Web Analytics Made Easy - Statcounter

حملات مکرر هواداران خشمگین تیم فوتبال مالمو به مجسمه ستاره سابق‌شان سرانجام آنها را به هدف‌شان رساند. ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هواداران ناراضی تیم فوتبال مالموی سوئد بالاخره به هدف خود رسیدند چون اعلام شده که مجسمه ستاره سابق‌شان که البته الان برای آنها حکم یک خائن را دارد، به جایی دیگر از محل فعلی‌اش در مقابل ورزشگاه خانگی تیم مالمو انتقال داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال گذشته بود که شهرداری مالمو مجسمه زلاتان را در محوطه بیرونی ورزشگاه اولین تیم دوران بازیگری او نصب کرد اما بعد از آنکه ایبرا بخشی از سهام باشگاه هاماربی را خرید، جایگاه او در نزد هواداران مالمو از یک ستاره محبوب به یک خائن منفور تغییر کرد. به این دلیل بود که آنها بارها و بارها و به انواع و اقسام شیوه‌ها؛ از آتش زدن این مجسمه تا بریدن بخش‌هایی از آن و در نهایت واژگون کردن به این مجسمه حمله و آن را تخریب کردند. خواسته آنها از این حملات برداشته شدن این مجسمه از مقابل ورزشگاه تیم محبوب‌شان بود که شهرداری در برابر این موضوع مقاومت می‌کرد.

این اتفاق اما ظاهراً قرار است رخ دهد؛ چون شهرداری دیگر از محافظت و مرمت مجسمه ایبرا خسته شده و قصد دارد آن را به محلی جدید انتقال دهد.

زلاتان به میلان بازگشت

طبق گزارش نشریه «سیدسونسکان» سوئد، شورای شهر مالمو – سومین شهر بزرگ سوئد – قرار است روز دوشنبه این هفته درباره محل جدید نصب مجسمه ابراهیموویچ از مسئولان باشگاه مالمو مشورت بگیرد، البته نیکلاس کارلنن، مدیراجرایی باشگاه مالمو ادعا کرد که او از این موضوع مطلع نیست و به همین دلیل درباره آن اظهارنظر نکرد.

مجسمه برنزی 500 کیلوگرمی ابراهیموویچ 38 ساله، ماه اکتبر سال گذشته رونمایی شد. این مجسمه که توسط مجسمه‌ساز معروف سوئد، پیتر لیند ساخته شده، سه متر ارتفاع دارد و ساخت آن 500 هزار کرون سوئد (معادل 50 هزار دلار) هزینه داشته است. همچنین هزینه سالانه نگهداری از این مجسمه 15 هزار کرون سوئد است که توسط شهرداری مالمو پرداخت می‌شود.

هم هواداران و هم دشمنان ابراهیموویچ خواهان انتقال این مجسمه به شهر استکهلم شده‌اند، جایی که ستاره فعلی میلان سکونت دارد و فدراسیون فوتبال سوئد هم واقع شده است. تیم هاماربی هم که ایبرا سهامش را خریده در شهر استکهلم قرار دارد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال اتحادیه فوتبال سوئد میلان زلاتان ابراهیموویچ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال میلان زلاتان ابراهیموویچ فوتبال میلان زلاتان ابراهیموویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۹۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم

سال 2015 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2014/15،‌ دو تیم بارسلونا و پاری سن ژرمن در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. در حالی که بازی رفت دو تیم در ورزشگاه پارک دو پرنس با برتری 3-1 بارسلونا به پایان رسیده بود، شاگردان لوئیز انریکه در این دیدار خانگی نیز با بریس نیمار موفق به شکست مهمان فرانسوی خود شدند تا در مجموع با نتیجه 5-1 به جمع چهار تیم برتر رقابت ها صعود کنند.

دانلود (23.4MB)

دیگر خبرها

  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • لزوم اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • تماشای برد مهم از روف‌گاردن تجهیز نشده! (عکس)
  • پرهیجان‌ترین‌ روز یزد بعد از قندی (عکس)
  • آبروریزی برای فوتبال خوزستان؛ دیدار ملاثانی و فجر لغو شد
  • مجسمه «بکن باوئر» در محوطه آلیانتس آرنا نصب می شود
  • آتش‌بازی هواداران ملوان روی سکوهای سن‌سیروس +فیلم
  • مجسمه بکن‌باوئر در محوطه ورزشگاه بایرن نصب می‌شود
  • این استادیوم به درد ما نمی خورد!