Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@21:07:18 GMT

اسدآباد تنها شهر سفید استان همدان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۰۴۷۶

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد از اعلام وضعیت سفید وضعیت شهرستان در بحث کرونا خبر داد و گفت: در حال حاضر شهرستان اسدآباد به عنوان تنها شهرستان سفید استان همدان در بحث کرونا اعلام شده است.

مجید درویشی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: البته با وجود سفید شدن وضعیت مردم برای پیشگیری همچنان باید پروتکل های بهداشت فردی و اجتماعی و فاصله گذاری های اجتماعی را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: طی دو و سه هفته گذشته خوشبختانه هیچ بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا به بیمارستان شهرستان مراجعه نکرده و در حال حاضر موردی از بیمار مبتلا به کرونا  در بیمارستان شهرستان بستری نیست.

درویشی اظهار کرد: در بحث کروناویروس در حال حاضر وضعیت شهرستان باثبات است که در این راستا همکاری، نقش آفرینی و مشارکت مردمی از نقش مؤثری برخوردار بوده که جای تقدیر و قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه کمپین «در خانه می مانیم» و پویش «سیزده به در خانه» و تعطیلی خودجوش بازار توسط بازاریان اوج همکاری مردم در بحث کنترل و مدیریت بیماری کووید ۱۹ در شهرستان بود، تصریح کرد: به طور قطع برای شکست کرونا به تداوم این مشارکت و همکاری مردم هنوز نیاز خواهد بود.

درویشی ضمن قدردانی از همکاری تمامی دستگاه ها در کنار مشارکت مردمی برای مقابله با کرونا یادآور شد: دانشکده علوم پزشکی شهرستان با خدمات ارزنده و تلاش شبانه روزی کلیه همکاران خود به حق در کنترل و پیشگیری و مقابله و غربالگری و بیماریابی در بحث کرونا خوش درخشیدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس بحث کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۰۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پاکسازی محیط زیست در ملارد برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، همایش پاکسازی محیط زیست روز سه شنبه و به مناسبت هفته زمین پاک در ملارد برگزار شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست ملارد در حاشیه این همایش در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این همایش که با همکاری ارگان‌های مختلف و با مشارکت پرشور دانش آموزان، شهروندان و دوستداران محیط زیست انجام شد، افزود: ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست و نهادینه سازی رفتارها و رویکردهای محیط زیستی و همچنین هم افزایی ظرفیت‌های فرهنگی و جلب مشارکت حداکثری آحاد جامعه برای حفاظت و بهره برداری اصولی و توسعه مهارت‌ها برای حفظ محیط زیست بود.

مهناز مدیریان ضمن اشاره به شعار محوری هفته زمین پاک سالجاری «مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین»، از همراهی و مشارکت ارزشمند و پرشور شهروندان و همکاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی و مدیران شهری ملارد به منظور ترویج و اشاعه فرهنگ حفاظت از طبیعت و محیط زیست قدردانی کرد.

کد خبر 6087037

دیگر خبرها

  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار برای استان همدان
  • همایش پاکسازی محیط زیست در ملارد برگزار شد
  • کارآفرینان با همکاری اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه‌سازی کنند
  • بانک‌های دشتی در تحقق شعار سال مشارکت و همکاری لازم داشته باشند
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • بهره مندی مردم سفید دشت از فیبر نوری
  • هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود