Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه، جدول قوانین و مقررات مربوط به مواد آزمون وکالت سال ۱۳۹۹که سؤالات این آزمون در قلمرو آنها طرح خواهد شد را در هفته نامه حامی عدالت منتشر کرد. تاریخ انتشار: 14:04 - 28 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۲۱۵۱۰

خبرگزاری میزان - هفته نامه حامی عدالت به همت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه چاپ و هر هفته در گیشه روزنامه فروشی های سراسر کشور به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این هفته نامه آخرین اخبار مرتبط با حوزه های حقوقی، قضایی، وکالت، کارشناسی رسمی، مشاورین خانواده و نکات آموزشی ویژه آزمون ها را در این هفته نامه منتشر خواهد شد.

همچنین به اطلاع داوطلبان محترم آزمون ورودی کارآموزی وکالت سال جاری می رساند که سوالات این آزمون، ازحدود و ثغور قوانین و مقررات ذکر شده در جدول ذیل و نیز آراء وحدت رویه مرتبط طراحی می شود.

شایان توجه است امکان طرح سوال ترکیبی یا از منابع هر درسی در درس دیگر وجود دارد.

   بیشتربخوانید:     زمان ثبت نام آزمون کارشناسی رسمی ۹۸ تمدید شد

بدیهی است این اطلاعیه صرفاً در مورد آزمون سال یک ١٣٩٩ است و در سنوات بعدی تصمیم مقتضی به موقع اتخاذ و اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حامی عدالت مرکز وکلا هفته نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۷۹۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت سناتورهای آمریکایی از برگزاری اعتراضات حامی فلسطین

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، سناتور تام کاتن به همراه 26 نفر از همکاران جمهوری‌خواه خود با ارسال نامه‌ای به مریک گارلند، دادستان کل و میگل کاردونا، وزیر آموزش و پرورش، خواستار ایجاد نظم در دانشگاه‌ها شدند که در آنها اعتراضات حامی فلسطین برگزار می‌شود.
 
این نامه در حالی منتشر شد که مقامات در تلاش برای خنثی کردن تظاهرات‌هایی هستند که در اعتراض به جنگ مداوم اسرائیل در غزه در تعدادی از دانشگاه‌های ایالات متحده از جمله دانشگاه کلمبیا، دانشگاه نیویورک و دانشگاه ییل برگزار شد.
 
در این نامه آمده است: «شما باید برای بازگرداندن نظم و محافظت از دانشجویان یهودی در محوطه دانشگاه ما اقدام کنید.»
 
سناتورها از گارلند و کاردونا خواستند تا روز چهارشنبه (امروز) در مورد تلاش‌ها برای محافظت از دانشجویان یهودی اطلاعاتی را ارائه کنند.
 
بیش از 130 نفر در طول شبانه روز در دانشگاه نیویورک در منهتن در جریان اعتراضات حامی فلسطین دستگیر شدند. همچنین 45 نفر دیگر در دانشگاه ییل در نیوهیون، کنکتیکت دستگیر شدند.
 
تظاهرکنندگان خواستار آن هستند که دانشگاه‌ها از حمایت از اسرائیل صرف نظر و حمله این رژیم به غزه را محکوم کنند.
 

دیگر خبرها

  • واکنش بازار به تغییر مقررات انتشار آگهی مسکن
  • شکایت سناتورهای آمریکایی از برگزاری اعتراضات حامی فلسطین
  • جذب ۳ هزار و ۱۰۱ حامی جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین
  • فراخوان ثبت نام شرکت در آزمون رادیو آماتوری سال ۱۴۰۳
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • اطلاعیه سازمان هواپیمایی درباره خرید جت شخصی
  • متقاضیان خرید جت شخصی بخوانند/ اطلاعیه سازمان هواپیمایی درباره خرید جت شخصی
  • بررسی طرح نظام قانونگذاری و تعیین اختیارات مراجع وضع قوانین
  • واکنش سازمان هواپیمایی به حواشی خرید جت شخصی
  • کتاب «قوانین و مقررات صادرات و واردات» منتشر شد