Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@09:14:39 GMT

کشف ۱۳۰ راس دام قاچاق در کامیاران

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۷۹۸۹۳

کشف ۱۳۰ راس دام قاچاق در کامیاران

جانشین فرماندهی انتظامی کردستان از کشف ۱۳۰ راس دام قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در کامیاران خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ سرهنگ رسول برزوی گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید "میرجلیلی" به همراه مأموران پلیس آگاهی شهرستان "کامیاران" در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، حین کنترل محور ورودی وخروجی به ۲ دستگاه کامیون حامل بار قاچاق مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوبا بیان اینکه در بازرسی از این خودرو‌ها ۱۳۰ رأس گوسفند فاقد مجوز کشف شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش کل دام‌های قاچاق را ۳ میلیاردو ۱۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان با اشاره به دستگیری ۲ نفر در این خصوص خاطر نشان کرد: متهمان به همراه پرونده مربوطه در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قاچاق دام کامیاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۹۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،  سردار دوستعلی جلیلیان گفت : ماموران ایست و بازرسی سفیدآبه، حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.
این مقام ارشد انتظامی افزود: با هماهنگی‌های لازم قضائی در بازرسی از این خودرو ۲۰۲ حلقه لاستیک خارجی کامیون که قاچاق و فاقد مجوز بوده کشف شد.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری یک نفر متخلف در این رابطه بیان داشت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را به ارزش تقریبی ۴۰ میلیارد ریال اعلام کردند.
سردارجلیلیان شهروندان خواسات: هرگونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • کشف سکه‌های عتیقه مربوط به دوران اشکانیان از مسافر یک قطار
  • جزئیات کشف سکه‌های دوره اشکانی از یک مسافر قطار
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • دستان قاچاقچی گردو در پوست گردو
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • کشف ماهي قاچاق در سيريک 
  • کشف گردو قاچاق در اتوبوس
  • ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس کشف شد
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • کشف بیش از ۹ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان