Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان از بازگشایی باشگاه‌های ورزشی و رستوران‌ها پس از ماه مبارک رمضان خبر داد. ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

هادی حق شناس در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار داشت: وضعیت کرونا در چهار شهر گلستان همچنان سفید است، مدارس از دیروز به صورت اختیاری باز شد و از 17 خرداد ماه هم امتحانات دانشگاه‌ها آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هتل‌ها از هفته قبل فعالیت خود را آغاز کردند و پس از ماه مبارک رمضان هم رستوران‌ها باز خواهند شد. بر اساس گزارشی که وزیر ورزش و جوانان در هیئت دولت ارائه کرد قرار است باشگاه‌های ورزشی هم پس از ماه مبارک رمضان فعالیت خود را از سر بگیرند.

چرا با وجود بازگشایی‌‌ها آمار مرگ و میر کرونا در سطح کشور کاهش یافت؟!16 درصد دانش‌آموزان استان کرمان در نخستین روز بازگشایی مدارس در کلاس‌ها حاضر شدندوزیر علوم خبر داد: برنامه وزارت علوم برای بازگشایی دانشگاه‌ها از 17خرداد

استاندار گلستان با بیان اینکه شرایط در حال عادی شدن است، گفت: البته به این معنی نیست که کرونا دیگر وجود ندارد بلکه باید هم زیستی با کرونا را یاد بگیریم و مراقب باشیم.

حق شناس تصریح کرد: به نظر می‌رسد پیک دوم کرونا مثل پیک اول نباشد و گلستان در سیر نزولی شیوع کرونا قرار دارد و امیدواریم پیک دوم مشمول گلستان نشود.

انتهای پیام/588/ ز

R41471/P/S6,70/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس پس از ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۱۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان دکتر علی محمدزنگانه عصر امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین در جلسه شورای برنامه ریزی استان گفت: جذب شورابه‌ها شرط اولیه برای فعالیت کارخانه‌های ید است، موضوعی که در گلستان رعایت نمی‌شود.

وی با بیان اینکه از ۱۶ پروانه اکتشاف ۱۰ پروانه لغو شده بود، اما دوباره فعال شد افزود: اجازه نمی‌دهیم برخی‌ها با رابطه، به محیط زیست و مردم گلستان آسیب بزنند.

او ادامه داد: توسعه فعالیت‌های مربوط به ید و رعایت نکردن قوانین محیط زیستی سبب شد تا انواع کمیسیون‌ها از جمله کمیسیون محیط زیست وکمیسیون اصل نود به پرونده ورود پیدا کنند.

وی افزود: گلستان برای توسعه نیاز به مدیران شجاع دارد و از مدیران استانی می‌خواهم بخش نامه‌هایی که بر خلاف قانون است را به سطل زباله بیندازید.

وی افزود: همه آنهایی که نمی‌توانند در قطار توسعه گلستان برای توسعه استان گام بردارند از قطار پیاده شوند.

 

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید در گلستان
  • رژیم صهیونیستی تنبیه شد
  • پیگیری استاندار کرمان برای بازگشایی ۲ پل در جنوب کرمان
  • تغییر ناگهانی آمار پربیننده ترین برنامه ماه رمضان تلویزیون / محفل چگونه صدرنشین شد؟
  • انجام قریب به ۱۲ هزار مورد بازرسی در اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در آذربایجان غربی
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز