Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر سید مهدی طباطبایی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: ۱۱ تیم از بازرسان بهداشت محیط، وظیفه نظارت بر اجرای رعایت فاصله گذاری اجتماعی نمازگزارن در مساجد و مکان‌های منتخب برگزاری شب‌های قدر در مجموعه تحت پوشش این دانشگاه را بر عهده داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهارداشت: بازرسان بهداشت محیط در شبهای قدر بر نحوه اجرای دستورالعمل‌های بهداشت فردی و فاصله گذاری اجتماعی در مساجد و اماکن منتخب برگزاری مراسم لیالی قدر نظارت کردند.

او افزود: بازرسان بهداشت محیط علاوه‌بر نظارت اجرای فاصله گذاری اجتماعی، آموزش‌های لازم در خصوص رعایت مسائل بهداشت فردی را به نمازگزاران ارئه کردند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر رعایت فاصله گذاری و اجرای دستورالعمل‌های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت و درمان برای کنترل ویروس کرونا تاکید کرد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی کرونا ویروس فاصله گذاری اجتماعی فاصله گذاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۱۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ بازرسی از کارگاه‌های سیستان و بلوچستان انجام شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از انجام ۱۱ هزار و ۲۸۴ مورد بازرسی دوره‌ای و ادواری از کارگاه‌های سطح استان طی سال گذشته خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، خلیل‌احمد سلامی اظهار داشت: بازرسان کار سیستان و بلوچستان در راستای انجام وظایف و رسالت تخصصی این مجموعه و به منظور نظارت بر حسن اجرای قانون کار و مقررات ایمنی و بهداشت کار، سال گذشته 11 هزار و 284 مورد بازرسی را به صورت دوره‌ای یا ادواری از کارگاه‌های سطح استان انجام دادند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سیستان و بلوچستان افزود: همچنین در این بازه زمانی، سه هزار و 458 مورد بازرسی از کارگاه‌های پر خطر استان انجام شد که در این بخش به نسبت آمار سال 1401، رشد 33 درصدی را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: برآیند این بازرسی‌ها و دیگر اقدامات اداره بازرسی کار اداره کل، منجر به صدور ده هزار و 393 ابلاغیه رفع نقص برای کارفرمایان یا پیمانکاران شده است.

سلامی تأکید کرد: مقوله پیشگیری از حوادث کار و پیروی از آیین‌نامه‌های قانونی از جمله اهداف بازرسان کار به شمار می‌رود که نه تنها در کاهش هزینه‌های اضافی ناشی از حوادث موثر است، بلکه به دلیل منافع بلندمدت اجتماعی و اقتصادی نظیر حفظ نیروی کار و افزایش کیفیت تولید، موجب ایجاد انگیزه در کارفرمایان می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سیستان و بلوچستان گفت: مطابق مواد 85 و 95 قانون کار، تأمین شرایط ایمن محیط کار، تأمین تجهیزات ایمن، ماشین‌آلات ایمن، آموزش ایمنی به کارگران، وسایل حفاظت فردی، آموزش فنی و نظارت بر عهده کارفرمایان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معدوم‌سازی ۳ تن مواد غذایی در زبرخان
  • بیش از۴۷ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در سیستان و بلوچستان معدوم شد
  • ۱۱ بازرسی از کارگاه‌های سیستان و بلوچستان انجام شد
  • انجام بیش از یازده هزار مورد بازرسی از کارگاه‌های سیستان و بلوچستان
  • پلمب ۳ واحد صنفی در فیروزه
  • نظارت بر تولید ۱۲ هزار تن گوشت سالم و بهداشتی و اجرای بیش از ۶ هزار بازدید نظارتی
  • اجرای طرح نور در مراغه
  • ۱۴۱ واحد غیربهداشتی پلمب شد
  • آغاز اجرای طرح نور برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی
  • پلمب فروشگاه عرضه کننده گوشت قرمز غیر مجاز در شهرستان مشهد