Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:18:06 GMT

توسعه قزوین نیازمند تصمیم گیری هوشمندانه مدیران است

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۹۲۲۰

توسعه قزوین نیازمند تصمیم گیری هوشمندانه مدیران است

هدایت الله جمالی پور روز یکشنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، افزود: امسال در بخش بارش سال بسیار خوبی برای استان و بی سابقه در ۵۰ سال قبل بود و افق بسیار خوبی را در بخش کشاورزی استان قرار داد و باید اقدمات بهتری برای بهره برداری از ظرفیت‌های کشاورزی استان انجام شود.

وی اضافه کرد: در بخش صنعت نیز چون آب مایه رونق و شکوفایی و از ملزومات توسعه است حتما سال خوبی را شاهد خواهیم بود و به تغذیه سفره‌های زیر زمینی و انباشت آب در منابع زیرزمینی کمک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمالی پور با تشکر از عملکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال ۹۸، افزود: در سال جاری با توجه به تحریم دشمنان و بسیج ظرفیت‌های آنها برای ایجاد چالش در راه توسعه کشور، همه باید به صورت ویژه‌تر وارد عمل شده و از منابع کشور بسیار هوشمندانه و عالمانه استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: همه مکلف هستیم در سال جاری برای توسعه کشور قدم‌های هوشمندانه‌ای برداریم که در سرنوست استان و کشور منشا اثر باشد.

استاندار قزوین با تاکید بر در نظر گرفتن منافع عمومی به جای منافع سازمانی، افزود: همه سازمان‌ها ایجاد شده اند تا منافع عمومی جامعه را تامین کنند و حتما باید مدیران در تصمیم گیری‌های خود منافع عام را در نظر بگیرند.

وی اضافه کرد: حیات سازمان‌ها به همکاری با مردم و افزایش سرعت در مسیر توسعه کشور منوط است و اگر مولفه‌هایی مثل توسعه کشور و رضایت مردم را در نظر بگیریم دیگر هویت سازمانی معنی نخواهد داشت.

جمالی پور گفت: همه باید تلاش کنیم در انجام امور به منافع سازمانی و عمومی توجه کنیم و قدم‌های بسیار مفیدی را برای توسعه پایدار کشور برداریم.

وی اضافه کرد: مدیران بانکی تنها نباید برای ذینفعان و سپرده گذاران خود تصمیم گیری کنند چون اگر تصمیم آنها برای منافع عام نباشد انحرافات و مشکلاتی را مقابل توسعه کشور ایجاد می‌کند.

استاندار قزوین خاطر نشان ساخت: اگر هر مدیر بانکی تنها به ذینفعان خود فکر کند حتما مشکلات جدی بر سر توسعه کشور ایجاد می‌شود بنابراین باید در تصمیم گیری‌های خود ذینفعان عام و خاص را در نظر بگیریم.

وی با تاکید بر تجلیل از بانک‌های همراه در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی استان، اضافه کرد: بانک‌هایی که در سال گذشته پرداخت خوبی به واحدهای تولیدی استان نداشته‌اند باید با تغییر سیاست‌ها رویه خود را در پرداخت‌ها اصلاح کنند تا شاهد رقم خوردن توسعه در استان و کشور باشیم.

استاندار قزوین با بیان اینکه بانک‌ها باید در توسعه استان نقش خود را ایفا کنند، افزود: بانک‌ها باید ۷۵ درصد اعتبارات خود را در استان و ۲۵ درصد را با تصمیم سازمانی هزینه کنند و بانکی که ۸۵ درصد اعتبارات خود را در خارج از استان هزینه می‌کند نباید در استان اجازه فعالیت داشته باشد.

جمالی پور افزود: به مردم باید اعلام کرد سودی که برخی از بانک‌ها به آنها پرداخت می‌کنند چه خسارت‌هایی را به استان وارد می‌کند و اگر سودی می‌خواهند به مردم پرداخت کنند باید با رقم زدن توسعه استان اجرا شود.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی رونق تولید جهش تولید استان قزوین هدایت الله جمالی پور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی رونق تولید جهش تولید استان قزوین تسهیلات بانکی رونق تولید جهش تولید استان قزوین تصمیم گیری توسعه کشور جمالی پور بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۹۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی؛ لاپورتا رأی هیئت مدیره را نادیده گرفت!

تا ساعاتی دیگر، ژاوی ادامه حضورش در بارسلونا را به طور رسمی اعلام خواهد کرد

طرفداری | با وجود اینکه ژاوی چندی پیش اعلام کرده بود در پایان فصل جاری و فارغ از کسب هر نتیجه‌ای، بارسلونا را ترک خواهد کرد، به نظر می‌رسد که تصمیم این سرمربی تغییر کرده و او در اردوی آبی و اناری پوشان ماندنی خواهد شد. قرار است طی ساعات آینده، یک کنفرانس خبری با حضور خوان لاپورتا و ژاوی برگزار شود که موضوع احتمالی آن، اعلام رسمی ادامه همکاری با سرمربی جوان اسپانیایی خواهد بود.

اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی

به گزارش رادیو کاتالونیا، آینده ژاوی باعث ایجاد یک بحران و تنش جدی در تیم مدیریتی بارسلونا شده‌است. هیئت مدیره این باشگاه با اتفاق نظر خواهان برکناری ژاوی شده بود اما خوان لاپورتا رای آن‌ها را نادیده گرفت و به ژاوی اصرار کرد که در بارسلونا بماند. به نظر می‌رسد که دو عامل، در تصمیم خوان لاپورتا موثر بوده‌اند:

۱) ژاوی از لاپورتا خواسته بود که در صورت اخراج‌شدن از بارسلونا، حقوق سال آخر او به طور تمام و کمال پرداخت شود.

۲) چون لاپورتا نتوانست گزینه مناسبی برای هدایت بارسلونا در فصل آینده پیدا کند، از ژاوی خواست که از تصمیمش منصرف شود و بماند.

به گفته رادیو کاتالونیا، اقدام لاپورتا در مخالفت با دیگر سران باشگاه و اصرار به ادامه همکاری با ژاوی، ممکن است باعث استعفای برخی اعضای هیئت مدیره بارسلونا در روزهای آتی شود.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • دعوای عجیب مدیران بارسا: ژاوی باید اخراج شود
  • اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی؛ لاپورتا رأی هیئت مدیره را نادیده گرفت!
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • استان قزوین رتبه نخست توسعه اقتصاد دانش بنیان کشور
  • معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان.
  • تصمیم نهایی: اخراج پیولی از میلان قطعی شد
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • سالیانه ۱۶۰ میلیارد لیتر کسری آب در استان قزوین داریم