Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@22:45:21 GMT

گاز برخی از مشترکین شهرستان بیرجند قطع می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۹۲۳۲

گاز برخی از مشترکین شهرستان بیرجند قطع می‌شود

به منظور توسعه شبکه و تزریق گاز، برخی از مشترکین خیابان‌های غفاری، زکریای رازی و ظفز روز سه شنبه دچار قطعی گاز خواهد شد. ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، به منظور توسعه شبکه، گاز مشترکین کوچه‌های غفاری 8 الی 16 و بلوار زکریای رازی، و کوچه‌های ظفر 11 الی17 روز سه شنبه 30 اردیبهشت از ساعت 8 صبح به مدت 8 ساعت قطع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشترکین واقع در این مناطق باید تمهیدات لازم در این زمینه را لحاظ و به منظور جلوگیری از بروز خطرات و حوادث احتمالی شیر اصلی گاز را قطع کنند.

گلستان| قطع گاز روستای «‌میان رستاق» در اثر رانش زمین؛ جاده دسترسی قابل بازگشایی نیست‌قطع گاز در یک شهر و 21 روستای شهرستان مینودشت به علت رانش زمینمازندران| امام جمعه بابلسر: قطع گاز خانوارهای مستضعف برازنده دولت اسلامی نیست

مشترکین می‌توانند در صورت هرگونه مشکل مراتب را از طریق شماره تلفن 194 به امدادگاز اطلاع دهند.

وصل مجدد گاز این مناطق پس از پایان عملیات توسط امداد گاز شهرستان بیرجند انجام خواهد شد.

انتهای پیام/‌252./ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۹۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 4 هزار وعده غذای گرم و 500 بسته معیشتی در طرح اطعام مهدوی شهرستان بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه دو  شهرستان بیرجند گفت: در اجرای پویش ملی اطعام مهدوی و در مراسم افطاری خانواده های مددجویان تحت حمایت این نهاد،  ۲۰ آشپزخانه در بیرجند همکاری می کنند.
مهدی خزاعی عرب با بیان اینکه  تا کنون ۴ هزار وعده غذای گرم و ۵۰۰ سبد معیشتی در بین نیازمندان توزیع شده، گفت:  امسال برای پنجمین سال متوالی است که پویش اطعام مهدوی با کمک مساجد، مراکز نیکوکاری، حسینیه‌ها، گروه‌های جهادی و مردم و خیران برگزار می‌شود.
وی گفت: با توجه به در پیش بودن  ایام لیالی قدر پیش بینی می شود طی برنامه عملیاتی تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از ۴۰ هزار وعده غذای گرم و ۴ هزار سبد غذایی به همراه افطاری ساده در سطح مراکز نیکوکاری و کمیته امداد شهرستان توزیع شود.

.

دیگر خبرها

  • خرمدره شهر تپه های تاریخی و کوچه باغ های زیبا
  • میزبانی ۱۰ روزه بازارچه نوروزی خواجه خضر بیرجند از گردشگران
  • رصد بازارچه‌های صنایع‌دستی و کارگاه‌گردی سطح شهرستان بیرجند
  • محققان آلمانی: سد کالپوش عامل زلزله روستای حسین آباد
  • انجام ۲۵ هزار بازدید از جاذبه‌های گردشگری و تاریخی بیرجند
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • کشف بیش از یک کیلوگرم زعفران تقلبی در بیرجند
  • توزیع 4 هزار وعده غذای گرم و 500 بسته معیشتی در طرح اطعام مهدوی شهرستان بیرجند
  • ۵۵ نفر از جهادگران برتر بیرجند تجلیل شدند
  • تجلیل از ۵۵ جهادگر برتر شهرستان بیرجند