Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، علی صالحی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از کسب اطلاع از موضوع تضییع حقوق بیت‌المال درروند احداث مجتمع تجاری تفریحی هرمزان بندرعباس که به‌موجب آن مساحت قابل‌توجهی از اراضی دولتی توسط اداره کل راه و شهرسازی به شرکت پیمانکار این پروژه واگذارشده بود و شرکت مذکور از عمل به مفاد قرارداد امتناع می‌کرد، موضوع در دستورکار ویژه دستگاه قضایی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 صالحی افزود: با توجه به پیگیری مسئولان اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان طبق مفاد قرارداد، به لحاظ توقف ۸ ساله پروژه و عدم اقدام از سوی تحویل‌گیرنده زمین، پس از طی مراحل قانونی از اراضی واگذار شده دریکی از مرغوب‌ترین مناطق تجاری مرکز شهر بندرعباس به مساحت ۳۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع رفع تصرف شد و بالغ‌بر ۲۵۰ میلیارد تومان از حقوق بیت‌المال اعاده شد.

رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان با تأکید بر لزوم هم‌افزایی دستگاه‌های متولی در برخورد با متصرفان غیرمجاز خاطرنشان کرد: ضروری است که مسئولان اجرایی ضمن دقت در واگذاری اراضی به اشخاص حقیقی و حقوقی، ضوابط و مقررات قانونی را رعایت کنند و پس از احراز صلاحیت افراد و صحت تعهدات مندرج در متن تفاهم‌نامه، قرارداد را به شکلی تنظیم کنند که زمینه هیچ‌گونه سوءاستفاده‌ای برای سودجویان فراهم نشود.

کد خبر 512484 برچسب‌ها وزارت راه و شهرسازی وزارت دادگستری استان هرمزگان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی وزارت دادگستری استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۹۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش بار هوایی ۳۵ درصد بازار حمل و نقل است

تین نیوز

 رئیس شعبه هما در بندرعباس و قشم گفت: بر اساس مستندات موجود بار هوایی از نظر وزن یک درصد اما از نظر ارزش ۳۵ درصد سهم از بازار حمل و نقل را دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما، در جلسه رئیس شعبه هما در بندرعباس و قشم با نمایندگان دفاتر خدمات حمل بار، راهکارهای افزایش تعامل این دفاتر در هرمزگان با هما بررسی شد.

محمد جواد شلتوک کار در این جلسه با اشاره به موقعیت تجاری بندرعباس به عنوان پایتخت اقتصادی کشور، گفت: هما به دنبال آن است تا سهم جابه جایی بار از طریق صنعت هوایی را در هرمزگان افزایش دهد.

شلتوک کار مشتری مداری را راهبرد هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: در حال حاضر مشتری مداری به یک فرهنگ سازمانی در هما تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس مستندات موجود بار هوایی از نظر وزن یک درصد اما از نظر ارزش ۳۵ درصد سهم از بازار حمل ونقل را داراست، گفت: افزایش سهم صنعت هوایی هرمزگان در حمل نقل و ترانزیت کالا مستلزم یک عزم جدی در استان است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است
  • تایید نهایی بیش از۱۱۶ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن
  • وزارت نفت اراضی مستعد ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • وزارت نفت اراضی ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • ارزش بار هوایی ۳۵ درصد بازار حمل و نقل است
  • مجید سلحشور مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان شد
  • ساخت و بازسازی 42۰۰ قطعه تخصصی در نیروگاه بندرعباس
  • راه‌دسترسی منطقه گردشگری سد کنگیر ایوان تکمیل می‌شود
  • تخریب ۳ استخر تفریحی در اراضی دولتی البرز
  • تایید بیش از ۱۰ هزار متقاضی در طرح جوانی جمعیت خوزستان