Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@18:58:04 GMT

دستگیری اراذل و اوباش و عامل تیراندازی در آمل+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۱۹۵۷

دستگیری اراذل و اوباش و عامل تیراندازی در آمل+تصاویر

مرتضی میرزایی از دستگیری اراذل و اوباش و عامل تیراندازی در شهرستان آمل خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سردار مرتضی میرزایی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ استان مبنی بر عربده کشی و اخلال در نظم عمومی در یکی از خیابان‌های شهر "آمل" از سوی تعدادی اراذل و اوباش و انتشار کلیپی از این درگیری در فضای مجازی، موضوع سریعاً در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان و پلیس امنیت عمومی و پلیس فتا استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با دریافت این گزارش، ماموران کلانتری ۱۱ سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند و در بررسی اولیه و تحقیقات میدانی دریافتند، تعدادی اراذل و اوباش به علت نامعلومی با یکدیگر درگیر شدند که در این حادثه به علت وقوع تیراندازی، یکی از طرفین از ناحیه پشت، هدف گلوله ساچمه‌ای سلاح شکاری قرار گرفت.




فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به فرار متهم به تیراندازی از اقدامات اطلاعاتی و تحقیقاتی پلیس برای شناسایی مخفیگاه این فرد خبر داد و افزود: با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس امنیت عمومی استان، متهم اصلی این پرونده در یکی از شهرستان‌های غرب استان شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه به همراه 2 همدستش دستگیر شد.

میرزایی با اشاره  به برخی اقدامات مجرمانه اراذل و اوباش در فضای مجازی از اشراف اطلاعاتی پلیس فتا در حوزه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی خبر داد و گفت: پلیس فتا فعالیت‌های مجرمانه هنجارشکنان نظیر قدرت نمایی این افراد و تهدید کنندگان امنیت عمومی در فضای مجازی را رصد و با هرگونه اعمال مجرمانه در این حوزه برابر قانون رفتار خواهد کرد.



وی خطاب به هنجارشکنان و مخلان نظم وامنیت عمومی نیز هشدار داد: هرگونه اعمال مجرمانه اراذل و اوباش از قبیل عربده کشی، قدرت نمایی‌ها و ایجاد مزاحمت برای مردم برای پلیس پذیرفتنی نیست و در صورت هرگونه اقدامی با واکنش سخت و پشیمان کننده پلیس مواجه شده و برابر قانون با این افراد برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی در سطح استان در راستای مقابله با جرایم و ناهنجاری‌های اجتماعی از طرح ضربتی پلیس در برخورد با اراذل و اوباش طی 48 ساعت گذشته خبر داد و افزود: در این طرح 22 اراذل و اوباش در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند و از آنان چند قبضه شمشیر، قمه، چاقو و یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز کشف شد.



میرزایی از استمرار طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در حوزه‌های مختلف قاچاق کالا و ارز، تهیه و توزیع موادمخدر، سارقان، اراذل و اوباش و ... خبر داد و افزود: امنیت جامعه خط قرمز پلیس است و پلیس در این خصوص با کسی تعارف ندارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اراذل و اوباش امنیت عمومی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۱۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش

ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی تالش از وقوع یک فقره قتل در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل ۳۴ ساله که در اختلاف ملکی اقدام به قتل کرده‌بود، در کمتر از ۵ ساعت در حین فرار به یکی از استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ محمد رستمی امروز، ۶ اردیبهشت‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت تلاش می‌کند و اجازه نخواهد داد مجرمان با اقدامات غیرقانونی موجب برهم زدن نظم و امنیت شوند.

وی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری منجر به قتل با سلاح گرم در یکی از ییلاقات شهرستان تالش پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد قاتل به علت اختلافات ملکی با استفاده از سلاح شکاری اقدام به شلیک به سمت مقتول کرده و وی را به قتل رسانده است.

این مقام انتظامی افزود: با سرعت عمل پلیس قاتل در کمتر از ۵ ساعت در حین فرار به یکی از استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر و از وی یک قبضه سلاح شکاری کشف شد.

سرهنگ رستمی در پایان با اشاره به اینکه قاتل ۳۴ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: نظم و امنیت خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه‌دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی در یزد
  • دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • ببینید | لحظه دستگیری اولین سارق دارای پابند الکترونیک | تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس با زورگیر خشن
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • زمین گیر شدن عامل شرارت در زابل