Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@09:33:47 GMT

رونمايي از سامانه احراز هويت سجام

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۲۰۲۷

رونمايي از سامانه احراز هويت سجام

خبرگزاری آریا- از امروز در 58 شعب بانک سپه احراز هویت سجام صورت می‌گیرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، امروز مراسم رونمایی از سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) در شعب منتخب بانک سپه با حضور حسین فهیمی مدیرعامل سپرده‌گذاری مرکزی و خسرو فرحی عضو هیئت مدیره این بانک برگزار شد.
در این مراسم فهیمی گفت: در ماه‌های اخیر شاهد ورود مردم به بازار سرمایه هستیم به طوریکه پلی میان اعتماد پس انداز کنندگان با حاکمیت و شرکت‌های سرمایه پذیر ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: انتظار تمام سرمایه گذاران این است که منابع آن‌ها صرف رونق تولید و حل مشکل نقدینگی شرکت‌ها شود و بازار سرمایه بتواند نقش مهمی در تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی ایفا کند.
فهیمی ادامه داد: از برنامه‌های مهم شرکت سپرده گذاری مرکزی این است که خدمات بازار سرمایه را به سمت مشتریان بانک‌ها ببرد به طوریکه از امروز خدمات این بازار در شعب منتخب بانک سپه ارائه خواهد شد.
وی افزود: درگذشته صدور کد معاملاتی برای هر فرد 48 ساعت طول می‌کشید که اکنون فرد می‌تواند با ارائه اطلاعات در سجام انلاین کد معاملاتی دریافت کند.
مدیرعامل سمات با بیان اینکه سجام درگاه وردی سهامداران به بازار سرمایه است، گفت: این سامانه زیر ساخت‌های خدماتی فراوانی را در این بازار فراهم خواهد کرد به گونه که توزیع متمرکز سود و حضور در مجامع الکترونیک از طریق سجام عملیاتی خواهد شد و سهامداران می‌توانند سود سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی، صندوق‌های سرمایه گذاری و انواع اوراق را دریافت خواهند کرد.
وی اظهار امیدواری کرد: همکاری‌های بین بخشی میان بازار سرمایه و پول بتواند ارائه خدمات نوین به مشریان هر دو بازار رو تسهیل کند.
خسرو فرحی عضو هیئت مدیره بانک سپه هم در این مراسم گفت: از امروز 58 شعبه این بانک مسئولیت احراز هویت سجام را برعهده خواهد داشت.
وی ادامه داد: تمهیدات لازم برای تجهیز 58 شعبه بانک سپه برای احراز هویت سهامداران پیش بینی شده است که امیدواریم در روز‌های آینده شاهد راه اندازی این شعب در سراسر کشور باشیم.
فرحی بیان کرد: درحال حاضر 842 شعبه شرکت‌های کارگزاری، 1967 دفتر پیشخوان دولت و 261 شعبه بانک شهر، موسسه اعتباری ملل و شعب منتخب بانک صادرات ایران، آینده و سپه مسئولیت احراز هویت سهامداران بازار سرمایه را برعهده دارند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، وی افزود: بانک سپه در راستای افزایش تعاملات خود با بازار سرمایه، شعب ویژه‌ای را به شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اختصاص داده است تا بتواند در آینده نزدیک خدمات بازار سرمایه را در شعب منتخب خود ارائه دهد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رونمایی سامانه سجام بازار سرمایه احراز هویت شعب منتخب بانک سپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۲۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاقبت 35 سال زندگی جعلی | مورد عجیب هویت دزدی در آمریکا!

همشهری آنلاین: دست دیوید کایرانس 58ساله اخیرا رو شده است. او در سال1988 برای مدت کوتاهی با ویلیام وودز همکار بود و از همان زمان، هویت او را دزدید. در سال‌های بعد، او چنان با پرونده‌سازی‌ و دریافت پستی مدارک در اثبات هویت خود موفق بود که وودز واقعی به‌خاطر اصرار به دزدیده شدن هویتش، به تیمارستان فرستاده شد. وودز قلابی، طی سال‌ها همه جا خود را به این نام جا زده و حتی با این نام ازدواج کرده و فرزندی با همین نام خانوادگی قلابی دارد.

بیشتر بخوانید: ترفند عجیب برای کلاهبرداری از بیمه لو رفت! ترفند عجیب برای جاساز کردن مواد در ویلچر

چند سال پیش، صاحب اصلی هویت که در لس‌آنجلس بی‌خانمان بوده متوجه برداشت از کارت بانکی‌اش می‌شود و به بانک می‌رود. در بانک سؤال‌های امنیتی از او پرسیده می‌شود اما او پاسخ سؤال‌ها را نمی‌دانسته. چون حساب بانک به موبایل جاعل هویت او وصل بوده، از وودز قلابی درباره این مسئله سؤال می‌شود و همه پاسخ‌ها را درست می‌دهد. در ادامه وودز واقعی بازداشت می‌شود و به‌خاطر اصرار شدید به اینکه هویتش دزدیده شده، به حالت جنون می‌رسد و یک دادگاه او را 2سال به یک تیمارستان می‌فرستد. او بعد از اینکه بیرون آمد، با احتیاط سراغ مأموران قانون می‌رود تا اینکه درنهایت، به‌خاطر تست دی‌ان‌ای، دروغ وودز قلابی برملا می‌شود. او به‌خاطر دروغ به مأموران بانکی و مالیاتی ممکن است به 30سال حبس و دزدیدن هویت یک فرد دیگر، به حدود 10سال زندان محکوم شود. او وقت بازداشت مطلقا مقاومت نکرده و گفته بود زندگی‌اش تمام‌شده و دیگر نمی‌خواهد با هویت دزدی زندگی کند. او در این سال‌ها بارها به نام وودز وام برداشته و ماشین قرض گرفته بود و از بازپرداخت آنها فرار کرده بود.

کد خبر 844011 برچسب‌ها کلاهبرداری - قمار - شرط‌بندی ایالات متحده آمریکا حوادث جهان

دیگر خبرها

  • سرمایه‌داران بزرگ برای خرید استقلال پیشقدم شدند؛ خریداران استقلال چه شرکت‌هایی هستند؟
  • گواهینامه let's encrypt چیست و چه کاربردی دارد؟
  • اختصاص ۱ درصد اعتبار شرکت‌های دولتی و بانک‌ها، موقعیت خوبی برای جهش هنر است
  • برگزاری دور دوم انتخابات در دو حوزه خوزستان/ اتصال عمده دستگاه‌های احراز هویت به بانک اثرانگشت
  • پرسودترین بازار‌های ۱۴۰۳
  • گام بلند بانک پارسیان در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان
  • چرا قیمت طلا در بازار جهانی رو به افزایش است؟
  • عاقبت 35 سال زندگی جعلی | مورد عجیب هویت دزدی در آمریکا!
  • خبر خوش برای سپاهان از بازار بورس!
  • ثبت چهار هزار گزارش مردمی در سامانه سجام آذربایجان شرقی