Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-16@14:53:16 GMT

سرعت عمل پلیس خمین سارق زورگیر را غافلگیر کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۰۵۰۶

سرعت عمل پلیس خمین سارق زورگیر را غافلگیر کرد

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ بهزاد فکوری گفت: در عملیات ماموران پلیس آگاهی شهرستان خمین، استان مرکزی سارق زورگیر طلاهای یکی از شهروندان خمینی در کمتر از ۱۰ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ فکوری افزود: در پی اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ در خصوص وقوع یک فقره زورگیری و سرقت به عنف منزل در یکی از محله‌های شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در تحقیقات اولیه پلیس از اهالی منزل مشخص شد که مردی جوان با سر و صورت پوشیده و با تهدید سلاح سرد وارد منزلشان شده و بعد از سرقت مقداری طلاجات از محل متواری شده اسست.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین با اشاره به شناسایی سارق زورگیردر ادامه تحقیقات پلیس بیان کرد: متهم در کمتر از ۱۰ ساعت در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد از مردم خواست درصورت مشاهده و اطلاع از هرگونه هنجارشکنی و موارد خلاف قانون، بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 512531 برچسب‌ها استان مرکزی سارق حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان مرکزی سارق حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۰۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق موتورسیکلت در طبس


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سرهنگ فاضل مریمی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در طبس، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی یک متهم را در این خصوص شناسایی و در عملیاتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی طبس افزود: متهم در بازجویی‌های پلیس به ۴ فقره سرقت موتورسیکلت در طبس اعتراف کرد.

دیگر خبرها

  • قتل جوان ۲۰ساله به‌خاطر جای پارک خودرو
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • دستگیری سارق موتورسیکلت در طبس
  • دستبند پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام
  • پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام دستبند زد
  • خواستگاری با انگیزه سرقت و اخاذی
  • دستگیری ۲ سارق زورگیر تلفن همراه در شاهین شهر
  • ۲۵ سارق در عملیات ۷۲ ساعته پلیس اصفهان دستگیر شدند
  • ۲۵ سارق در عملیات پلیس اصفهان دستگیر شدند
  • مشاجره زن و مرد جوان در گاندی با قتل پایان یافت!