Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-03-29@02:25:51 GMT

گمشده را شناسایی کنید+عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۱۹۳۳

گمشده را شناسایی کنید+عکس

پلیس تهران از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده صاحب عکس مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، کارآگاه علی گودرزی از دستور انتشار تصویر فقدانی خبر داد و گفت: این مرد 37 ساله از منزل خارج و تاکنون مراجعتی نداشته است.

 گودرزی تصریح کرد: در اواسط اردیبهشت سال جاری یک فقره پرونده با موضوع فقدان افراد از شعبه 101 کیفری دو تهران جهت رسیدگی تخصصی به اداره چهارم پیگیری فقدان افراد ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادر فقدانی ضمن حضور در اداره چهارم به کارآگاهان گفت: پسرش به نام محمد صادق پاکباز در تاریخ 15 اردیبهشت در محدوده شمشک مفقود شده و تاکنون مراجعتی به منزل نداشته است و هیچ اطلاعی از سرنوشت پسرش ندارد.

                                     

گودرزی گفت: با عنایت به دستور انتشار تصویر فقدانی از سوی مقام قضایی ، شهروندانی که موفق به شناسایی وی شده یا اطلاعی از محل تردد فقدانی دارند می توانند مراتب را به شماره 51055570-021 اداره چهارم پیگیری فقدان افراد اعلام کنند.

انتهای پیام/ 4148

منبع: آنا

کلیدواژه: پلیس شمشک شهروندان گمشده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۱۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۴۰ واحد صنفی متخلف در مازندران

اسماعیل هادی نژاد معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت: بازرسان ادارات صمت شهرستان‌ها از ۹۰ واحد بازدید داشته که منجر به شناسایی ۴۰ واحد متخلف شده است.

او افزود: برای این واحد‌های متخلف پرونده تخلف تشکیل شده است.

هادی نژاد با اشاره به اینکه پرونده‌های تشکیل شده بالغ بر ۶ میلیارد ریال بوده است، گفت: این پرونده هاجهت صدور رأی به شعب تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

او افزود: در این روز ۲۶ گزارش مردمی به سامانه ۱۲۴ اعلام شده که این گزارش‌ها در حال بررسی می‌باشد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت مازندران در پایان از عموم شهروندان تقاضا کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی مراتب را به تلفن ۱۲۴ و یا سامانه www.۱۲۴.ir اعلام نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • شناسایی ۴۸ انشعاب غیر مجاز آب در بندر امام خمینی
  • اعتراف سارق خارجی به ۳۰ فقره سرقت
  • دستگیری سارق اشیای قیمتی بانوان کهنسال در قم
  • دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم
  • پلیس فتا: ارسال پیام درخواست واریز وجه و ارز دیجیتال شگرد کلاهبرداران اینترنتی است
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی یک باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • دستگیری عامل ربایش دختر ۲۰ساله در تهران
  • حضور ۱۹ هزار گردشگر دریایی در استان گیلان تا چهارم فروردین
  • شناسایی ۴۰ واحد صنفی متخلف در مازندران