Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@16:04:48 GMT

رزمایش همدلی در روستای قاسم‌آباد + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۰۹۲۲

رزمایش همدلی در روستای قاسم‌آباد + فیلم

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، سومین مرحله کمک‌های مومنانه در روستای قاسم‌آباد شهرستان تاکستان برگزار شد و شهروندخبرنگار ما فیلمی را تهیه و ارسال کرده است.

منبع: شهروندخبرنگار - قزوین 

 

 

بیشتر بخوانید: تهیه ۷۰۰ پرس غذای نذری توسط گروه جهادی امیرالمومنین (ع) + فیلم 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمک های مردمی بسته معیشتی ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۰۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از ۳ هزار نفر از بقاع متبرکه شهرستان خلیل آباد

به گزارش خبرنگار مهر، وحید نادری شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی در سطح بقاع متبرکه شهرستان خلیل‌آباد اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال بهار طبیعت با بهار قرآن و ماه مهمانی خدا هم‌زمان شده است، برنامه‌های طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی به‌صورت هم‌زمان در بقاع متبرکه شهرستان در حال اجرا است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خلیل‌آباد با بیان اینکه از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ بیش از ۳ هزار زائر و مسافر نوروزی به بقاع متبرکه شهرستان عزیمت و از خدمات آن استفاده داشته‌اند، خاطرنشان کرد: شهرستان خلیل‌آباد دارای ۴ بقاع متبرکه اعم از امامزاده سید قاسم علیه‌السلام روستای ارغا، امامزاده سید حسن علیه‌السلام روستای میرآباد، امامزاده هادی علیه‌السلام روستای شوراب و امامزاده بی‌بی حور و بی‌بی نور روستای جابوز است.

وی افزود: در این بقاع متبرکه برنامه‌هایی همچون فضاسازی محیطی، مراسم تحویل سال نو، اقامه نماز جماعت، برپایی خیمه‌های معرفت، جز خوانی قرآن کریم و… در راستای طرح آرامش بهاری انجام شده است.

نادری با بیان اینکه حضور قاریان برجسته شهرستان و برگزاری محافل قرآنی و برپایی سفره‌های ساده افطاری نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در بقاع متبرکه شهرستان برگزار می‌شود، اظهار کرد: مراسم شب‌های قدر نیز در بقاع متبرکه و امامزادگان شهرستان پیش‌بینی شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه طرح ضیافت الهی و آرامش بهاری یکی از طرح‌های مهمی است که در بقاع متبرکه هر سال اجرا می‌شود، افزود: برنامه اسکان زائران در بقاع متبرکه تا ۱۳ فروردین‌ماه ادامه دارد و بقاع متبرکه، پذیرای زائران هستند.

کد خبر 6063920

دیگر خبرها

  • بوم گردی در روستای امین آباد قرچک
  • «رضی آباد پایین» روستای پایلوت برای تولید پیله کرم ابریشم است
  • طبیعت بهاری روستای جغدان از لنز دوربین شهروند خبرنگار
  • خدمت رسانی گروه جهادی در روستای کاشیدار آزادشهر
  • توزیع ۶۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان در روستای دوست آباد + تصویر
  • بازدید بیش از ۳ هزار نفر از بقاع متبرکه شهرستان خلیل آباد
  • کرمان فقط با مردم آباد می‌شود
  • دیدار با خانواده شهید مسافر
  • آبرسانی به روستای جنجال آباد خراسان شمالی با همکاری گروه جهادی رویش‌های انقلابی و اهالی روستا
  • برگزاری کلاس آموزش قرآن کریم در روستای الیف + تصاویر