Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل در جلسه شورای قضایی استان با اشاره به لزوم تعیین تکلیف اراضی خالصه و صدور سند برای اشخاص به ویژه در شهرستان پارس آباد به معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان مأموریت داد تا نسبت به بررسی موضوع و تعیین تکلیف این اراضی سریعاً اقدامات و هماهنگی‌های لازم را انجام نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به اینکه حدود یک سوم اراضی داخل محدوده شهر پارس آباد خالصه می‌باشند گفت: متصرفین این اراضی فاقد سند مالکیت بوده و به جهت عدم هماهنگی دستگاه‌های مرتبط این اراضی تاکنون تعیین تکلیف نگردیده است.

بلال مظفری خواستار ورود جدی دستگاه‌های مرتبط برای صدور سند به این راضی به ویژه اداره کل مسکن و شهرسازی و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان شد.

او بیان کرد: در این جلسه پس از بررسی موضوع و طرح مسائل و مشکلات مرتبط از ناحیه ادارات مربوطه نهایتاً با ارائه راهکار‌های لازم در جهت رفع مشکل دیرینه این شهرستان، هماهنگی لازم جهت شروع عملیات اجرایی و فراهم نمودن مقدمات صدور اسناد مالکیت ایجاد گردید.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان اردبیل از مسئولین دستگاه‌های اجرایی متولی امر که با همکاری، تعامل و همفکری برای رفع این مشکل تلاش می‌کنند قدردانی نمود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اراضی کشاورزی صدور سند دادگستری اردبیل رئیس کل دادگستری استان تعیین تکلیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۰۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان در دومین جلسه شورای مسکن شهرستان کرمان گفت: شروع ساخت طرح نهضت ملی مسکن شهر کرمان در گرو تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات است.

نشست شورای مسکن شهرستان کرمان با حضور رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان، علی بابایی فرماندار شهرستان کرمان، بخشدار‌ها، شهردار‌های شهر‌های شهرستان کرمان و دیگر اعضای جلسه در راستای طرح‌های نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه، رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان ضمن تشکر از فرماندار شهرستان کرمان گفت: متقاضیان شهرستان کرمان نزدیک به چهل درصد از طرح نهضت ملی مسکن در شمال استان کرمان را در بر می‌گیرند که به همین دلیل از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: شروع ساخت طرح نهضت ملی مسکن شهر کرمان در گرو تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات است و بانک‌های عامل هرچه سریعتر به کمک این مهم بشتابند.

حافظی با اشاره به اینکه آمار ثبت نامی‌های شهر‌های مختلف این شهرستان ادامه داد، تصریح کرد: ما فقط در چهار شهرستان اندوهجرد، شهداد، راین و گلباف به دلیل شرایط خاص منطقه‌ای و پهنه سیلابی موفق به تامین زمین نشده ایم که در حال بررسی اراضی دیگر هستیم.

در ادامه این جلسه به مسائل این طرح‌ها در شهر‌هایی همچون ماهان، اختیارآباد، باغین، کاظم آباد و زنگی آباد رسیدگی، پیشنهاداتی مطرح و تصمیماتی اتخاذ شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • تمام موتورسیکلت‌های توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • تعیین تکلیف خودرو‌های توقیف‌شده در اموال تملیکی بوشهر
  • ۷۵ درصد اراضی آذربایجان غربی در سه سال اخیر تعیین تکلیف شد
  • تعیین تکلیف ۷۵درصد اراضی آذربایجان غربی در کمیسیون رفع تداخلات
  • تعین تکلیف و رفع تداخل بیش از  ۲۸۰ هزار از اراضی استان کرمان
  • سند تحول قضایی در مازندران اجرا شود