Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@20:19:40 GMT

رفع تصرف 8 هکتاری آب بندانی در شفت

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۰۴۹۴

به گزارش ایلنا از رشت، مدیر عامل آب منطقه ای گیلان گفت: با دستور مقام قضایی 80 هزار و 200 مترمربع از آببندانی در روستای ناصران شهرستان شفت با همکاری عوامل انتظامی  آزادسازی شد.

 وحید خرّمی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل آب منطقه ای گیلان با اشاره به این مهم که توفیقات حاصله در خصوص آزادسازی حرائم در گیلان در سایه حمایت‌های کامل و همیشگی دستگاه قضایی استان و همکاری عوامل انتظامی بوده است، گفت: شرکت آب منطقه ای گیلان طی سال‌های گذشته با دستور مقامات قضایی استان گیلان و هماهنگی نیروی انتظامی گیلان نسبت به رفع تصرفات با تخریب اعیانات و حصارکشی ها اقدام کرده است که این فرایند با طی مراحل قانونی در سال جاری نیز ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان گیلان دستگاه قضایی نیروی انتظامی شهرستان شفت منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۰۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز چهارمحال و بختیاری گفت: حدود ۴۰۰ خیر مدرسه ساز و حدود ۸۲ پروژه نیمه فعال خیری در استان وجود دارد که نیازمند اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی است و انشاالله با همت خود خیرین به اتمام خواهند رسید.


به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، علی‌مردان مردانی امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به فعالیت مجمع خیرین مدرسه ساز استان، اظهار کرد: مجمع خیرین مدرسه ساز حدود ۲۵ سال است فعالیت می‌کند و از سال ۱۳۹۵ این فعالیت به‌صورت رسمی شکل گرفت.

وی ادامه داد: مجمع خیرین مدرسه ساز یک سازمان مردم نهاد است که وظیفه آن جذب و ترویج فرهنگ خیر در راستای ساخت و توسعه فضاهای آموزشی‌ست‌.

مدیر عامل خیرین مدرسه ساز چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: هر ساله جشنواره خیرین مدرسه ساز استانی، شهرستانی و مدرسه‌ای برگزار می‌شود که امسال در ۱۹ اردیبهشت شاهد بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان خواهیم بود.

مردانی تاکید کرد: خیرین مدرسه ساز متعهد شدند که ۶۴ میلیارد تومان در راستای توسعه و بهسازی مدارس هزینه کنند که بالای ۵۰ میلیارد آن محقق شده است.

وی اضافه کرد: حدود ۴۰۰ خیر مدرسه ساز و حدود ۸۲ پروژه نیمه فعال خیری در استان وجود دارد که نیازمند اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی است و انشاالله با همت خود خیرین به اتمام خواهند رسید.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز چهارمحال و بختیاری گفت: نحو مشارکت خیرین برعهده خود آن‌هاست ولی مجمع سعی کرده این مشارکت‌ها هدفمند و در جهت رفع مشکلات آموزش‌وپرورش باشد، بیشتر این مشارکت‌ها در مناطق محروم و کم برخوردار از جمله کوهرنگ و لردگان بوده است.

کد خبر 747911

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • اجرای ۲۲ فقره رفع تصرف در استان اصفهان
  • رفع تصرف ۷۰ هکتار از زمین‌های ملی در استهبان
  • ۷۰ هکتار از اراضی ملی در استهبان رفع تصرف شد
  • رفع تصرف ۷۰۰ میلیارد ریال اراضی ملی در استهبان
  • مقابله با زمین خواری ۲۰ هکتاری در منطقه کوهپایه کرمان
  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی
  • توسعه 16 هکتاری پایانه ترانزیت و صادرات ارس / کریدور سبز برای تسهیل تجارت ایجاد می شود
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان