Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-20@01:57:56 GMT

برگزاری مجمع ذوب روی اصفهان/ نرخ 17 هزار تومانی تسعیر ارز

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۰۶۳۴

برگزاری مجمع ذوب روی اصفهان/ نرخ 17 هزار تومانی تسعیر ارز

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ذوب روی اصفهان در 27 اردیبهشت 99 با حضور 65 درصد سهامداران و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ذوب روی اصفهان در 27 اردیبهشت 99 با حضور 65 درصد سهامداران و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

علی احمدی نیری رئیس هیئت مدیره شرکت ذوب روی اصفهان به عنوان رئیس مجمع و سیدفرهنگ حسینی و آقای موسوی به عنوان ناظر انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهم نکات مطرح شده گزارش عملکرد هیات مدیره از سوی آقای تیوری‌نیا مدیرعامل شرکت ذوب روی اصفهان به شرح زیر است:

افزایش 11 و 15 درصدی در تولید شمش روی و سولفور سرب

صادرات بیش از 70 درصد شمش روی تولیدی در سال 1398 علی رغم تحریم های شدید

مدیرعامل شرکت در ادامه مهمترین مزیت شرکت را ، مزیت تکنولوژی (بومی سازی تکنولوژی و تولید با حداکثر راندمان)، مزیت خوراک (قرارداد بلند مدت تامین خاک از باما ) و مزیت موقعیت جغرافیایی (هم‌جواری با شرکت باما و نزدیکی به معدن مهدی آباد و بندرعباس) اعلام کرد.

پذیرش در بازار فرابورس ایران و عرضه سهام در بازار دوم فرابورس از مهمترین اقدامات انجام شده در سال 1398 اعلام شد.

در ادامه گزارش بازرس و حسابرس قانونی شرکت قرائت شد، گزارش شرکت مقبول بود و بند شرطی نداشت.

احمدی در رابطه با بحث حساب های دریافتنی ارزی و تسعیر آن با ارز نیما و سنا تشریح کردند که شرکت طبق دستورالعمل بانک مرکزی عمل کرده و عمده حساب‌های دریافتنی در حال حاضر وصول شده و آخرین نرخ تسعیر دلار شرکت 170 هزار ریال در نظر گرفته شده است و سود تسعیر شناسایی شده بالغ بر 16.5 میلیارد تومان خواهد بود.

مهمترین سوالات مطرح شده از سمت سهامداران:

مدیرعامل شرکت دلیل کاهش دریافت خاک از معدن انگوران این گونه اعلام کردند که سال قبل شرکت ذوب روی فقط نیمی از سهمیه تخصیصی را دریافت کرده و سهمیه نیمه دوم سال 1398 طی اوایل سال جاری در حال دریافت است.

شرکت با وجود کاهش دریافتی توانسته تولید را حفظ کند و با دریافت مانده سهمیه ۱۳۹۸ امسال رشد مناسبی در تولید خواهیم داشت. با بهره برداری فاز از معدن مهدی آباد در اواخر سال 1399 جهش تولید پیش بینی می شود.

معدن مهدی آباد بعد از بهره برداری کامل 800 هزار تن کنسانتره 35 درصد تولید خواهد کرد که ملزم است نیمی از آن را بین ذوب گرهای داخلی تخصیص دهد.

در تکمیل صحبتهای مدیرعامل شرکت، احمدی رئیس هیئت مدیره شرکت تصریح کرد که شرکت به دنبال تکمیل زنجیره تولید خود است و به همین منظور خرید معدن سرب و روی و زغالسنگ در اولویت اصلی شرکت است و شرکت به شدت پیگیری خرید این معادن خواهد بود.

وی در مورد سوالی درباره افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی بیان داشت که موضوع در هیات مدیره در حال بررسی است و پس از نهایی شدن در سامانه اطلاعات ناشران، کدال اطلاع رسانی می‌شود.

شرکت ذوب روی اصفهان مشکلی بابت تامین آب و برق برای تولید شمش روی در تابستان نخواهد داشت و شرکت همه تمهیدات لازم را انجام داده است.

با توجه به مسائل حاکمیت شرکتی سهام شرکت باما طی سال 1399 به طور کامل واگذار خواهد شد، ارزش روز این سرمایه گذاری در حال حاضر بیش از 100 میلیارد تومان است، و شرکت فروی از بابت این محل سود خوبی شناسایی خواهد کرد.

رئیس هیئت مدیره شرکت مهمترین فاکتورهای تاثیر گذار سود سال 1399 شرکت را  نرخ جهانی روی و قیمت دلار اعلام کردند و پیش‌بینی کردند  که هر دو نرخ صعودی باشد. در حال حاضر نرخ جهانی روی در کف 5 ساله خود قرار دارد و چشم انداز مثبت است.

پس از تصویب صورتهای مالی و سایر دستورات مجمع،  سود 120 میلیارد تومان (200 تومان به ازای هر سهم) بین سهامداران  تقسیم شد.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان اصفهان مجمع عمومی سهامداران شرکت ذوب روی اصفهان مدیرعامل شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۰۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توالت هوشمند ۱٫۵ میلیارد تومانی در هفته طراحی میلان به‌نمایش درآمد(+عکس)

توالت تولید محدود و هوشمند Formation 02 شرکت Kohler در هفته‌ی طراحی میلان به‌نمایش درآمد. این توالت هوشمند نمونه‌ای بارز از تلفیق هنر و فناوری است.

به گزارش زومیت، این توالت را ساموئل راس و استودیو SR_A طراحی کرده است و در نوع خود بسیار هیجان‌انگیز به‌نظر می‌رسد.

Kohler

توالت Formation 02 با قیمت ۲۵,۰۰۰ دلار فروخته می‌شود و به‌عنوان اثر هنری محدود و منحصر‌به‌فرد عرضه شده است. این محصول با قابلیت‌های پیشرفته‌ای مانند شست‌و‌شو هوشمند و قابل تنظیم، چراغ شب، صندلی گرم‌شونده و باز و بسته شدن خودکار در، تجربه‌ای راحت و بهداشتی را برای کاربران فراهم می‌آورد.

به‌گفته‌ی شرکت Kohler، این توالت هوشمند نه‌تنها ازنظر ظاهری، بلکه ازنظر کاربردی نیز یک قدم رو به جلو محسوب می‌شود. Kohler به‌دنبال ایجاد تغییراتی بنیادین در صنعت طراحی و فناوری و ایجاد تأثیرات ماندگار بر جامعه است.

توالت Formation 02 نمادی از بیان رادیکال و نوآوری جسورانه و اثر هنری است که در توسعه‌ی زبان طراحی جدید برای راهکارهای بهداشتی به‌کار می‌رود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت در کشور
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • آغاز برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت سال ۱۴۰۳ از مشهد مقدس
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت در تهران
  • خدمات آموزشی راه آهن به شرکت ها و موسسات فعال در حوزه آموزش واگذار می شود
  • توالت هوشمند ۱٫۵ میلیارد تومانی در هفته طراحی میلان به‌نمایش درآمد(+عکس)
  • هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیارد تومانی برای آبرسانی به روستاهای کردستان
  • برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت سمیکو
  • بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • اعتراض گودرزی در انتخابات ترای اتلون/اسبقیان:رای نمی‌دهم