Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیأت مؤسس اتحادیه جهانی دراماتراپی اعلام کرد طی آخرین جلسه اعضای این هیأت، استفاده از شیوه دراماتراپی دیجیتالی به دلیل شرایط کرونایی جهان، مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مجید امرایی عضو هیأت مؤسس اتحادیه جهانی دراماتراپی درباره برنامه‌های این اتحادیه در شرایط کرونایی موجود در کشورهای مختلف، گفت: آخرین جلسه اعضای هیأت مؤسس اتحادیه جهانی دراماتراپی به صورت آنلاین در فضای مجازی برگزار شد و توجه به دراماتراپی دیجیتالی برای درمان بیماران در منزل خود، مورد توجه و تأکید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه نمایندگان کشورهای مختلف عضو اتحادیه جهانی دراماتراپی در جلسه مذکور گزارش فعالیت خود در شرایط کرونایی را ارائه دادند، افزود: من هم گزارش عملکرد انجمن دراماتراپی در ایران را مبنی‌بر ادامه بحث درمانی با استفاده از امکانات فضای مجازی و دیجیتال، تولید ۶۰ ویدئوی درمانی برای مراجعین و بیماران و تداوم بحث آموزش از طریق فضای مجازی ارائه دادم.

عضو هیأت مؤسس اتحادیه جهانی دراماتراپی تأکید کرد: قرار بر این شده کشورهای عضو این هیأت تا جلسه بعد که ۳ ماه آینده برگزار می‌شود، حول محور دراماتراپی دیجیتالی تحقیق و پژوهشی کامل را انجام دهند، البته هیچ روشی تأثیرگذارتر از شیوه درمان حضوری و رو در رو نیست اما در شرایط فعلی و کرونایی جهان باید از روش‌هایی استفاده کرد که کارها متوقف نشوند.

امرایی در پایان سخنان خود اعلام کرد که قرار کتاب «هنر درمانی در فضای دیجیتالی» به زودی از سوی انجمن دراماتراپی ایران منتشر و راهی بازار کتاب شود.

در جلسه اعضای هیأت مؤسس اتحادیه جهانی دراماتراپی، لوگوی جهانی این اتحادیه با رای اعضا از میان ۲۰ لوگوی پیشنهادی مورد تایید قرار گرفت تا از این پس به‌عنوان آرم اتحادیه جهانی دراماتراپی درج شود.

منبع:مهر

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۲۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمینار عمومی یونسکو با تأکید بر آینده آموزش دیجیتال

سمینار عمومی یونسکو با تأکید بر آینده آموزش دیجیتال در دانشگاه علامه‌طباطبائی به صورت آنلاین برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سمینار تخصصی کرسی یونسکو با هدف «بررسی آینده آموزش دیجیتال» با مشارکت و حضور دکتر علی اصغر کیا، رئیس دانشکده علوم ارتباطات و کرسی ارتباطات علم و فناوری یونسکو در دانشگاه علامه‌طباطبائی، مسئولان و کارشناسان یونسکو، جمعی از استادان کشور‌های عضو یونسکو همچون ایران، ایتالیا، آلمان، فرانسه، فنلاند، دانمارک، چین، هند، برزیل و کارشناسان آموزش همگانی بصورت آنلاین برگزار شد.

در این نشست کارشناسان با تأکید بر سرعت شتابان نوآوری دیجیتال و تأثیر همه جانبه آن بر تغییر زندگی، یاد آور شدند: آموزش و پرورش نه تنها باید خود را با این تغییرات تطبیق دهد، بلکه باید به ما کمک کند آینده دیجیتالی عادلانه‌تر، فراگیرتر و پایدارتری را تضمین کنیم. دگرگونی‌های دیجیتالی جوامع ما نیازمند بازنگری رویکرد‌ها و مدل آموزشی ما است. 

همچنین چگونه یاد می‌دهیم و یاد می‌گیریم، از مهم‌ترین نکات مورد اشاره در این نشست بود و در ادامه بیان شد: ما باید نه تنها هدف آموزش، بلکه سازمان یادگیری را نیز بازنگری کنیم. فن‌آوری‌های دیجیتال نه تنها به نوآوری‌های آموزشی از طریق یادگیری ترکیبی، بلکه برای مدل‌های آموزشی بازتر اجازه می‌دهند که فضا‌های آموزشی متنوع را بهتر به هم متصل کنند. 

سمینار تخصصی کرسی یونسکو با هدف «بررسی آینده آموزش دیجیتال» تاکید شد: این مدل از آموزش ترکیبی به عنوان مرکز اصلی شبکه‌ای از فضا‌های یادگیری است که آینده دیجیتالی آموزش را تعریف می‌کند. این شکل‌دهی به آینده‌های دیجیتالی آموزش باید به شیوه‌ای انسان‌محور هدایت شود؛ روشی که شمول و برابری در استفاده از فناوری را برای حمایت از یادگیری ریشه‌دار در تماس انسانی و تعامل اجتماعی در اولویت قرار می‌دهد.

نقش هوش مصنوعی در آموزش، راهکار‌ها و مشکلات آموزش دیجیتال، تأثیر فن‌آوری عمومی به‌ویژه هوش مصنوعی در آموزش‌های همگانی، نابرابری‌های دیجیتال، خطرات و ریسک‌پذیری هوش مصنوعی در آموزش به‌ویژه در کشور‌های اروپایی، ضرورت تدوین قوانین در خصوص آموزش دیجیتال، سواد دیجیتال و مهارت‌های استفاده از هوش مصنوعی و سیاست‌های استفاده از هوش مصنوعی مولد و راهنمای آن، مهم‌ترین محور‌های این سمینار بود.

دیگر خبرها

  • سمینار عمومی یونسکو با تأکید بر آینده آموزش دیجیتال
  • سحر دولتشاهی خانم جلسه ای از آب دراومد ! + فیلم آواز خوندن خانوم که سانسور شد
  • دومین جلسه مجازی آمریکا و اسرائیل درباره حمله به رفح
  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • رئیس‌جمهور وارد سمنان شد
  • تصویب کلیات سند ملی محتوا در شورای ملی فضای مجازی کشور
  • نشست مجازی تقوی با کوبایی‌ها
  • سایه درگیری‌های جهانی بر سر نشست اقتصادی اروپا
  • ساز مخالف اسلواکی در اتحادیه اروپا؛ باز هم پای روسیه در میان است
  • مخالفت با پرداخت جایزه نقدی به برندگان المپیک