Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار البرز از کاهش شیب ابتلا به کرونا در این استان خبر داد و گفت: ۱۴۰ هزار واحد صنفی در استان البرز در طرح فاصله گذاری اجتماعی همکاری داشتند و خودجوش کسب وکارشان را برای کنترل شیوع بیماری تعطیل کردند. ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، عزیزاله شهبازی در جلسه شورای معاونان استانداری البرز که ظهر امروز در استانداری البرز برگزار شد، اظهار داشت:  شیوع بیماری کرونا عواقب بسیاری در کشور و به تبع آن البرز داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حدود 3 ماه بسیاری از کسب و کارها تعطیل بود و افراد بسیار با زیان مواجه شدند که  البته حدود 140 هزار صنف در البرز به صورت خودجوش در جهت فاصله گذاری اجتماعی با ما همراهی کردند و کسب و کار خود را تعطیل کردند.

استاندار البرز  با بیان اینکه بیش از 80 درصد صنوف البرز مستاجر هستند و برای دریافت و پرداخت اجاره با مشکل مواجه شدند،گفت:  اکنون شاهد شیب نزولی کرونا در کشور هستیم و این امر در البرز نیز به شدت محسوس است.

شیب ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان کاهش‌ یافته استشیب ابتلا به کرونا در گیلان نزولی شدخبر خوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان / شیب ابتلا به ‌کرونا در گلستان نزولی شد + فیلم

شهبازی با اشاره به اینکه  در جریان شیوع کرونا انسجام و اتحادی که در کشور و به تبع آن البرز شکل گرفت، ماندگار و پایدار شد، بیان کرد: 
 ایران ویروس کرونا و تحریم را همزمان داشت و بواسطه این امر دشواری‌های بسیاری وجود داشت و البته همچنان نیز استرس‌ها مانده و بازارها کساد هستند و دهک‌ها پایین جامعه از این امر تاثیر پذیرفتند.

استاندار البرز،گفت: در بورس بسیاری از شرکت‌های تنومند سهام خود را در معرض فروش گذاشتند و این فعالیت بورس به منظور خدمات رسانی به دهک‌های پایین جامعه است.
وی با اشاره به اینکه در بسیاری از اقلام کشاورزی اکنون تولید مازاد داریم و به دلیل کرونا مرزها بسته است و تبادل صورت نمی‌گیرد، افزود: درون مایه مشکلات پساکرونا، اقتصادی است و در حوزه اجتماعی باید به رفع مشکلات اقشار آسیب پذیر جامعه بپردازیم.

شهبازی با تاکید بر اینکه باید کسانی که از تحریم و کرونا آسیب دیده اند را دریابیم، گفت: توجه ویژه به وضعیت بیمارستان‌های خصوصی استان مورد تاکید است این بیمارستان‌ها در جریان شیوع کرونا به شدت دچار زیان شدند.

استاندار البرز با بیان اینکه امنیت و سلامت بسیار حائز اهمیت است و باید در این راستا برنامه محور عمل کنیم،گفت: از فرمانداران و مدیران انتظار دارم که با اقشار مختلف مردم ارتباط داشته باشند، باید از ظرفیت دانشگاه‌ها و پژوهش‌های صورت گرفته در جهت رفع مشکلات اجتماعی بهره برداری کرده و با بررسی متغییرها، برنامه ریزی و اقدام کنیم.

وی افزود: فرمانداران باید تعامل ویژه ای با مجموعه مدیران استان در حوزه های مختلف کاری داشته باشند و البته ضرورت دارد که تمام تلاش ما این باشد که بحران‌ها از حوزه اجتماعی به سیاسی و امنیتی منتقل نشود.

استاندار البرز عنوان کرد: فرمانداران باید در راستای اختیاراتی که به آنها محول شده پاسخگو باشند و مسئولیت‌هایی که دارند را به نحو مطلوب پیگیری کنند، باید به گونه‌ای رفتار کنیم که پس از اتمام ماموریت در این استان، باری به دوش مسئولان بعدی نگذاریم.

