Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان از اجرای سختگیرانه مقررات بهداشتی مرحله دوم فاصله‌گذاری در اصناف مرتبط با موادغذایی بویژه نانوایان خبر داد.

نجمه سید آقا میری امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان ضمن تشکر ویژه از همراهی پلیس نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی شهرستان اظهار کرد: اجرای دقیق و سختگیرانه مقررات در سطح عمومی جامعه با دشواری های متعددی روبروست و با وجود آموزش‌های فراگیر ارایه‌ شده و تسهیل دسترسی با اقلام بهداشتی متاسفانه عده ای از متصدیان مراکز عرضه کننده موادغذایی حساس، تعهدی برای اجرای اصول اولیه و مهم مرحله دوم  فاصله‌گذاری در خود احساس نمی‌کنند و به این ترتیب تیم کارشناسان بهداشت محیط ما پس از طی مراحل آموزشی و صدور اخطاریه های قانونی اقدام به پلمپ مراکز عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی متخلف می‌نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در این هفته  ۲۰ واحد صنفی که در روزهای پایانی هفته گذشته اخطار نهایی پلمپ دریافت کرده بودند، مورد بازرسی مجدد قرار گرفتند. ۱۸ مورد از این اماکن رفع نقص کردند و با انجام تمهیدات لازم مقررات بهداشتی را رعایت نمودند و نهایتا یک نانوایی و یک سوپرمارکت به علت عدم رعایت اصول بهداشتی گام دوم فاصله‌گذاری پلمپ شدند.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان با بیان اینکه حدود پنج هزار بازرسی ویژه و خاص در بخش کنترل‌ها و آموزش‌های  فاصله‌گذاری فیزیکی توسط کارشناسان بهداشت محیط این مرکز انجام شده، افزود: حداقل مدت پلمپ در این فاز ۴۸ ساعت است و در صورتی که متصدی پس از بازگشایی مجددا مسایل تذکر داده شده را رعایت نکند با مجازات‌های شدیدتری مواجه خواهد شد.

سید آقا میری در پایان بیان کرد: سامانه ۱۹۰ به منظور ثبت شکایات مردمی به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت نظرات و گزارشات شهروندان عزیز آبادانی است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا ویروس مرکز بهداشت آبادان پلمپ نانوایی فاصله گذاری هوشمند اجتماعی فاصله گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۲۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان

جواد احمدپور اظهار کرد: در طرح نوروز و ماه مبارک رمضان که از ۱۵ اسفند سال گذشته تا ۳۱ فروردین امسال ادامه داشت، ۹ هزار و ۵۰۰ بازرسی از سطح صنوف استان انجام گرفت.
وی خاطرنشان کرد: این تعداد بازرسی منجر به تشکیل ۹۰۰ پرونده تخلف با مبلغ ۳ میلیارد تومان شده است.
مسوول نظارت و بازرسی جهادکشاورزی لرستان با اشاره به کسر سهمیه ۲۰ واحد خبازی استان، تصریح کرد: همچنین در این بازه زمانی ۸۷ کیسه آرد قاچاق به ارزش ۵۵ میلیون تومان کشف و ضبط شد.
احمدپور با تاکید بر تشدید نظارت‌ها بر صنوف مختلف استان، بیان داشت: اکیپ‌های مختلفی بر نحوه عرضه و توزیع کالا‌های اساسی نظارت دارند و هرگونه تخلف را بررسی و به مقام قضائی معرفی خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • افزایش ۳۵ درصدی خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در چهارمحال و بختیاری
  • مهروموم یک رستوران در شادگان
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی دربوکان
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمپ شدند