Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@14:52:34 GMT

تشریح بسته حمایت دولت از فعالان حوزه مجازی

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۰۰۵۳

تشریح بسته حمایت دولت از فعالان حوزه مجازی

خبرگزاری میزان- معاون اول رئیس جمهور از پرداخت وام ۱۲ میلیون تومانی به ازای هر نفر نیروی انسانی بیمه شده فعال در فناوری اطلاعات خبر داد. تاریخ انتشار: 14:08 - 28 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۲۱۵۱۴

خبرگزاری میزان - اسحاق جهانگیری با حضور در وزارت ارتباطات به مناسبت روز جهانی ارتباطات اظهار کرد: شیوع کرونا امروزه مشکلات فراوانی را برای اقدامات جاری کشور ایجاد کرده، اما با تکیه بر دیجیتال شدن و افزایش کانال ارتباطی و آموزش در بستر فضای مجازی بدون وقفه ادامه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اول رییس جمهور تصریح کرد: مشکلات و وقفه در آموزش با کمک فناوری اطلاعات مرتفع شده است و در حال حاضر برای افزایش سطح دسترسی خانواده‌هایی که برای استفاده از آموزش‌های مجازی دچار محرومیت هستد، اقداملتی در دست اجرا است.

وی افزود: در ایام کرونا می‌توان گفت وزارت ارتباطات لنگرگاه مناسبی برای تسریع بسیاری از اقدامات بود و حتی نیاز است بودجه این وزارت خانه را صدبرابر کرد.

جهانگیری بیان کرد: ارائه خدمات اینترنتی و توسعه شبکه در روستا‌ها اقدام قابل تحسین از وزارت ارتباطات است از سوی دیگر نباید تنها به ارسال یک ماهوار اکتفا کرد بلکه باید هدف‌های بزرگتری را دنبال کرد.

معاون اول رئیس جمهور بیان کرد: مشکلی برای تامین ارز مورد نیاز در بخش آی تی وجود ندارد و تدابیری مناسبی برای این بخش تدوین شده است.

وی افزود: با توجه به اثرات منفی کرونا بر فعالیت‌های در فضای مجازی به ازای هر نفر از نیروی انسانی بیمه شده وام ۱۲ میلیون تومانی در نظرگرفته شده است.

جهانگیری تصریح کرد: پرداخت این تسهیلات برای حل مشکلات فعالان این حوزه کافی نیست، اما می‌توان بخشی از هزینه‌ها را جبران کند.

وی افزود: به دنبال پرداخت این تسهیلات طی یک ماه آینده به فعالان این حوزه هستیم.

معاون اول رئیس جمهور بیان کرد:بیماری کرونا پدیده جهانی و فراگیر است که نیاز به تصمیمات جدید و اتخاذ راهبرد‌های سیاسی و اقتصادی است.

وی تصریح کرد: بنا به امار‌های موجود اقدامات صورت گرفته در حوزه ارتباطات و فناوری در این دولت بی سابقه بوده و باید به فکر توسعه بیشتر در زمینه فناوری‌های جدید باشیم.

بیشتر بخوانید: تکمیل دسترسی شبکه روستایی به اینترنت تا پایان سال انتهای پیام/  

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت ارتباطات معاون اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۰۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده از صفر شدن تعداد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن آن‌ها خبر داد.   به گزارش مهر، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در ایکس (توئیتر سابق) نوشت: امروز مشاوران زن دستگاه‌های اجرایی مهمان بهزیستی بودند و خبرهای خوب یکی پس از دیگری بود.   وی افزود: بعد از خبر تعطیل شدن برخی شیرخوارگاه‌ها و سپردن نوزادان به خانواده‌ها امروز خبر صفر شدن عدد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن همه کسانی که در نوبت بودند، موجب آرامش شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ساعت سرکوب در دانشگاه‌های آمریکا / گسترش جنبش‌های مردمی حمایت از فلسطین همزمان با مشت آهنین غرب در برخورد با فعالان معترض
  • بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها برای خیران فراهم شود
  • اجرای طرح ایران دیجیتال در کردستان
  • طی مدتی که معاون اول قوه قضاییه بودم، ارتباطات خوبی را با مجلس و دولت برقرار کردیم
  • توسعه ICT سبب نجات کردستان از عقب‌ماندگی می‌شود
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • تاکید بایدن بر حمایت‌های واشنگتن از کی‌یف
  • خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها
  • خودکفایی در تولید مواد شوینده خبر خوش معاون وزیر صمت
  • خودکفایی در تولید مواد شوینده خبر خوش معاون وزیر صمت + فیلم