Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@23:33:40 GMT

جسد سفیر چین در اراضی اشغالی در «هرتزلیا» پیدا شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۸۵۳۷

جسد سفیر چین در اراضی اشغالی در «هرتزلیا» پیدا شد

به گزارش فارس،‌ روزنامه صهیونیستی جروزالم‌‌پست در گزارشی اعلام کرد که صبح امروز (یکشنبه) جسد «دو وی» سفیر ۵۸ساله چین در اراضی اشغالی در خانه وی در «هرتزلیا» پیدا شد.

طبق این گزارش، یکی از مقام‌های وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی هم‌اکنون ضمن تأیید خبر درگذشت سفیر چین اعلام کرد که نیروهای پلیس در حال حاضر در خانه دو وی مستقر شده و در حال بررسی علت این حادثه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گزارش روزنامه صهیونیستی «هاآرتص»، دو وی در ماه فوریه سال جاری میلادی بعنوان سفیر چین در اراضی اشغالی منصوب شده بود و به همراه همسر و پسر خود در اقامتگاهش در هرتزلیا در تل‌آویو به سر می‌برد.

سفیر چین قبل از انتقال به اراضی اشغالی بیشتر در کشورهای شوروی سابق فعالیت داشت و بعنوان سفیر چین در اوکراین فعالیت می‌کرد.

دو وی در ماه آوریل در گفت‌وگو با روزنامه «Makor Rishon» گفته بود که بعد از قبول سمت سفیری چین در اراضی اشغالی، اواسط فوریه (در بحبوحه شیوع کرونا) به سمت اراضی اشغالی پرواز کرد و به واسطه شیوع کرونا در چین به مدت 14 روز در قرنطینه قرار گرفت و اواخر ماه مارس (اواسط فروردین 99)، استوارنامه خود را دریافت کرد.

هنوز هیچ‌گونه جزئیاتی درباره این خبر منتشر نشده است و اخبار تکمیلی متعاقباً به این خبر افزوده می‌شود.

منبع: الف

کلیدواژه: سفیر چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۸۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ضدصهیونیستی در قدس اشغالی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، گزارش رسانه‌های صهیونیستی حاکی از آن است که دست‌کم ۲ شهرک‌نشین با خودرو در نزدیکی پایانه اتوبوس‌رانی واقع در غرب قدس اشغالی زیر گرفته‌شده‌اند.

برخی منابع اسرائیلی می‌گویند هنوز انگیزه این اقدام معلوم نیست؛ با این حال، برخی منابع دیگر گزارش داده‌اند که در محل انجام این اقدام سلاح دست‌ساز کشف شده است.

نیروهای امنیتی رژیم اسرائیل به‌سرعت به محل اعزام شده‌اند و در حال جست‌وجو برای یافتن مجریان این عملیات هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله پهپاد‌ها از لبنان به هدفی نظامی در ساحل اراضی اشغالی برای اولین بار
  • فرار ۲۰۰ هزار صهیونیست به پناهگاه‌ها در شمال اراضی اشغالی
  • حزب‌الله: حمله موشکی به شمال اراضی اشغالی، پاسخی به جنایات علیه غزه بود
  • آژیر خطر به صدا درآمد | شلیک ده ها موشک کاتیوشا به اراضی اشغالی + فیلم
  • اذعان به موفقیت حمله ایران به اراضی اشغالی
  • عملیات ضدصهیونیستی در قدس اشغالی
  • سفیر چین در کانادا به پکن بازگشته است
  • بایدن برای منصرف‌کردن ایران از حمله به اسرائیل التماس می‌کرد
  • وال‌استریت‌ژورنال: دولت بایدن ملتمسانه به‌دنبال منصرف‌کردن ایران از حمله به اسرائیل بود
  • معاریو: آمریکا اذعان کرد که ایران قدرت منطقه‌ای است