Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-28@13:04:13 GMT

جزییات دریافت وام ۴۰ میلیون تومانی تعمیرات مسکن مهر

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۸۹۴۱

جزییات دریافت وام ۴۰ میلیون تومانی تعمیرات مسکن مهر

رویداد۲۴ محمدحسن علمداری مدیرامور اعتباری بانک مسکن، جزییات دریافت وام ۴۰ میلیون تومانی تعمیرات مسکن مهر را اعلام کرد.

مدیر امور اعتبارات بانک مسکن با تاکید بر اینکه درخواست متقاضیان دریافت وام ۴۰ میلیون تومانی تعمیرات مسکن توسط کارشناسان بانک مسکن، کارشناسی شده و چانچه متقاضی واجد دریافت تسهیلات تعمیرات مسکن مهر باشد، تسهیلات دریافت خواهد کرد، گفت: نحوه باز‌پرداخت وام، ۵ ساله و با سود ۱۸ درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب اگر متقاضیان ۴۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند باید در مدت زمان پنج سال، ماهانه حدود یک میلیون تومان قسط پرداخت کنند.

علمداری در خصوص پرداخت تسهیلات از سوی بانک مسکن به متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن، گفت: بانک مسکن پرداخت تسهیلات ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن را در برنامه قرار داده است. افرادی که حساب سپرده صندوق یکم دارند طبق تفاهم نامه بانک مسکن با وزارت راه و شهرسازی در اولویت دریافت تسهیلات هستند، مشروط بر آنکه شرایط طرح اقدام ملی را داشته باشند.

به گفته علمداری، تسهیلات طرح اقدام ملی برای زوج‌های تهران ۱۶۰ میلیون تومان، ۱۲۰ میلیون تومان زوج‌های سایر شهر‌ها و ۸۹ میلیون تومان شهر‌های کوچک است.

وی یادآور شد: تفاهم نامه امضا شده است. در طرح اقدام ملی مسکن منوط به این است که به بانک برای پرداخت معرفی شوند و پرداخت به متقاضیان واحد‌ها پس از دوران ساخت، انجام می‌شود که بین ۱۸ ماه تا ۳۶ ماه با اتمام پروژه‌ها به طول می‌انجامد.
بیشتر بخوانید: حق مسکن می‌تواند دستمزد کارگران را متعادل کند؟مدیر امور اعتباری بانک مسکن در خصوص سامانه اینترنتی درخواست اعتبارات بانک مسکن، گفت: کسانی که می‌خواهند از تسهیلات بانک مسکن در ساخت، خرید و یا تعمیرات استفاده کنند، به دلیل صرفه جویی در زمان و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سامانه ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: این دسته از متقاضیان می‌توانند غیرحضوری ثبت نام کنند و با دریافت کد رهگیری در هر زمان می‌توانند مراحل پرونده خود را برای دریافت تسهیلات مشاهده و پیگیری کنند. فقط باید یکبار به بانک و یا دفترخانه برای انعقاد قرارداد مراجعه کنند. منبع: ایلنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مسکن مهر وام مسکن ۴۰ میلیون تومان طرح اقدام ملی تعمیرات مسکن بانک مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۸۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۲۰۰ درصدی پرداخت وام غیرحضوری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان البرز

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان البرز گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۳۳هزار فقره درخواست وام به‌صورت آنلاین و غیرحضوری پرداخت شده که این شاخص نسبت به سال گذشته ۱۲۰۰ درصد رشد داشته و استان البرز جزو پیشگامان غیرحضوری کردن خدمات بانکی محسوب می‌شود.

به نقل از اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، «روح اله منصوری» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان البرز، اظهار داشت: بانک در این استان با ۸ شعبه فعال و یک شعبه در کمالشهر کرج که به تازگی افتتاح شده، بیش از ۳۵۰هزار مشتری حقیقی و حقوقی دارد. منابع بانک نیز نسبت به سال گذشته با رشد ۸۶ درصدی به عددی بالغ بر ۶۴هزار میلیارد رسیده است.

وی گفت: طبق آمار بررسی شده، در سال ۱۴۰۲ بیش از ۷۲هزار فقره تسهیلات به مبلغ ۴۱هزار میلیارد ریال به مردم استان البرز پرداخت شده که در این بین، تسهیلات تکلیفی پرداختی طی سال جاری معادل ۲۷۰۰ میلیارد ریال بوده و بیش از ۲۲۰۰ نفر از افراد کم‌بضاعت استان از آن بهره‌مند شدند.

منصوری افزود: در عین حال، نسبت مطالبات به تسهیلات پرداخت شده، ۱۸/۰ (هجده صدم) درصد است که در مقایسه با تسهیلات پرداخت شده، با مدیریت مطالبات در شعب، مبلغ ناچیزی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۲، حدود ۶۸هزار فقره حساب به صورت آنلاین افتتاح شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته دو برابر شده است. همچنین تعداد ۳۳هزار فقره وام به‌صورت آنلاین و غیرحضوری پرداخت شده که این شاخص نسبت به سال گذشته ۱۲۰۰ درصد رشد داشته و استان البرز جزو پیشگامان غیرحضوری کردن خدمات بانکی محسوب می‌شود.

منصوری در ادامه، با تشکر از حمایت‌های همیشگی مشتریان و اشاره به رضایتمندی آن‌ها همچون شرکت خودروسازی زامیاد از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، گفت: مدیریت شعب بانک در استان البرز همواره قدردان مشتریان به عنوان، ولی نعمتان بانک بوده است.

وی تصریح کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، وظیفه اجتماعی خود را همواره مد نظر دارد و در این راستا، کمک ۲ میلیارد ریالی جهت تجهیز آسایشگاه خیریه کهریزک از مواردی بوده که در سال ۱۴۰۲ انجام شده است.

منصوری در پایان، تأکید کرد: خدمات‌رسانی به مردم استان و جلب رضایت مشتریان همچون سال‌های گذشته اولویت نخست بانک و همه پرسنل خدوم آن خواهد بود.

دیگر خبرها

  • رتبه دوم شبکه بانکی استان قم در پرداخت تسهیلات
  • پرداخت تسهیلات ساخت، مردم را به بازار مسکن هدایت می‌کند
  • چطور قسطی لوازم خانه بخریم؟ | همه چیز در مورد وام خرید کالا
  • جزییات وام ازدواج ۱۴۰۳؛ پرداخت فقط با یک ضامن!
  • رشد ۱۲۰۰ درصدی پرداخت وام غیرحضوری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان البرز
  • هدف‌گذاری برای تسهیل پرداخت تسهیلات خرد توسط بانک‌ها
  • ابلاغ قانون پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزند در سال ۱۴۰۳
  • قانون وام ازدواج ، فرزندآوری و مسکن ابلاغ شد
  • ابلاغ قانون پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری و مسکن در سال ۱۴۰۳
  • شرایط دریافت ۷۰۰ میلیون تومان وام ازدواج اعلام شد/ شرط مهم برای پرداخت وام سه میلیاردی به خانواده‌های فاقد مسکن/ وام فرزندآوری چند میلیون تومان شد؟