Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی از وعده معاون حقوقی و پارلمانی سازمان تامین اجتماعی مبنی بر افزایش 21 درصدی حقوق بازنشستگان این سازمان از ماه آینده خبر داد.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: فردا نشستی را با حضور رئیس سازمان تامین اجتماعی کل کشور خواهیم داشت، اما امروز معاون حقوقی و پارلمانی سازمان تامین اجتماعی در گفت‌وگوی تلفنی با بنده از افزایش  ۲۱ درصدی حقوق بازنشستگان این سازمان از ماه آینده خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بر اساس گفته معاون حقوقی سازمان دولت در سال جاری ۱۵۰ هزار میلیارد تومان برای همسان سازی حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی درنظر گرفته که اعمال خواهد شد.

 نماینده مردم محلات و  دلیجان در مجلس بیان داشت: در نشست فردا به صورت مفصل پیرامون مسائل و مشکلات بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی بحث و تبادل نظر خواهیم داشت که امیدواریم هرچه سریع‌تر این چالش‌ها برطرف شود.

سلیمی گفت: در حوزه انتخابیه دلیجان و محلات نیز موضوعاتی در خصوص مسائل بازنشستگان وجود دارد که پیگیری این مشکلات را نیز انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی تامین اجتماعی حقوق بازنشستگان اراک سازمان تامین اجتماعی حقوق بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۰۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبلغ دقیق حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و لشکری و کشوری در ۱۴۰۳؛ چقدر اضافه شد؟

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور، با ردیف‌های (۲-۲)، (۳-۲) و بند (الف) تبصره (۱۵) ماده واحده این لایحه موافقت کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی ساز و کار تأمین منابع لازم برای پرداخت بدهی دولت به تأمین اجتماعی و متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را مشخص کردند. بر اساس ردیف (۳-۲) و (۴-۲) بند (الف) تبصره (۱۵) ماده واحده لایحه مذکور؛ حداقل حکم حقوق بازنشستگان و وظیفه‌بگیران مشمول صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تأمین اجتماعی و نیرو‌های مسلح و سایر صندوق‌های وابسته به دستگاه‌های اجرایی متناسب با سنوات خدمت به میزان ۹۰ میلیون ریال تعیین می‌شود.

منبع: آرمان ملی آنلاین

tags # بازنشستگی سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • مبلغ دقیق حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و لشکری و کشوری در ۱۴۰۳؛ چقدر اضافه شد؟
  • خبر خوش وزرات کار به بازنشستگان تامین اجتماعی
  • افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت اعمال می‌شود
  • اعلام زمان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • تاریخ اعمال افزایش حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • زمان واریز افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ مشخص شد
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود؟
  • زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی مشخص شد
  • زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود؟