Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@16:38:17 GMT

تمدید ثبت‌نام دریافت بیمه همگانی سلامت

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۱۸۴۵

تمدید ثبت‌نام دریافت بیمه همگانی سلامت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، وحید سیدخلیل‌اللهی، مدیرکل بیمه سلامت استان اردبیل در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: افرادی که تحت پوشش هیچ بیمه درمانی نیستند می‌توانند برای دریافت بیمه همگانی سلامت در آزمون وسع شرکت کنند.  

وی افزود: ثبت نام برای دریافت دفترچه بیمه همگانی خدمات درمانی سلامت که قرار بود در ابتدای اردیبهشت به اتمام برسد به‌علت وضعیت اقتصادی موجود و شیوع بیماری کرونا تا آخر خرداد ۹۹ تمدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل بیمه سلامت استان اردبیل بیان داشت: تاکنون حدود ۴۵هزار نفر در قالب ۱۷هراز خانوار در آزمون وسع برای دریافت دفترچه بیمه همگانی سلامت شرکت کرده‌اند.  

وی ادامه داد: براساس بررسی‌های لازم که با استعلام از وزارت رفاه و بررسی وسع ثبت‌نام کنندگان انجام شده، حدود ۲۰هزار نفر یعنی ۵۰درصد آنان در سال ۹۸ به‌صورت رایگان از خدمات بیمه همگانی سلامت برخوردار شدند.  

سیدخلیل‌اللهی تصریح کرد: بیمه همگانی سلامت تا امروز برای بیمه شدگان روستایی به صورتت کاملا رایگان ارائه شده که در مجموع تا به امروز حدود ۱۶۰هزار نفر در سطح استان به‌صورت رایگان عضو بیمه سلامت هستند.  

مدیرکل بیمه سلامت استان اردبیل ادامه داد: در سال ۹۸، ۲۵۰میلیارد تومان برای درمان دارندگان بیمه سلامت در استان هزینه شده است که ۶۰درصد هزینه‌های بستری بوده است.  

وی به تلاش برای حذف دفترچه‌های کاغذی و الکترونیکی کردن اسناد پزشکی تاکید کرد و گفت: کلیه اسناد پزشکی در حوزه بیمه سلامت در بخش درمان دولتی الکترونیکی شده که گام‌های اساسی برای تکمیل این مساله برداشته شده است.  

سیدخلیل‌اللهی افزود: با الکترونیکی شدن نسخه‌های پزشکی، خدمات دارویی و نظارت بر آن افزایش یافته و اشتباهات احتمالی کاهش می‌یابد.  

کد خبر 512577 برچسب‌ها استان اردبیل كرونا در ايران سازمان بیمه سلامت

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان اردبیل كرونا در ايران سازمان بیمه سلامت بیمه همگانی سلامت استان اردبیل بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۱۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید فرصت ثبت نام بیمه رایگان مادران روستایی و عشایر

به گزارشبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان می گوید: با اقدامات صورت گرفته تمامی مادران دارای سه فرزند و بیشتر که فرزند سومشان متولد سال 96 به بعد باشد، مشمول این طرح می شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تمدید فرصت ثبت نام بیمه رایگان مادران روستایی و عشایر
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی تمدید می‌شود
  • ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد
  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است