Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان نجمه سیدآقامیری یکشنبه اظهار داشت:  ۲۰ واحد صنفی که هفته گذشته اخطار نهایی پلمب دریافت کرده بودند مورد بازرسی مجدد قرار گرفتند که ۱۸ واحد از این اماکن رفع نقص کرده و با انجام تمهیدات لازم مقررات بهداشتی را رعایت نمودند.

وی به پلمب یک واحد نانوایی و یک سوپرمارکت به دلیل عدم رعایت اصول بهداشتی درگام دوم فاصله‌گذاری اشاره کرد و افزود: حداقل مدت پلمب در این مرحله ۴۸ ساعت است و در صورتی که متصدی پس از بازگشایی دوباره مسایل تذکر داده شده را رعایت نکند با مجازات‌های شدیدتری مواجه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدآقامیری گفت:پنج هزار بازرسی ویژه کنترل‌ها و آموزش‌های فاصله‌گذاری فیزیکی توسط کارشناسان بهداشت محیط این مرکز انجام شده است.

وی افزود: اجرای دقیق و سختگیرانه مقررات در سطح عمومی جامعه با دشواری های متعددی روبروست  و با وجود آموزش‌های فراگیر ارائه‌شده و تسهیل دسترسی با اقلام بهداشتی ، عده ای از متصدیان مراکز عرضه کننده موادغذایی حساس، تعهدی برای اجرای اصول اولیه و مهم مرحله دوم  فاصله‌گذاری در خود احساس نمی‌کنند.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان اظهار داشت: تیم‌های کارشناسان بهداشت محیط  پس از مراحل آموزشی و صدور اخطاریه‌های قانونی، اقدام به پلمب مراکز عرضه موادغذایی و اماکن عمومی متخلف می‌کنند.

سیدآقامیری بیان کرد: سامانه ۱۹۰ برای ثبت شکایات مردمی به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت نظرات و گزارشهای شهروندان آبادانی است.

برچسب‌ها ویروس کرونا آبادان بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آبادان بهداشت و سلامت ویروس کرونا آبادان بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۹۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان

سید غالب موسوی   گفت: در راستای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از بیماری ها، طی بازرسی توسط کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت در و رئیس اداره اماكن شادگان برای برخی واحدهای صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف اخطاریه صادر نموده و همچنین یک رستوران بدلیل نواقص متعدد، عدم رعایت توصیه و دستورالعمل‌های بهداشتی طی مراحل قانونی پلمب شد.

 او افزود: شهروندان گرامی در صورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی در کلیه ساعات شبانه روز میتوانند به سامانه ۱۹۰ بهداشت شکایات و گزارشات خود اعلام نمایند تا در اسرع وقت پیگیری لازم صورت گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • اجرای طرح تشدید کنترل کیفی آب و کیفیت مواد غذایی در اهواز
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • مهروموم یک رستوران در شادگان
  • پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی دربوکان