وی گفت: کسانی هستند که به دنبال خوراک برای رسانه‌های بیگانه هستند ولی اعتماد و همدلی و اتحاد در ایران اسلامی روز به روز در حال افزایش است، اکنون  تمامی رسانه‌های خارجی بر روی اقدامات و برنامه‌های داخلی حساس شده و به دنبال خوراک خود هستند.

شهبازی افزود: بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی بزرگ و کوچک البرز بارها اعلام همراهی و همکاری کرده‌اند که در شرایط حساس تولید و اشتغال خود حفظ و افزایش دهند.

انتهای پیام/ی

R7810/P1549/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار البرز شیب ابتلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۱۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرای پیشنهادات و طرح‌های مردم در جهت تحقق شعار سال هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی ظهر پنج شنبه در پنجاه و ششمین جلسه قرارگاه اجتماعی استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: باید با ارائه طرحی، فرمانداران طی تعامل با شهرداران به تقسیم بندی مناطق مختلف شهرها بپردازند و مسؤولیت رسیدگی به هر منطقه با محله‌های زیرمجموعه آن را به یک مدیر یا شهردار بسپارند.

وی مطرح کرد: اکنون ۶۷ محله، هدف این قرارگاه قرار گرفته اند و باید مدیران خانه‌های محله در کنار شهرداران و سایر مدیران استان به احصای موضوعات و مطالبات محله‌ها بپردازند و برای رسیدگی به آنها تعامل ویژه ای داشته باشند. چندین موضوع مهم در محله‌ها تعریف شده که باید در کارگروه‌ها و کمیته‌های تخصصی مورد بررسی و اجرا قرار گیرد.

استاندار البرز با بیان اینکه باید برای کسب رضایتمندی مردم تمام توان و تمرکز خود را معطوف کنیم، افزود: مدیران خانه‌های محله و شهرداران و مدیران مربوطه باید تعاملی سازنده در سایه انسجام و شکیبایی با نیت خدمت به مردم داشته باشند. شوراهای اسلامی شهر و شهرداران با کمک به تحقق اهداف این قرارگاه، سبب ساز جلب اعتماد و احترام مردم می‌شوند.

عبداللهی با بیان اینکه شوراهای اسلامی و شهرداران سالم و خدمتگزار مورد تأیید مردم هستند و می‌توانند در ادوار بعدی نیز به پشتوانه این اعتماد خدمت کنند، به شعار سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم اشاره و عنوان کرد: رشد تولید عامل توسعه اقتصاد و به تبع آن کشور است که با مشارکت مردم در این بخش، به لحاظ کمی و کیفی افزایش می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم در استان البرز راه اندازی شده و پیشنهادات و طرح‌های اقشار مختلف مردم، مدیران، شوراها، نخبگان، دانشگاهیان، اصحاب رسانه، مدیران خانه محله‌ها و … را در راستای تحقق شعار سال پذیرا هستیم.

استاندار البرز با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود در برگزاری این دوره نیز همراهی ویژه ای داشته باشید تا با مشارکت حداکثری، همچنان سربلند باشیم. بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، ساکنان سکونتگاه‌های غیررسمی انشعابات موقت آب، برق، گاز و … دریافت می‌کنند تا افراد کم درآمد جامعه نیز از این امکانات بی بهره نمانند.

کد خبر 6081966

دیگر خبرها

  • ۵ واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۵ واحد متخلف صنفی در مشهد
  • پلمب پنج واحد صنفی متخلف در مشهد
  • پذیرای پیشنهادات و طرح‌های مردم در جهت تحقق شعار سال هستیم
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • کاهش حساسیت بینایی ۱۲ سال قبل از ابتلا به آلزایمر / تاثیر فرکانس ۴۰ هرتزی بر توقف بیماری
  • حواستان به افسردگی دوران سالمندی باشد
  • ۸۵ درصد مجوزهای صنفی البرز الکترونیکی شد
  • ۸۵ درصد مجوز های صنفی البرز الکترونیکی شد
  • انجام بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی کردستان