Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-24@01:11:57 GMT

کشف جسد سفیر چین در رژیم اسرائیل!

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۹۶۰۷

کشف جسد سفیر چین در رژیم اسرائیل!

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از پیدا شدن جسد سفیر چین در اراضی اشغالی در آپارتمان وی در هرتزلیا خبر دادند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه صهیونیستی جروزالم پست در گزارشی اعلام کرد که صبح امروز (یکشنبه) جسد «دو وی» سفیر ۵۸ساله چین در اراضی اشغالی در خانه وی در «هرتزلیا» پیدا شد.

طبق این گزارش، یکی از مقام‌های وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی هم‌اکنون ضمن تأیید خبر درگذشت سفیر چین اعلام کرد که نیرو‌های پلیس در حال حاضر در خانه دو وی مستقر شده و در حال بررسی علت این حادثه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گزارش روزنامه صهیونیستی «هاآرتص»، دو وی در ماه فوریه سال جاری میلادی بعنوان سفیر چین در اراضی اشغالی منصوب شده بود و به همراه همسر و پسر خود در اقامتگاهش در هرتزلیا در تل‌آویو به سر می‌برد.

سفیر چین قبل از انتقال به اراضی اشغالی بیشتر در کشور‌های شوروی سابق فعالیت داشت و بعنوان سفیر چین در اوکراین فعالیت می‌کرد.

دو وی در ماه آوریل در گفتگو با روزنامه «Makor Rishon» گفته بود که بعد از قبول سمت سفیری چین در اراضی اشغالی، اواسط فوریه (در بحبوحه شیوع کرونا) به سمت اراضی اشغالی پرواز کرد و به واسطه شیوع کرونا در چین به مدت ۱۴ روز در قرنطینه قرار گرفت و اواخر ماه مارس (اواسط فروردین ۹۹)، استوارنامه خود را دریافت کرد.

روزنامه تایمز اسرائیل در خصوص این حادثه نوشت که پزشکان هیچ‌گونه علائمی از خشونت را در ارتباط با مرگ سفیر چین پیدا نکرده‌اند و احتمالاً مرگ وی بر اثر سکته قلبی صورت گرفته باشد.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیاسی جروزالم پست هرتزلیا رژیم صهیونیستی چین در اراضی اشغالی سفیر چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۹۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاریو: آمریکا اذعان کرد که ایران قدرت منطقه‌ای است

روزنامه صهیونیستی معاریو در گزارش خود آورده است که واکنش دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا به عملیات موشکی و پهپادی ایران نشان می‌دهد که واشنگتن اکنون با ایران به‌عنوان یک «قدرت منطقه‌ای» برخورد می‌کند و به عملیات نظامی مستقیم ایران به متحد واشنگتن (رژیم صهیونیستی) مشروعیت می‌بخشد.

این روزنامه تاکید کرد که تسلیم شدن آمریکا در مقابل عملیات نظامی ایران از خاک خود به سرزمین‌های اشغالی فلسطین یک تغییر دراماتیک در قواعد درگیری‌هایی است که تاکنون بین تهران و تل آویو وجود داشته است.

روزنامه معاریو نوشت: اینکه آمریکا تبدیل شدن ایران به یک قدرت منطقه‌ای را به رسمیت شناخته است و در برابر عملیات این کشور به اسرائیل (سرزمین‌های اشغالی فلسطین) تسلیم شده است، انگیزه کشور‌های عربی متحد واشنگتن را برای ادامه شرط بندی بر روی روابط خود با آمریکا و اسرائیل کاهش می‌دهد.

 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل ایران

دیگر خبرها

  • ضرورت تقویت جبهه فرهنگی در سطح بین‌الملل برای مقابله با تهاجم رژیم صهیونیستی
  • چرا اسرائیل عمدا پاسخ ایران را کم اهمیت نشان می‌دهد
  • شلیک وعده صادق‌ به دستگاه اطلاعاتی اسرائیل
  • پیام عملیات «وعده صادق» از نگاه روزنامه مصری: «پا روی خطوط قرمز ایران نگذارید»
  • هماهنگی کامل دستگاه‌های نظامی و دیپلماتیک چگونه باعث پیروزی ایران شد؟
  • بایدن برای منصرف‌کردن ایران از حمله به اسرائیل التماس می‌کرد
  • وال‌استریت‌ژورنال: دولت بایدن ملتمسانه به‌دنبال منصرف‌کردن ایران از حمله به اسرائیل بود
  • روز ۱۹۸ طوفان‌الاقصی |حمله پهپادی به جولان اشغالی/ نشست کابینه جنگی اسرائیل برای بررسی بن بست در مذاکرات آتش بس
  • معاریو: آمریکا اذعان کرد که ایران قدرت منطقه‌ای است
  • گفت و شنود/ نخور!