Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: در این چرخه همه کشتی‌گیران با توجه به شرایط خود می‌توانند در انتخابی‌ها حضور پیدا کنند تا شانس خود را برای دو بنده تیم‌ملی امتحان کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مسعود اسماعیل‌پور، آزادکار سابق تیم‌ ملی ایران، در گفتگویی خبر از بازگشت مجددش به میادین کشتی خبر داد.

محمد ابراهیم امامی، سخنگوی فدراسیون کشتی، در گفتگو با خبرنگار برنا درباره شرایط بازگشت اسماعیل‌پور به اردوهای تیم‌ملی توضیح داد: در حال حاضر فدراسیون برای ورود کشتی‌گیران به اردوها چرخه انتخابی را تدوین کرده که به زودی هم نحوه انتخابی ‌ها و در کل طرح جدید فدراسیون اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این چرخه همه کشتی‌گیران با توجه به شرایط خود می‌توانند در انتخابی‌ها حضور پیدا کنند تا شانس خود را برای دو بنده تیم‌ملی امتحان کنند.

او گفت: قطعا در این چرخه برای هر بخشی قانونی تعریف شده و قطعا شرایط انتخابی کشتی‌گیرانی که در المپیک حضور داشتند و یا در میادین بزرگ کسب عنوان کردند قطعا متفاوت‌تر از سایر ورزشکاران خواهد بود. بنابراین فکر نمی‌کنم محدودیت خاصی برای کشتی‌گیران وجود داشته باشد‌.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشتی امامی انتخابی تیم ملی کشتی کشتی گیران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۸۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حداد عادل : نوه‌هایم در پیش‌بینی فوتبال قائل به پیغمبری من هستند

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • درگذشت محمد توکل در ماه پایانی سال ۱۴۰۲؛ آن‌هایی که از دست دادیم
  • حداد عادل : نوه‌هایم در پیش‌بینی فوتبال قائل به پیغمبری من هستند
  • انتقادات برخی مربیان سازنده کشتی؛ قدرتی که منطق ندارد
  • اعتراف صهیونیست‌ها: قادر به نابودی حماس نیستیم
  • رقابت جدی کامران قاسم‌پور و حسن یزدانی برای تصاحب دوبنده تیم ملی
  • دیدار روسای انجمن کشتی و اسکی ناشنوایان با مصطفی نکو لعل آزاد
  • اسامی کشتی‌گیران برای کسب سهمیه المپیک؛ حضور تانک روسی و غیبت ارسلان
  • جنجال در کشتی؛ قاسم‌پور: برخی مربیان حد و حدود خود را بدانند
  • حسن یزدانی مجبور به جراحی شد/کامران بدشانسی آورد/ ۳ مدال می‌گیریم
  • حالت سکون در چرخه حیوانات شبیه خواب است