 GMT

گزارش روزنامه‌های اسپانیا از شروع بوندس‌لیگا(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۸۵۳۶

گزارش روزنامه‌های اسپانیا از شروع بوندس‌لیگا(عکس)

شروع مجدد فوتبال با از سر گیری فصل بوندس‌لیگا در اسپانیا هم بازتاب زیادی داشته و هر 4 روزنامه بزرگ ورزشی این کشور صفحه اول خود را به آن اختصاص دادند.

به گزارش "ورزش سه"، دیروز در دنیای فوتبال تمام نگاه‌ها به قلب قاره اروپا، به آلمان دوخته شده بود. چرا که بعد از نزدیک به دو ماه تعطیلی کلیه رقابتهای فوتبالی به دلیل بحران اپیدمی کرونا، بوندس‌لیگا اولین لیگی بود که چرخهایش به حرکت درآمد و مسابقاتش از سر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهار روزنامه ورزشی بزرگ اسپانیا امروز صفحه اول خود را به این موضوع اختصاص داده خوشحالی‌شان بابت شروع دوباره فوتبال را ابراز کردند.

 

روزنامه اسپورت که در کاتالونیا منتشر می‌شود نیم‌صفحه اول خود را به شروع مجدد بوندس‌لیگا اختصاص داده و تصویر شادی بعد از گل بازیکنان دورتموند که در دربی روهر، موفق شدند حریف سنتی‌شان شالکه را 4-0 در هم بکوند را چاپ کرده است. اسپورت از تیتر " بوندسلیگا و شروع فوتبال جدید" استفاده کرده.

 

 

روزنامه موندو دپورتیوو، دیگر روزنامه کاتالان هم همین عکس را در صفحه اول امروز خود چاپ کرده و مثل اسپورت از تیتر " فوتبال جدید" استفاده کرده. موندو دپورتیوو می‌گوید شروع بازی‌ها در آلمان غنیمت است ولی در عین حال بوندس‌لیگا دیروز نشان داد که بدون تماشاچی، فوتبال بدون روح خواهد بود.

 

 

روزنامه مادریدی مارکا هم تمام صفحه اول خود را به شروع مجدد بوندس‌لیگا اختصاص داده و از تیتر جالب "قهرمانان سکوت" استفاده کرده تا مثل موندو دپورتیوو به غیرمطلوب بودن برگزاری بازی‌های بدون تماشاچی اشاره کند.

 

 

خلاقانه‌ترین تیتر اول امروز در اسپانیا بدون شک به روزنامه آ اس تعلق می‌گیرد. این روزنامه بر خلاف سه همتای دیگرش از پرداختن عام به شروع مجدد بوندس‌لیگا خودداری کرده و ستاره بی چون و چرای دیروز، ارلینگ هالند را هدف گرفته. آ اس با توجه به گلزنی دوباره پدیده 19ساله نروژی برای تیمش در مقابل شالکه از تیتر "هیچ واکسنی علیه هالند کارگر نیست" استفاده کرده تا به بی‌مهار بودن او اشاره کرده باشد.

 

 

 

 

بوندسلیگا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بوندسلیگا صفحه اول خود بوندس لیگا شروع مجدد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۸۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیتر برخی روزنامه‌های فارس ؛چهارشنبه ۲۹ فروردین‌

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ،تیتر برخی روزنامه‌های چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه استان فارس را اینجا مشاهده کنید.

دیگر خبرها

  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی شنبه ۱ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - شنبه ۱ اردیبهشت
  • اولین جام ۱۲۰ سال بعد از تاسیس به سبک مارادونای فقید؛ چگونه لورکوزن با کنارزدن بایرن مونیخ فاتح بوندس لیگا شد؟
  • صفحه نخست روزنامه‌ - پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی - پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • کنایه به قهرمان بوندس‌لیگا: امیدوارم آماده باشید
  • ژابی آلونسو: برای جشن زمان داریم، الان فقط لیگ اروپا
  • لورکوزن روی ستاره‌اش قیمتی نجومی گذاشت
  • تیتر برخی روزنامه‌های فارس ؛چهارشنبه ۲۹ فروردین‌