Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس اعلام کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با ویروس کرونای وزارت امور اقتصادی و دارایی، با توجه به تاکیدات وزیر اقتصاد، معاونت نظارت و خزانه داری کل کشور این‌ وزارتخانه مبلغ 4 هزار و 180 میلیارد تومان در وجه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با هدف پشتیبانی مالی و تداوم ارائه خدمات پایدار درمانی به بیماران كرونا واریز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور وزارت اقتصاد در شرایط کرونا، پرداخت منابع مالی مورد نیاز بخش بهداشت و درمان کشور را با تاکید وزیر اقتصاد در اولویت اول کاری خود قرار داده است.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۱۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدقی: وزیر ورزش از تصویب و اجرای مقررات ضد ورزشی جلوگیری کند

به گزارش خبرگزاری مهر، کاوه صدقی رییس هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایی باشگاه داران گفت: مالیات ارزش افزوده در جوامع مصداق برقراری عدالت است به این مفهوم که کسانی که استفاده بیشتری از خدمات ورزشی می کنند باید هزینه بیشتری پرداخت کنند.

وی ادامه داد: از آنجا که ورزش کردن باعث میشود دهها سرفصل بار هزینه از دوش کشور همچون سوبسیدهای درمانی برداشته شود و با هدف تشویق مردم به ورزش، با پیگیری های صورت گرفته مجلس شورای اسلامی مردم را از پرداخت مالیات ارزش افزوده معاف کرده که مصوبات آن به صورت شفاف از سوی دولت ابلاغ شده است.

صدقی افزود: در این بین وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان امور مالیاتی در راستای ابلاغ این قانون به واحد های خود ذی حسابهای مالیاتی و باشگاهها را روبروی هم قرارداده و مصادیق به گونه ای عنوان شده که باشگاه ها مالیات بر ارزش افزوده را از مردم گرفته و به دولت دهند.

وی ضمن بیان اینکه این موضوع عین بی عدالتی و مصداق واضح دور زدن مردم ،مجلس و دولت توسط وزارت اقتصاد و امور دارایی است گفت: در صورت این اتفاق شاهد گران شدن ورزش، افزایش کم تحرکی، افزایش فشار مالی به مردم و حذف هر چه بیشتر ورزش از سبد خانوار خواهیم بود.

صدقی در پایان خاطر نشان کرد:نیاز است تا وزیر ورزش و جوانان در خصوص پیگیری این موضوع با وزارت اقتصاد و دارایی جلسه داشته باشد تا از این ضربه بزرگ به ورزش همگانی و ورزش سلامت محور جلوگیری شود.

کد خبر 6078028

دیگر خبرها

  • کمیته‌های شورای اطلاع رسانی استان بوشهر پویا و فعال‌تر شوند
  • رشد اقتصادی ایران در آسیا صعود کرد
  • وزیر سابق اطلاع رسانی پاکستان: بت شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی شکسته شد
  • آماده‌باش دستگاه‌ها در پی صدور هشدار نارنجی هواشناسی در استان یزد
  • شناسایی ۵۲ ملک مازاد به ارزش ۱۲ هزار میلیارد تومان در استان یزد
  • صدقی: وزیر ورزش از تصویب و اجرای مقررات ضدورزشی جلوگیری کند
  • صدقی: وزیر ورزش از تصویب و اجرای مقررات ضد ورزشی جلوگیری کند
  • به وقت مرزبانی از ریال و پرتاب سنگ به خزانه داری آمریکا
  • وقت مرزبانی از ریال و پایان هژمونی اقتصادی آمریکا رسیده است
  • نشست نماینده ولی فقیه در استان با اعضای شورای هماهنگی دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان هرمزگان